Mintha mi sem történt volna, robog tovább a Márki-Zaytalanított “köztévé”

Adtak is meg nem is, ott is voltak meg nem is.  Az állami televízió tovább fumigálja az ellenzéki előválasztást és annak nyertesét A köztévé nem kereste Márki-Zay Pétert és a róla forgatott anyagokat se adták le. Stábjuk ott volt a miniszterelnök-jelölt eredményváróján, de az ott készített anyagokat nem mutatták be a győzelméről szóló híradásban.

Tovább

A köztévé 110 milliárd (110 ezer millió) forintunkból “pártatlankodik” és ígéri: ezen nem is akar változtatni!

A “közszolgálati médiaszolgáltatás” fogalom jelentése: “a közszolgálati médiaszolgáltatás (vagy közmédia) azoknak a rádió, televízió, és más elektronikus médiaszolgáltatásoknak a meghatározása, amelyeknek elsődleges célja a közszolgálat. Az ilyen médiumok a lakosság egésze számára elérhetőek, és minél szélesebb rétegek megszólítására törekednek.

Tovább

Ehhez orca kell! Nem elég az évi 100.000 millió közforint, az “köztévé” lakossági segítséget kér!

A kormánykommunikáció célkeresztjébe most éppen Karácsony Gergelyt lőtték be, akivel minden a baj, ha van rajta satyesz, akkor az, ha nincs, akkor meg az. Ezért fizetett hirdetésben kéri a köztévé közösségi oldalán, hogy aki kivetnivalót lát Budapesten, az nagy lelki nyugalommal küldje el nekik, majd ők felhabosítják. Mindezt szintén közpénzből….

Tovább

Manipuálta a köztévé híradója Biden szövegét! – állítja az Amerikai Népszava

Akár diplomáciai botrány is lehetne abból, hogy a kormányszócsőnek számító köztelevízió híradója kivágott egy beszédrészletet Joe Biden amerikai elnök szövegéből, hogy azt a hamis látszatot keltse, mintha az amerikai elnök összevissza beszélne, nem lenne magánál, beszámíthatatlan lenne. A hirado.hu Facebook oldalán megjelent manipulált videót azzal a szöveggel adták közre, hogy “Joe Biden, az Amerikai Egyesült Államok demokrata elnöke ismét zavartan viselkedett a CNN-en. Kommentár nélkül, magyar felirattal”. Mindebből egy szó sem igaz, a hamis látszatot a köztévé keltette, állítja cikkében Bartus László az oldal főszerkesztője.

Tovább

Lakner Zoltán különvéleménye a köztévé ferde-hajlamáról….

A közmédiához tartozó MTI megtagadta, hogy bíráló hírt tegyen közzé a homoszexualitást betegségként bemutató köztévés műsorról. A távirati iroda szerint a “közmédia jóhírnevét sértő” közleményt indoklás nélkül visszadobhatják.

Tovább

A hvg.hu-ra hivatkozva ekézte a köztévé Hadházyt – ez még tőlük is neba…!

Abban nincs nóvum, hogy az Ön pénzéből is finanszírozott köztelevízió Magyarországon igen speciális nézőpontból gyárt híreket. A Hadházy Ákos nevéhez köthető vasárnapi demonstráció esetében szintet léptek, – igen, még lehetett! – a beszámolót egy hvg.hu-n megjelent cikk számukra megfelelőnek ítélt részletére fűzték fel.

Tovább

Esti mese a köztévében: Az Erzsébet utalvány bánatosan ül a sarokban. Potyognak a könnyei, válla rázkódik a zokogástól….

“Az Erzsébet utalvány bánatosan ül a sarokban. Potyognak a könnyei, válla rázkódik a zokogástól. Arra jár a nagy kék szar plakát a soros felirattal, és lenézve rá megkérdezi: Mi a bajod Bözsi utalvány? Miért sírsz itt, ahol egy stadion sincs a környéken, de még egy migráns sem teszi be ide a lábát.

Tovább