“Ami Vegasban történik, az maradjon Vegasban”, vagy inkább mégsem? Magyarok beveszik a híres-hírhedt várost?

Kevesen mondhatják el magukról, hogy a szerencsejátékok fellegvárának számító Las Vegasban biztosra mennek. A magyar tulajdonú, floridai székhelyű JULIUS-K9® LLC. és Sebő Gyula feltaláló idén június 26-28. között a Las Vegasban megrendezésre kerülő, Észak-Amerika legnagyobb pet piaci rendezvényének számító SuperZoo szakkiállításon mutatja be legújabb találmányait az állattartók széles rétegének és a kereskedőknek.

[mnky_ads id=”4666″][mnky_ads id=”4670″]

A sikert nem bízzák a véletlenre.

forrás: ots.hu

Az amerikai szabadalmi hivatalnál (USPTO) az innovatív magyar vállalkozás idén is szép számmal nyújtott be új találmányokat. Az általában 3-4 évig elhúzódó bejegyzési és engedélyeztetési folyamatokat nem kell tétlenül szemlélnie a találmány birtokosának. Az új fejlesztés már a hivatalos meghirdetéstől számítva védelmet élvez, ezért időben kell kezdeni a termékek népszerűsítését. Ideális lehetőség erre a SuperZoo, ahol Észak-Amerika mellett minden kontinensről érkeznek a releváns piaci szereplők.

[mnky_ads id=”10551″]

Julius-K9-történelem

Ha nincs kutyája, jó eséllyel nem hallott még a Julius-K9-ről, a cég ugyanis leginkább kutyás felszereléseket gyárt és forgalmaz, azt azonban annál nagyobb sikerrel teszi: fő profilja, a kutyahámok terén Európában mára piacvezetővé vált, rohamtempóban terjeszkedik Ázsiában, sőt, gyakorlatilag nehéz olyan országot találni, ahova ne jutnának el a termékeik helyi nagykereskedők révén. Elég komoly precizitással és hozzáértéssel, jó minőségben csinálják a hámokat. De hogyan lett egy kis magyar családi vállalkozásból a multivá válás kapujában álló jelentős tényező az egyébként is virágzó kisállat-iparágban?

A Julius-K9 Zrt. elődjét, a Julius Export 2000 Bt.-t Sebő Gyula és volt felesége, Bakos Anikó hozták létre 1997-ben, azóta is együtt vezetik a vállalkozást. A társaság nevében a Julius az alapító nevének fordítása, a K9 pedig onnan ered, hogy Sebő a budapesti Kele utca 9.-ben kapta első kutyáját (mellesleg az USA-ban a kutyás rendőrségi egységek neve is hagyományosan a “canine’ kiejtéséből rövidített K9). A cégvezető a kutyakiképzés területéről indult (a kilencvenes években a Budapesti Rottweiler Klubban és a bécsi Német Juhászkutya Egyesületben dolgozott), majd a magyar Neizer nyeregkészítő műhelyben kitanulta a szíjgyártást.

„Olyan gyorsan nő a kisállatos termékek piaca, hogy nem is éreztük meg a válságot”

Bár a társaság húzóágazata a hám, és valószínűleg ez a jövőben sem változik érdemben, a Julius-K9 egyre többféle kutyás terméket gyárt, folyamatosan fejleszti és bővíti a meglévő palettát.

„Nemrégiben nyertünk 40 millió forintot magyar állami innovációs pályázaton egy hámprototípus továbbfejlesztésére”

[mnky_ads id=”10552″]

Tragédiába fulladt kutyakiállítás

Kutyák az Élet Menetén

Mátrai Anna

Mátrai Anna

További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük