Kerítésen innen
Lázár János „értő” asszisztálása mellett is tovább tart a MÁV agóniája – Néhány a szerdai friss tünetek közül – Halálos gázolás
Ma is elég volt csak egyetlen pillantást vetni honlapjukra és elborzadva láttuk mi megy, pontosabban mi nem megy az egykor Európa hírű MÁV-nál.
Több cikkünkben foglalkoztunk már azzal az iszonyatos lepusztulással, amin a MÁV szó szerint napról napra átmegy. Ma is elég volt csak egyetlen pillantást vetni honlapjukra és elborzadva láttuk, mi megy, pontosabban mi nem megy az egykor Európa-hírű vasúttársaságnál.
Egy őszinte hang
A MÁV közösségi oldalára az alábbi és ehhez hasonló kommentek érkeznek:
„gyerekek ez már tarthatatlan helyzet. Most nem tudtok sztrájkolni? Már lassan semmi se közlekedik, nincs ép jármű, lehetetlen bárhová is eljutni, ideje a vízfejeket cselekvésre késztetni.”
A vasúti dolgozók (nem a vezetőség) és az utazók közösen aggódnak a közlekedés egykori királyáért a vasútért. Nem sok jót ígér az sem, hogy a vasút ügyei annak a Lázár Jánosnak a minisztériumához kerültek, aki a nem régen óriási hozsannázó médiahátszéllel átadott Szegedet és Hódmezővásárhelyt összekötő és azóta többszörösen megbukott tam-train atyja volt, mint a térség országgyűlési képviselője.
Szerdai tallózó
- Martonvásár és Kápolnásnyék között meghibásodott egy sorompó, mely lelassítja a vonatközlekedést a biztonság érdekében. Emiatt a Budapest–Székesfehérvár vonalon közlekedő elővárosi, észak- és dél-balatoni, veszprémi, szombathelyi és zalaegerszegi távolsági és InterCity vonatok menetideje 20-40, esetenként 40-60 perccel is meghosszabbodik.
- Műszaki ok miatt csütörtök este 20 óráig a Szigetvár és Barcs közötti személyvonatok helyett (8955, 8956, 8953, 8963, 8958) a teljes útvonalon pótlóbusz közlekedik. A változás a Pannónia InterRégiókat nem érinti.
- A Hatvanból 7:12-kor Somoskőújfalura induló személyvonat (5822) műszaki ok miatt nem közlekedik. Utasai a következő, egy óra múlva induló személyvonattal (5832) utazhatnak.
- Részben kétvágányú vonal, vármegyeszékhelyet érint, ráadásul nemzetközi vonal, igaz kilépő forgalom most nincs rajta tudomásom szerint. Réges régen gatyába kellett volna már rázni legalább úgy mint az újhelyit vagy a biharkeresztesit és villamosítani. Az már csak hab lenne a tortán ha térközösítenék, bár kiindulva az előbb említett két vonalból aligha hiszem, hogy pont itt sikerülne ezt megugrani. (tudom, a kétvágányú szakaszon térközi közlekedés van) Eközben meg állandóan fekvemaradó bz motorvonatokkal bohóckodunk, szégyen.
Egy valódi tragédia
A Keleti pályaudvarról Sülysápra tartó vonat Ecsernél elgázolt egy embert a vasúti átjárónál. A helyszínelés befejeztével ismét két vágányon haladhatnak a vonatok Rákoshegy és Maglód között. A police.hu-n olvasható tájékoztatás szerint a baleset áldozata egy 79 éves budapesti férfi.
Szerző
Friss
- Ha Szijjártó ‘önként és dalolva’ bevállalta az aksigyárakba feccölt forintjaink nagyságát, akkor mennyi lehet igaziból?
- Orbán Viktor: ‘elcsendesedünk…’
- A peresztegi dögtemetőbe kerülnek a kényszervágott állatok – A polgármestert senki nem értesítette
- Orbán Viktor: támadhatatlan vagyok. Nem foglalkozom üzleti ügyekkel, annyi pénzem van, amennyi, úgy élek, ahogy…
- Horoszkóp a ‘nyúlon innen, alatt és túl’ – Ez vár rád a -nagyon- hosszú húsvéti hétvégén
- Mit érdemel az a Bohár, aki ‘sejtet’ és ezzel ‘mérgez’?
- Lázár: ‘a húsvéti nagytakarítás készen van, következhet a normalitás és a jólét programja!’
- Újabb ‘csurrant-cseppent’-sztori Tiborcz István -Orbán-vő- főszereplésével
- ‘Drága’ -a szó szoros értelmében!- Kollár Kinga! – 20 milliót feccölt a kormányprop. a lejáratására
- 6.700 milliónkba fájt a legutóbbi két nemzeti konzultáció – Mit tippel, mennyit égetnek el erre 2025-ben?