Blogbazár
Árok Kornél: mossa Polgármester úr a sz@rt rendesen!
A beruházás nagyja már elkészült, így az esztendő végére befejeződhet Kaposvár új közlekedési csomópontjának kivitelezése – jelentette be Szita Károly polgármester a Kaposváron épülő gyalogos- és kerékpároshídnál tartott sajtótájékoztatón hétfőn – tudatta a kaposvarmost.hu.
Esterházy Pál gyalogos-kerékpáros híd, a város új jelképe
Százévente egyszer van lehetősége egy város közösségének arra, hogy szerkezeti változásokat végezzen a településen, nekünk ez most megadatott. A Kaposvári Közlekedési Központot azért építjük, hogy korszerű, 21. századi infrastruktúrával szolgáljuk ki az utasokat, vagyis gyorsabbá, biztonságosabbá tegyük a közlekedést és az átszállást, s hogy mind az autósok, mind pedig a gyalogosok és kerékpárosok számára közelebb hozzuk egymáshoz a vasút által ketté szabdalt városrészeket. A fejlesztéssel szélesebbre tárjuk a kaput a Donner megújítása előtt is
– hangsúlyozta Szita Károly.
Árok Kornél minderről másként gondolkodik
A közösségi oldalon így írt:
„Mossa Polgármester úr a szart rendesen! De akkor vegyük sorba a triviális hülyeségeket:
- Kerékpáros felüljáró is lesz. – Való igaz, de ha megfordult volna Szita, akkor láthatta volna, hogy a híd Petőfi tér felőli oldalánál derékszögben megtörik, és leszűkül. Lesz ott anyázás, amikor találkozik a kerékpáros a gyalogossal, na meg a liftre várakozókkal, kiszállókkal. Jelenleg egy nagy lyukat ástak a töréssel egy vonalban. Gondolom ott lesz majd az egyik lift.
- Klímavédelem, levegőtisztaság szempontjából is fontos a beruházás. – Azon kívül, hogy az autók ha nem is sokkal, de hosszabb úton közlekedhetnek, ami nem a levegőtisztaságot segíti elő, én nem tudom, hogy mire gondolt Szita. A távolsági-, helyi-, és vasútállomás között eddig is gyalog lehetett közlekedni, nem volt szükség tömegközlekedésre az utazóközönség mozgatásához. Ezek szerint csak az emberek által kibocsájtott káros anyag kibocsájtás csökkentése lehetett a szempont a tervezésnél, és kivitelezésnél.
- „Hatékonyan megnyitja az utat számunkra a donneri városrész alsó részének a rehabilitációja felé is.” – Szóval volt egy híd, amelyen akadálymentesen, gyalogosan, és kerékpárral is lehetett közlekedni, majd ezt lebontjuk, és építünk egy városkép idegen hidat, amely akadálymentes, és gyalogosok, illetve kerékpárosok tudnak használni. Gondolom valami zseni agyszüleménye lehetett az ötlet… De azt se értem, hogy egy gyalogos hídnak mi köze van egy városrész rehabilitációjához. Gondolom a munkagépek nem az új hídon fognak közlekedni, és remélem az építőanyagot se ott kívánják áthordatni kézben majd a munkásokkal. Lehet, hogy a donneri részen lakók egy részének a kitelepítésére gondolt Polgármester úr, akik majd gyalog cipelhetik a motyóikat. Mert az ugye egyértelmű, hogy egy városrész alsó részének rehabilitációja küllemi és tartalmi átalakítással jár majd.
Hogy LBK miért itt futtatja még magát, azt nem tudom
Szerintem van Kaposvárnak főépítésze, aki ki tud állni egy sajtótájékoztatóra és 5 mondatot el tud mondani. Persze lehet, hogy vele kapcsolatban bukik a „Hiszünk egymásba!” buli.
De a tartalmi elemre koncentrálva, személyesen örülök az új zöldfelületnek. De ez egy fémszerkezetű hídon lesz megvalósítva. Vajon ezt mikor kell majd festeni, karbantartani? Nehogy úgy járjon Kaposvár ezzel a vassal, mint Budapest a hármas metróval….”
Szerző
Friss
- A Millenáris könyvfesztivál-mentes övezetté vált: 2025-ben nem engedi be az eseményt
- Juszt László heti matekja: az aktuális kormányadósság főszáma cirka 150.000.000 Euro
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
- Elfüstölt egy villamos – Óriási közlekedési káosz Budapesten
- Orbán és Matolcsy, „két férfi egyeset”
- A horoszkóp ígérete szerint…
- (Nagyon)kisnyugdíjasunk felveszi a kesztyűt: a Mikulásgyár jár a gyerekeknek