Konkrétan nem mondtál most semmi újat, egy brassói receptet dobsz a hétvégére? – kommentelték Németh Szilárd lufi-bejelentését
Megosztás
Szegény Németh Szilárd teljesen feleslegesen nyomult fel egy HÉV-szerelvényre fotósostól, szerdára szánt „nagyotmondása” szegényesre sikeredett. Úgy tűnik, azt a politikát választotta, hogy amikor nincs semmi eredménnyel kecsegtető mondanivalója, akkor egy mindenki által ismert cuccról próbál újabb bőrt lehúzni.
Szegény Németh Szilárd teljesen feleslegesen nyomult fel egy HÉV-szerelvényre fotósostól, szerdára szánt „nagyotmondása” szegényesre sikeredett. Úgy tűnik, azt a politikát választotta, hogy amikor nincs semmi eredménnyel kecsegtető mondanivalója, akkor egy mindenki által ismert cuccról próbál újabb bőrt lehúzni.
Budapesti utasok százezrei nézik értetlenül a vitát és nem tudják, hogy jó lesz-e a bérletük a hévre vagy a 22-es buszra még márciusban. Lázár János építési és közlekedési miniszterjanuár 9-én Debrecenbe utazott, hogy egy sajtótájékoztató keretében beszéljen a hamarosan érvénybe lépő új tarifarendszerről. Az új rendszer értelmében minden bérlettípust megszüntetnek a vármegye és az országbérleten kívül. Valamint egy új napi jegytípust is bevezetnek. Az eddigi rendszer módosítását a miniszter korábban azzal indokolta, hogy a fő cél az egyszerűsítés, mivel jelenleg rengeteg kedvezmény, díjtámogatás létezik, több mint száz különböző jegytípussal együtt, tehát ezt alakítanák átláthatóbbá, annak érdekében, hogy így többen válasszák a tömegközlekedést. Az év végén Lázár még azt hangoztatta, hogy a
„vármegye- és országbérlet bevezetése csak a kezdet volt”
kiemelve, hogy 2024-ben az a céljuk, hogy elinduljon magyar vasút 10 éves fejlesztési programja. Az újítást március 1-től tervezik bevezetni.
Németh Szilárd a HÉV-en
Németh „kormánybiztos, országgyűlési képviselő, Fidesz-alelnök” közösségi oldalán vigéckedett:
„Hegyi Zsolt úrral, a MÁV-START Zrt. vezérigazgató-helyettesével és Nagy Gábor úrral, a MÁV-HÉV vezérigazgatójával egyeztettem a csepeli HÉV ügyében.
Tisztelettel jelentem a csepelieknek, hogy február 29-ig semmilyen változás sem lesz, mindenki a megszokott Budapest-bérlettel és változatlan áron utazhat.
Márciustól pedig az Építési és Közlekedési Minisztérium és a MÁV-HÉV célja az utasbarát megállapodás és a kölcsönös tarifaközösség megteremtése, a biztonságos és megfizethető szolgáltatás.”
A hozzászólásokból….
“A kép kedvéért gyorsan felültem erre szarra, de most már mennék vissza a Skoda Superb-be.”
„De hát konkrétan nem mondtál most semmi újat, ezt így mindenki tudja. Egy brassói receptet dobsz a hétvégére?”
Ingyen utazhatnak keresztül-kasul az országban a határon túli magyarok és hozzátartozóik