Connect with us

Banánköztársaság

Szolgáltat Ó? – Vodafone-keringő

Megosztás

Életkép Magyaroroszág 2023, Meddig tűrjük, hogy uralkodjanak rajtunk a szolgáltatók, és úgy viselkedjenek  velünk mintha nekünk csak egyetlen feladatunk lenne, eltartani őket. Kolleganőnknek most éppen a Vodafone jött szembe.

Megosztás

Életkép Magyaroroszág 2023, Meddig tűrjük, hogy uralkodjanak rajtunk a szolgáltatók, és úgy viselkedjenek  velünk mintha nekünk csak egyetlen feladatunk lenne, eltartani őket. Kolleganőnknek most éppen a Vodafone jött szembe.

Brutális emelésre készül a Vodafone…

Mindeközben ma 12-16 óráig hiába vártam arra, hogy kicseréljék azt a lebutított és nem új televíziós boxot, amit a múlt hét pénteken hoztak egy nagyon régi helyett.
A televíziós szolgáltatás gyakorlatilag már csak elvétve működött a régi eszközzel, és többszöri bejelentés után a múlt hét előtti héten végre sikerült eljutni odáig, hogy lecserélik. A megbeszélt időpontban megérkezett egy technikus, aki egy olyan boxot hozott, ami alkalmatlan az általam kifizetett szolgáltatásokra. Természetesen a telefonos egyeztetéskor rögzítve lett, hogy felvevős és applikációs szolgáltatásokért fizetek.

„Külsős cég”

Az, hogy a kihozott box nem megfelelő, azonnal kiderült, és a technikus jelezte, hogy ők egy külsős cég, és azt hozzák, ami nekik fel van írva. Különben meg tegyek panaszt 24 óra múlva. Azért akkor, mert addigra lezárják a munkalapot.
Majd gyors beüzemelés után itt hagyta a lebutítottat, és elvitte a régit.
Egy nappal később (szombaton) hívtam újra az ügyfélszolgálatot. Kedves és készséges volt az ügyintéző. Felajánlott egy új időpontot (a mai napra), és 5000 Ft kompenzációt.

És ma csak vártam és vártam

vodafone,

Délután 4-kor – mivel lejárt a megadott időintervallum- ismét telefonáltam.
A hölgy, aki felvette a telefont már csöppet sem volt barátságos, és határozottan leszögezte, ő ezért a hibáért nem felelős, de végül rögzítette a panaszt, amelyre 30! napos határidővel fognak reagálni.
Arra a kérdésre, hogy megérkezik-e a szerelő, azt mondta, nem tudja, nincs rálátása, és ha én! nem tudok várni, akkor majd ad egy új időpontot. Nem most, mert még „folyamatban van” az ügy. De leállíthatom a folyamatot, és akkor ma biztosan nem jön a szerelő ( akit nem tudnak elérni).
A lényeg, neki nincs köze az egészhez, és ő is készséges lett volna, mint a kollégái, ha új! ügyet indított volna el.

Mivel nem állítottam le a „folyamatot”, várok…

Ezeket olvasta már?

 

Szerző