Connect with us

Bulvár

Ifj. Mészáros Lőrinc erdőn-mezőn át csapat – A Kisgázos sikereit (is) Önök szponzorálják

Megosztás

Nagy lehet az öröm a Mészáros famíliában, hiszen a családfő elképesztő üzleti sikerei után a sarj is figyelemreméltó teljesítmény ért el „saját lábon”, akarom mondani keréken. Hadházy Ákos szerint ifj. Mészáros Lőrinc szép eredményt ér el a nemzeti tereprally bajnokságban. Hogy mi ezzel a bibi? Hát az a bizonyos „saját négykerék” finanszírozása….

Megosztás

Nagy lehet az öröm a Mészáros famíliában, hiszen a családfő elképesztő üzleti sikerei után a sarj is figyelemreméltó teljesítmény ért el „saját lábon„, akarom mondani keréken. Hadházy Ákos szerint ifj. Mészáros Lőrinc szép eredményt ér el a nemzeti tereprally bajnokságban. Hogy mi ezzel a bibi? Hát az a bizonyos „saját négykerék” finanszírozása….

„Legyenek büszkék:

ifj. Mészáros Lőrinc szép eredményeket ér el a nemzeti tereprally bajnokságban (ez a rally speciális változata, amikor nem egy kijelölt, zárt útvonalon, hanem erdőn-mezőn át csapatnak).

fotó: M1 Motorsport facebook oldal

Ezekről a saját csapata oldalán számolt be, a posztot az édesanyja is lájkolta.

Azért legyenek büszkék, mert a Kisgázos sikereit duplán Önök szponzorálják

Egyrészt a csapat névadója Mészárosék M1 Flotta Kft-je, amely manipulált közbeszerzéseken ad méregdrágán autókat az államnak. Kislőrinc a Fejér B.Á.L Zrt tulajdonosa is, amelyik az adófizetők pénzéből finanszírozott állami közbeszerzéseken nyeri hülyére magát. Illetve magát a tereprally bajnoksággal együt szervezett rallybajnokságot az állami HUMDA Zrt. finanszírozza. A HUMDA az Önök pénzével kitömött cég, amelyik számolatlanul égeti a közpénzt (és a mellékelt ábra szerint finanszírozza néhány újgazdag milliárdos hóbortját)” – írta a képviselő.

A Humda-ról….

Hadházy 2022 decemberében arról számolt be, hogy „Szujó Zoltán, az autósport-szövetség új vezetőjének cége 93 milliót (!) kapott a HUMDA Zrt-től egyéves szakértői munkára. A HUMDA egy nagyon különös cég, elvileg az autósport támogatására hozták létre, ők költöttek el pl irgalmatlan sok pénzt a soha el nem készülő hajdúnánási motoGP pályára. A szerződések listáját böngészve azonban nem csak Szujó szerződése utal arra, hogy a cég a technikai sportok támogatása helyett a támogatások lenyúlására szakosodhatott. A propagandahirdetésekre specializálódott New Land és Loungue Design nevű cégek után pl két év alatt két szerződéssel összesen 1.3 milliárdot dobtak „kommunikációs kampányokra”. De másfél évre 800 milliós keretszerződést kötöttek rendezvényszervezésre is az Antenna Hungária Zrt-vel is…”

(A főkép illusztráció.)

 

Szerző