Hallott már a Top News Hungary Kft-ről, hogy hogy nem? Akkor kérdezem másként: a TWN nevű bulvároldalról, arról sem? Nem értem, pedig a két tulajdonos Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata több mint egy milliárdot kaszált a cég és az oldal segítségével reklámbevételén, amit egyes mérések szerint Önhöz hasónlóan szinte senki nem látogat.
Nem értem!
Még mielőtt bárki is szexizmussal vádolna a cím miatt és rámuszítaná a Me Too farkasokat, sietek leszögezni, csak arra utaltam, hogy a két celeb hölgy ezen a férfiak által uralt területen -az üzleti életben- tudott meglepően sikeres lenni, pedig…
Top World News nevű bulvároldal látogatottsága igencsak elmarad a vezető portálokétól, a DKT Gemius adatai szerint például augusztusban csak nagyjából 10 és 100 ezer közötti látogatója volt naponta. Tavaly augusztusban 3500 és 45 ezer között alakult a látogatottság, míg például 2022 decemberében 80 ezernél is kevesebben kattintottak naponta az oldalra. Összehasonlításképpen: a nagyobb site-ok 200 ezer és 1 millió látogatót vonzanak naponta. A TWN-nek a Facebookon jelenleg 22 ezer követője van. (rtl.hu)
Csak takarékosan!
A kiemelkedően magas bevételt és kivett osztalékot még csak mikro-milliméternyire sem magyarázza a takarékos üzletvitel, amit mi sem jellemez jobban mint, hogy azt sikerült mindössze 9, azaz kilenc alkalmazottal elérni.
A megfejtés alighanem ott keresendő, amit egyre többen pedzegetnek, hogy a hölgyek vállalkozásába ilyen-olyan indokkal megmagyarázhatatlanul (?) sok állami pénzt pumpálnak át egyesek, de mire is?
Segítheti persze Katáékat előéltük is, hiszen Cecília Rogán Antall csoda-fideszes, főpropagátor, Kata pedig Hajdu Péter „médiaszemélyiség”, üzletember hitveseként építhette ki kapcsolatrendszerét, amit most mind a ketten „jól forgatnak”.
Ezeket olvasta már?