Kerítésen innen
„Ami Vegasban történik, az maradjon Vegasban”, vagy inkább mégsem? Magyarok beveszik a híres-hírhedt várost?
Kevesen mondhatják el magukról, hogy a szerencsejátékok fellegvárának számító Las Vegasban biztosra mennek. A magyar tulajdonú, floridai székhelyű JULIUS-K9® LLC. és Sebő Gyula feltaláló idén június 26-28. között a Las Vegasban megrendezésre kerülő, Észak-Amerika legnagyobb pet piaci rendezvényének számító SuperZoo szakkiállításon mutatja be legújabb találmányait az állattartók széles rétegének és a kereskedőknek.
A sikert nem bízzák a véletlenre.
Az amerikai szabadalmi hivatalnál (USPTO) az innovatív magyar vállalkozás idén is szép számmal nyújtott be új találmányokat. Az általában 3-4 évig elhúzódó bejegyzési és engedélyeztetési folyamatokat nem kell tétlenül szemlélnie a találmány birtokosának. Az új fejlesztés már a hivatalos meghirdetéstől számítva védelmet élvez, ezért időben kell kezdeni a termékek népszerűsítését. Ideális lehetőség erre a SuperZoo, ahol Észak-Amerika mellett minden kontinensről érkeznek a releváns piaci szereplők.
Julius-K9-történelem
Ha nincs kutyája, jó eséllyel nem hallott még a Julius-K9-ről, a cég ugyanis leginkább kutyás felszereléseket gyárt és forgalmaz, azt azonban annál nagyobb sikerrel teszi: fő profilja, a kutyahámok terén Európában mára piacvezetővé vált, rohamtempóban terjeszkedik Ázsiában, sőt, gyakorlatilag nehéz olyan országot találni, ahova ne jutnának el a termékeik helyi nagykereskedők révén. Elég komoly precizitással és hozzáértéssel, jó minőségben csinálják a hámokat. De hogyan lett egy kis magyar családi vállalkozásból a multivá válás kapujában álló jelentős tényező az egyébként is virágzó kisállat-iparágban?
A Julius-K9 Zrt. elődjét, a Julius Export 2000 Bt.-t Sebő Gyula és volt felesége, Bakos Anikó hozták létre 1997-ben, azóta is együtt vezetik a vállalkozást. A társaság nevében a Julius az alapító nevének fordítása, a K9 pedig onnan ered, hogy Sebő a budapesti Kele utca 9.-ben kapta első kutyáját (mellesleg az USA-ban a kutyás rendőrségi egységek neve is hagyományosan a „canine’ kiejtéséből rövidített K9). A cégvezető a kutyakiképzés területéről indult (a kilencvenes években a Budapesti Rottweiler Klubban és a bécsi Német Juhászkutya Egyesületben dolgozott), majd a magyar Neizer nyeregkészítő műhelyben kitanulta a szíjgyártást.
„Olyan gyorsan nő a kisállatos termékek piaca, hogy nem is éreztük meg a válságot”
Bár a társaság húzóágazata a hám, és valószínűleg ez a jövőben sem változik érdemben, a Julius-K9 egyre többféle kutyás terméket gyárt, folyamatosan fejleszti és bővíti a meglévő palettát.
„Nemrégiben nyertünk 40 millió forintot magyar állami innovációs pályázaton egy hámprototípus továbbfejlesztésére”
Szerző
További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.
Friss
- Egy gyönyörű barátság kezdete
- Tovább dagad az Orbán Balázs botrány – A Momentum nem engedi el a politikai igazgatót grabancát
- Sok hűhó semmiért: mindegy, hány nevet biggyeszt magára Rogán ex felesége, marad Gaál Cecília
- Az Orbán-lány, aki bármit felvehet, hiábavaló, mert nem viseli, hanem hordja!
- „Szia uramék” játszadoznak, mi fizetünk? – Ezt a kört Mészáros nyerte, ö volt a soros…..
- Elment Forgács Gábor – Újabb nagy nevettető hagyott itt bennünket
- A szuverenitásvédelmis, akinek sikerült Orbán Balázst alulmúlni: a „túlerőt nem tisztelő” 56-osok nem hősök, hanem bolondok – Frissítve!
- Itt a bejelentés: januártól a lakossági ügyfelek is nyögik a tranzakciós illeték-sarcot
- Hócipő, te jövőbelátó – Ki kit menteget?
- Élvebonczolás Szegeden