Connect with us

Bulvár

Mindennapi betevő ‘luxi’ szombati szereplői: Orbán Ráhel, Vasvári Vivien és Rubint Réka

Orbán Ráhel nem türelmetlen hölgy: 3 éve veszteséges Odu-ját nem bezárja, hanem új helyre költözteti
Megosztás

Új rovatot indított Hadházy Ákos közösségi oldalán „Mindennapi luxi” címmel, amiben bemutatja, hogy Mészáros Lőrinc helikopter-repülő kombója nem egyedi, csak rá jellemző történet, a NER-elit csajai simán magukra tudnak aggatni -mert baromi ügyes a nemzethy hölgykoszorú!- egy-egy hacuka felvételével egy éves átlagbérnyit.


Nem hordani, viselni!

Félreértés ne essék: nincsen azzal semmi probléma, ha valaki szereti és megengedheti magának, hogy a tőlünk nyugatra a középosztály tagjainak is elérhető, „kerítésen belül” luxusnak mondott cuccokat viseljen, a gond azzal van, ha a rávalót nem okvetlenül saját kútfője zsenialitásának köszönheti. Ja és még valami: a borsos árú ez+az mellé nem lehet vásárolni érzéket, kultúrát annak hordásához!

„Mindennapi luxi:

1.7 milliós Chanel táskával együtt sikerült fotózkodnia Orbán Ráhelnek Vasvári Viviennel együtt. A 4900 dollár az “használtpiaci” ár, az új ár ugyanis nem elérhető a Chanel honlapján”

– vágott bele a szombati részbe Hadházy Ákos közösségi oldalán.

„Az igaz, hogy a kép 2024-es, akkor még nem tudhatta szegény Ráhel, hogy Lázárnak nem tetszik a luxizás… Viszont ideteszem a korábbi posztjaim képeit is a hercegnő többi, milliós értékű retiküljéről.

Ne felejtsük el, egy átlagos magyar fél éveket is dolgozhatna egy-egy ilyen táskáért. Ráhelnek viszont a képek tanulsága szerint több ilyenje van. Idősebbek emlékezhetnek a Fülöp-szigeteki diktátor feleségére, Imelda Marcosra, akinek vagy háromezer pár cipője volt…Lehet, hogy Ráhelnek meg táskából jut minden napra (hétre) új táska?

<< Olvassa cikkeinket a Facebookon, az Instagramon, a Linkedinen, a Truth-on és a Google hírei között is! >>

„Az sem piskóta persze,

hogy milyen rendezvényen pózol tavaly Ráhel az azóta ukránellenes aktivistának felcsapó Vasvári Viviennel. A képek Ráhel és Tiborcz szálloda- és étterem láncának promó rendezvényén a Pesti Vigadóban. Az alábbi linken olvasható beszámoló szerint:

“A Pest Vigadóba meghívott vendégek az érkezés első pillanatától érezhették, hogy egy különleges este részei lehetnek. A főlépcsőház fényfestését és az első emeleti folyosón gomolygó füstködöt mindenki le akarta fotózni, a gyönyörű Díszteremben pedig folytatódott az látványosságok és az attrakciók sora: egy titkos kert installációja, élő hárfazenére balettperformanszok és egy népi együttes kápráztatta el, illetve szórakoztatta az érkező vendégeket. Akik a bemutatóest során egy Botaniq „tanösvényt” járhattak végig és „titkos kertekben” ismerkedhettek meg a prémium kollekció egységeinek történetével, az általuk kínált élményekkel, kóstolhattak bele a gasztronómiájukba, valamint személyesen találkozhattak a vendéglátókkal, az ott dolgozó szakemberekkel is.

„A Botaniq Collection több mint márka. Az értékteremtésre és a hagyományokon, történelmi örökségünkön alapuló történetmesélésre épül. Erősen kötődik a természethez, miközben egyedülálló, kortárs vendégélményt nyújt, és értéket közvetít – mondta Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója, a BDPST Koncept ügyvezetője, a Botaniq Collection brand egyik megálmodója köszöntőjében. – A kollekció összes egységére igaz, hogy minden részletét aprólékosan, gondosan terveztük meg annak érdekében, hogy azok a vendégek jólétét, kikapcsolódását, feltöltődését szolgálják. Az általunk alkotott brandek, úgy gondolom, hozzájárulnak ahhoz, hogy az értékeink és a hagyományaink tovább éljenek.”

Szerző