A Két Farkú Kutya Párt, több más nagyon fontos ötlete között szerette volna befejezni azt a bicikliutat, amit a hatalom abbahagyott Rákosrendezőn a pályaudvarnál.
A Két Farkú Kutya Párt, több más nagyon fontos ötlete között szerette volna befejezni azt a bicikliutat, amit a hatalom abbahagyott Rákosrendezőn a pályaudvarnál.
Előzmény és utózmány
Néhány héttel ezelőtt jentette be a viccpárt, hogy ha sikerül elég pénzt összerakniuk, megépítik a kijelölt bicikliút MÁV területére eső 100 méteres szakaszát, amelynek elkészüléséért évek óta hiába küzdenek civilek és kerékpárosok. A pénz, ahogy azt Kétfarkúéknál megszokhattuk, összejött. A munka is elindult, ám ekkor közbelépett a MÁV, amelynek vezetői rendőröket küldtek a lelkes építőkre.
A rendőrök meglepő módon megállapították, hogy a párt aktivistái szabályosan dolgoznak. A MÁV-nak azonban ez kevés volt, és – most tessenek figyelni! – azt akarják, – ahogy ezt akkor „2018-ban Magyarországon a viccpárt az egyetlen komolyan vehető ellenzéki erő” című cikkünkben megírtuk – hogy állítsák vissza az eredeti állapotot.
A helyzet, mint az a Kétfarkú Kutyák közösségi oldalára kikerült posztból jól látszik, azóta sem tisztázódott, sőt ha lehet még bolondabb lett.
Mennyi az annyi?
Hűsölés, nem olcsón (fotó Két Farkú kutyák közösségi oldala)
„Ez ugye az autó, ami már több mint 2 hete ott képviseli a MÁV-ot, hogy ne folytathassuk a bicikliutat. Megkérdeztük a srácokat, meddig maradnak. Azt mondták, decemberig(!) van szerződésük. Lássuk csak, ez vajon mennyibe kerül.
A vagyonőröknél gyakori a 12 órás műszak és egyszerre mindig ketten vannak a kocsiban, így számolhatunk naponta 4 ember bérével, legyen ez mondjuk 20 000 bruttó fejenként, akkor az napi 80 000 ft. 120 napra van szerződés. 120 x 80 000 = 9 600 000.
Tehát 10 milliós a tervezett költsége annak, hogy ne épülhessen meg az 1 milliós bicikliút. Éljenéljen!”
-Írják az Fb-n.
Mindeközben!
Az elviseletlen kánikulában szinte nem telik el nap, hogy olvasóink ne számolnának be valamilyen kalandjukról, amelyekben az a közös, hogy a MÁV enyhén szólva sem végzi hibátlanul a dolgát és ha valaki rájuk kérdez, azonnal a pénztelenségről rinyálnak. A vonatok szinte utazhatatlanok, koszosak, büdösek, a mellékhelységek kritikán aluliak, ezekre nincs se ötlet, se pénz, de arra, hogy kivagyiságból milliókat szórjanak el a semmire, pontosabban arra, hogy megakadályozzák a VALAMIT, arra van.