Connect with us

Banánköztársaság

Krematóriumot csinálnak a bisztróból? A minimális emberség is hiányzik magukból! – fakadt ki egy MÁV-felhasználó

Megosztás

Lázár János nemrég úgy fogalmazott a MÁV-val összefüggésben: „nem tudom azt mondani a kedves magyar honfitársaknak, hogy elképesztő jó szolgáltatást biztosítunk, gyertek és utazzatok. Ezzel szemben azt tudom nekik mondani, hogy nézzétek, ez olyan, amilyen, de a miénk, és olcsón adom ezt a szolgáltatást….”

Megosztás

Lázár János nemrég úgy fogalmazott a MÁV-val összefüggésben: „nem tudom azt mondani a kedves magyar honfitársaknak, hogy elképesztő jó szolgáltatást biztosítunk, gyertek és utazzatok. Ezzel szemben azt tudom nekik mondani, hogy nézzétek, ez olyan, amilyen, de a miénk, és olcsón adom ezt a szolgáltatást….”

Távol álljon tőle….

miniszter a vármegyebérletre utalva akkor hozzátette a fentiekhez, hogy

az ország áltatása lenne azt mondani, itt minőségi változások lesznek egy-két éven belül, ez inkább tízéves időtávon képzelhető el.

„Egyáltalán nem tisztelt, sőt, egyre jobban megvetett MÁV!

Az alábbi dokumentumot a lehető legnagyobb nyilvánosságra hozom, minden elképzelhető módon megosztom, egyszersmind azon gondolkodom, hogy gondatlanságból elkövetett gyilkossági kísérlet miatt feljelentem a MÁV-ot

-fakadt ki közösségi oldalán egy utas, akinek esze ágában sincs elfogadni a lázári hülyítést pénzről, háborús helyzetről meg arról, hogy nekünk ez is jó a XXI században Európa közepén.

„2023. július 14-én az Elvira felületén próbáltam jegyet vásárolni a másnapi utazáshoz a Sárospatak-Budapest szakaszra, úgy, hogy a Tokaj Intercityvel utazom majd Budapestre. Az Elvira továbbra sem jelenítette meg ezt a lehetőséget, de már tudtam, hogy ilyenkor nem Sárospatakot, hanem Szerencset kell beírni induló állomásként.

Továbbra sem fogadom el, hogy nem tudják megmondani, hogy az Elvira miért ilyen pocsék, s hogy nem hajlandók elárulni, meddig lesz béta állapotban. Hazudnak, hogy nincs információjuk, ugyanis semmilyen hiteles dokumentummal nem voltak képesek eddig bizonyítani, hogy kértek ilyen információt, de nem kaptak. Vagyis mint oly sokszor, most is hülyének próbálnak majd nézni. Követelem, hogy nevekkel aláírtan bizonyítsák, hogy kitől és mikor kértek információt, és az illető ezt megtagadta.”

„Mivel nyuggerként közcsöcsön csüngök,

nem kellett jegyet vennem a Sárospatak és Szerencs közötti távolságra, viszont a Szerencs-Budapest közötti szakaszra IC+ Prémium helyjegyet vettem, ami már sokkal drágább, mint amennyibe július 1-je előtt került.

A Sárospatakról induló vonatnak 17 óra 14 perckor kellett volna indulnia, de kb. 20 percet késett a vonat. A pénztáros megnyugtatott, hogy el fogom érni a Tokaj IC-t, amely már 25 percet késik. Valóban el is értem.

Az IC+ prémium kocsiban azonban sem a vizuális tájékoztató, sem a klíma nem működött, holott folyamatosan azt hazudják, hogy az IC+-ban működik a klíma,, ha máshol nem is.

Ennél is sokkal súlyosabb és aljas, mocskos, embertelen dolog, hogy

még a fülkéknél is sokkal-sokkal melegebb volt a bisztró szakaszban, ahol már sok órája szenvedett az elájulás határán levő kollégájuk. Attól tartottam, hogy a hölgyhöz orvost kell majd hívni, esetleg újra kell majd éleszteni őt.

Mit képzelnek maguk, hogy a MÁV dolgozói megsütni való állatok?

Krematóriumot csinálnak a bisztróból? A minimális emberség is hiányzik magukból! Miért nem javítják meg a klímát? Addig is miért nem szüntetik meg a bisztrót, természetesen az állási időre teljes fizetést adva a dolgozóknak? Hogyan lehetnek ennyire aljas, pénzéhes rohadékok?

  • Követelem, hogy a bisztróban szolgálatot teljesítő kollégájuktól haladéktalan kérjenek írásban bocsánatot, és legalább egymillió forint jutalomban részesítsék őt kárpótlásként a szenvedéséért, tekintettel arra, hogy gondatlanságból majdnem megölték őt.
  • Követelem, hogy a jutalom folyósításáról minden bizonyítékot másolatban juttassanak el hozzám!

A Tokaj Intercity végül 32 perc késéssel érkezett a Keletibe

Állítólag új menetrend van, a vonat a Budapest-Sátoraljaújhely vonalon mégis minden alkalommal késik.

Követelem, hogy a jegyem árán felül 40 ezer forint kártérítést fizessenek nekem, mert ahányszor a Tokaj IC-n utazom, sosincs klíma, mindig késik, és érezhetően nem is akarnak semmit csinálni.

Egyre mélyebb megvetéssel és felháborodással: Cs. Kádár Péter”

Szerző