Bulvár
Shein, az igazi: bármely bolt Magyarországon, amely azt állítja, hogy Shein üzlet, nincs kapcsolatban a cégünkkel
Végigfutott a sajtóban, hogy Shein pop-up (azaz csak pár hétig nyitva tartó) üzlet nyílt a Sugár üzletközpontban. Mivel a nyitást semmilyen előzetes kommunikáció nem előzte meg a nemzetközi cég részéről, így a 24.hu megkereste az óriásvállalatot, hogy tudnak-e a boltról, egyáltalán van-e közük hozzá.
Kamu….
A Shein kommunikációs osztálya a 24.hu-nak küldött válaszában azt írta:
A Shein termékei kizárólag a hivatalos honlapunkon és alkalmazásunkban érhető el. Bármely bolt Magyarországon, amely azt állítja, hogy Shein üzlet, nincs felhatalmazva erre és nincs kapcsolatban a cégünkkel. Emiatt azt sem tudjuk garantálni, hogy milyen a minősége azoknak a termékeknek, amelyeket ott árulnak. Időnként valóban vannak pop-up üzleteink, de ezekről a vásárlóink időben értesülnek a különböző közösségi média csatornáinkon.
Hozzáteszik:
megteszik a szükséges lépéseket ezzel a nem hivatalos üzlettel szemben, hogy „megvédjék a Magyarországon élő vásárlóikat”.
Minderről a Sugár
Kérdéseikkel keresték a Sugár Üzletközpontot, illetve a bérbeadásért felelős Sigma Kft-t, hogy megtudjuk, ellenőrzik-e, hogy egy ismert márkanév alatt futó újonnan nyíló üzlet valóban kapcsolatban áll-e a céggel, illetve hogy mire számíthat az üzlet ezek után – írta a portál.
Az alábbi videó egy egyperces beszámoló, amit egy TikTok-felhasználó töltött fel. Bemutatja a boltot, elmondja az átlagos árakat, majd hozzáteszi: nagyon sok vállfán a Dorothy&Aby logója található. Ennek a cégnek több üzlete is van Budapesten, multibrand üzletként működik, azaz több márka (COS, Mango, Tom Tailor, stb.) termékeit is árulja.
@lauraaa_l1 Shein Store Budapesten! 😱 Megéri ellátogatni?? 🤔 #fy #foryoupage #fyp #sheinstore #budapest #foryou
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
Mi az a Shein?
A márka nem ismeretlen itthon sem, két és fél éve írtak hosszabban működésükről. Akkori írásunkból kiderül:
- a cégnek már akkor másfél millió négyzetméteres raktára volt,
- bő két éve 600 ezer termék volt megtalálható az oldalon, amit naponta 6 ezerrel bővítenek,
- az akkori átlagár 3300 forintnak felelt meg.
És hogy miért ezt választják, mondjuk, a Zara, H&M helyett? Más módszereket is bevetnek, hogy őket válassza a tizenéves fogyasztói generáció. Például
- algoritmusokkal dolgoznak,
- figyelik, milyen trendekre keresnek leginkább a célcsoportjaik az olyan közösségi médiás oldalakon, mint a Facebook, az Instagram és a TikTok.
Hogy a termékeket könnyebb legyen megtervezni, a begyűjtött adatokat feldolgozzák, javaslatokat készítenek arra, milyen anyagból, milyen formában, milyen stílusban kellene előállítani azokat. A Sheinnek csak az Instagramon 34 millió követője van. Rendszeresen dolgoznak együtt influenszerekkel, youtuberekkel, akik bizonyos keretért válogathatnak ruhát, amiket a kapott kuponkóddal együtt bemutatnak a követőiknek, így sokszorosan visszatermelhetik a keretüket, amit rájuk szánt a Shein.
Via 24.hu
Friss
- Shein, az igazi: bármely bolt Magyarországon, amely azt állítja, hogy Shein üzlet, nincs kapcsolatban a cégünkkel
- Költözik a hivatal – A Belügyminisztérium is várlakó lesz – Onnan jobb a ránklátás?
- Ez a dübörgés része? Leállította a kormány a gyógyszertámogatásokat, ami a miniszter szerint csak átmeneti
- A világpolitika sodrásában – Véget ér a magyar soros elnökség
- Kormányinfó élőben, kövesse nálunk
- Papír van róla: nem meglepő módon Szaúd-Arábia rendezi a 2034-es foci-világbajnokságot
- Biciklistát gázolt Debrecennél a vonat
- Elmés karácsonyi fegyverszüneti javaslat – Orbánnak nagy eséllyel sikerült agyilag zoknit csinálnia magából
- Bámulatos horoszkóp! 5 csillagjegy csodás karácsony és szilveszter elé néz, amiből futja még 2025-re is!
- Online kaszinók világa: szórakozás vagy veszély? – Slotspalace