Connect with us

Kerítésen innen

Lázár: 32,3 kilométer, 3 alagút és több völgyhíd – Lehet találgatni, hogy kire van kiszignálva a kivitelezés….

32,3 kilométer, 3 alagút és több völgyhíd - Lehet találgatni, hogy kire van kiszignálva a kivitelezés....
Megosztás

Lázár János belelendült a kinyilatkoztatásba, mióta 2 nap késéssel letudta a vasút legutóbbi összeomlásának kommentálását. Most éppen arról tudatta a kedves közönségét, -és a terv finanszírozóit, vagyis mindannyiunkat- hogy egyszer majd épül egy kétszer kétsávos út, ami tele lesz völgyhíddal és alagúttal.

Fogjatok le, mert dolgozom….

„Esztergom felkészül…

„Mi azért dolgozunk, hogy legyen jobb vidéken élni – hogy a vidéki emberek kiszámíthatóbb és élhetőbb körülmények között éljék a mindennapjaikat” – kezdte bizonygatni, hogy megdolgoznak a fizujukért Lázár János közösségi oldalán.

„Ennek érdekében a Fidesz kormány stratégiai célként határozta meg, hogy minden megyei jogú városba 2×2 sávos gyorsforgalmi úton lehessen eljutni.

Mára csak 3 ilyen város maradt, és most Esztergomon van a sor. Az M100-as, amely az M1-es autópályát kötné össze 32,3 kilométer hosszon Esztergommal a legkomplexebb az összes hasonló projekt közül.”

Drága lesz, az tuti

„Az útépítés nehézségét és magas költségeit mindennél jobban szemlélteti, hogy Magyarországon ritkán szükséges műszaki megoldásokra, így 3 alagútra és több völgyhídra is szükség lesz a kivitelezés során.

A mai napon ennek a projektnek a részleteit néztük át az érintett térségek országgyűlési képviselőivel.” Érdemes végig nézni a fotókat, hogy a 2026-os választásnál ne kelljen kutakodni, hogy kiknek köszönhetünk újabb milliárdjainkat felemésztő beruházást ahelyett…. (ide mindenki helyettesítse be, amit jobbnak látna!)

„Menczer, Vitályos, mint szakértők….”

-írta egy kommentelő.

A hozzászólásokból….

„A VASÚTRA A SZANKCIÓS INFLÁCIÓ MIATT NINCS PÉNZ”

„Szeretnénk, ha az ár háromszoros lenne, de mindenképpen legalább 70%-kal drágább, mint amennyibe Ausztriában kerülne”

„Ez a legfontosabb… Vasúttal kéne foglalkozni, ami már így is romokban hever, de az autópályák meg gyorsforgalmi utak nagyon fontosak, hisz a módváltásnál a buszok hol fognak közlekedni… „

„Miniszter úr, tényleg le kéne már mondania! Most ez lenne a legfontosabb. Önök meg sem hallják az embereket,mennek a maguk feje után. Lehet, egy jó MÁV- os szakember csapat komoly eredményeket érhetne el.”

„Ha ön mondja akkor biztos így lesz! Hiszen az elmúlt 14 évben be bizonyították hogy milyen szépen fejlődik országunk! Ahogy O.Balázs mondta: ,,A világ legfejlettebb országaihoz tartozunk” És tényleg! Minden jel ezt mutatja!”

„Vajon mikor érkezik meg a bocsánat? Bocsánat, kedves utasok, hogy egy hajszálon függött az életetek! Bocsánat, kedves utasok, hogy nem működik a klíma! Bocsánat, mindenkitől, hogy késnek a vonatok, hogy a szerelvények szétesnek, hogy a wécék undorítóak, hogy az ajtók nem nyílnak, vagy nem zárhatóak, hogy a kocsit, ahová a helyjegyed szól nem indítottuk, hogy a sínek darabokra hullanak, hogy a régi szakik tákolták össze eddig is a máv-ot, és mindezt a ti pénzetekből nem újíttattuk fel, mert kellett a haveroknak. Szóval, mikor érkezik a bocsánat? A lemondást már fel sem tételezem. Ahhoz karakánság kell és morál.”

„Ezt , még valaki elhiszi…kb én is mondhatnám :ma azért dolgoztam, hogy a magyar emberek jobban éljenek…na jobb lett…nem? „

„Kedves Esztergomiak! Nagyon ne éljétek bele magatokat, Zalaegerszegre 2018-ra ígérték! De beszédtémának mindenképp előnyösebb, mint bármi! Más. Ma sikerült az 52-es főúton keréktörés nélkül (Kecskemét-Dunaföldvár)áthaladnom és ezúton ajánlom alacsony vérnyomásúaknak!” „Amihez hozzáérsz az tönkremegy…”

„Inkább saját zsebetekre dolgoztok. Vidéken bezártátok a vasutat, postákat, iskolákat, óvodákat, hivatalokat és orvos sincs, ez ám a vidékfejlesztés. Chausescu 2.0.”

„Ígérgetések kora. Az Unió egy vasat sem ad nektek ti meg a templom egere vagytok.”

Kapcsolódó

Szerző