Connect with us

Kerítésen innen

Egy „kórság” volt a ludas a Vodafone és a Telekom használhatatlansága miatt

Megosztás

Az új év első munkanapján a Vodafone és a Telekom előfizetői „béna kacsa” üzemmódban találták magukat, hosszabb-rövidebb időre megszűnt az internet kapcsolatuk. Ezzel egyidőben egyszerűen eltűnt a Magyar Nemzet a Mandiner és az Origo is az internetről. A szolgáltatók egy okra vezették vissza a problémát.

Tudta? Nagyobb ajándék mellé karácsonykor szerződés is dukál - Egyenes ági rokonok és házastársak között is!
Megosztás

Az új év első munkanapján a Vodafone és a Telekom előfizetői „béna kacsa” üzemmódban találták magukat, hosszabb-rövidebb időre megszűnt az internet kapcsolatuk. Ezzel egyidőben egyszerűen eltűnt a Magyar Nemzet a Mandiner és az Origo is az internetről. A szolgáltatók egy okra vezették vissza a problémát.

Vodafone

Közösségi oldalán így reagált a panaszra a cég:

„Január 2-án rövid ideig fennakadást tapasztalhattatok a mobilszolgáltatások elérhetőségével kapcsolatban. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, amely ideiglenesen befolyásolta a szolgáltatások elérhetőségét. Munkatársaink javították is a gondot, így a mobilszolgáltatások ismételten zavartalanul működnek! Ennek ellenére előfordulhat, hogy néhány mobilkészülék továbbra sem csatlakozik automatikusan a hálózathoz. Ha ezt tapasztalnád, javasoljuk, hogy egyszerűen indítsd újra a készüléked, vagy válts repülőgép üzemmódra, majd térj vissza az eredeti állapotba, amely megoldást jelent. Vezetékes szolgáltatásaink esetében érdemes áramtalanítani az eszközöket, majd visszakapcsolni. Bizonyos esetekben tapasztalható, hogy ez azonnal nem nyújt megoldást, ilyenkor érdemes ezt újra végrehajtani! Megértéseteket és türelmeteket köszönjük!”

Egyszóval kapcsolgassunk, egyszer jó lesz.

Telekom

A Magyar Telekom sajtóosztálya a Media1-nek annyit mondott, hogy áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott:

„A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, köszönjük ügyfeleink türelmét!

Frissítés: mobilszolgáltatásunk, valamint IPTV és Telekom TV szolgáltatásunk helyreállt, köszönjük a türelmeteket! Amennyiben továbbra is hibát tapasztaltok, úgy javasoljuk a készülék újraindítását.”

Egyszóval itt is kapcsolgassunk…..

Szerző