Kerítésen innen
Mondd a frankót és élethosszra kitiltanak?
Az alábbi történet egyrészről egy milliókat rendszeresen kedvenc szállodájában elköltő hazánkfiáról, másrészről a hotelről szól, ami fittyet hányva a komoly summára, nem kívánatos személlyé nyilvánította emberünket nem csak a konkrét, de a szállodalánc összes egységében. Mondd az igazat?
A nevét is vállaló Dancza Gábor nem érti a döntést, szerinte nem tett semmi olyat, ami indokolhatná ezt. A brit tulajdonú szállodalánc szerint a vendégek és az alkalmazottak egyaránt fontosak, de a férfi kifogásai miatt az alkalmazottak szempontjait kellett előtérbe helyezniük – írja a 24.hu. Évente legalább egymillió forintot költött a balatonfüredi Hotel Annabellában a budapesti vállalkozó, mégis a Danubius Hotels Zrt. vezetősége úgy döntött, kitiltja a férfit mindegyik egységükből.
A vendég szemszöge
Gábortól rendszeresen várták a visszajelzéseket és értékeléseket. Állítása szerint az évek során szoros viszonyt alakított ki a teljes személyzettel.
Az elmúlt év végén levelet kapott a Danubius Hotels Zrt. jogi igazgatójától, hogy nem kívánnak többé szolgáltatást nyújtani neki, foglalásait nem erősítik meg, és törlik a törzsvendégprogramból.
A kitiltás állítólagos előzménye egy levél volt, amelyben
a férfi több szabálytalanságról tájékoztatta a szálloda vezetőségét, beleértve a parkoló rendszerrel való visszaéléseket.
Ahogy mondta
„nem tettem tönkre a bútorokat, nem vertem meg senkit, nem okoztam kárt. Nem hiszem, hogy elkövettem volna olyasmit, amiért ki lehetne tiltani bármelyik szállodából, ehhez alaposabb indokra lenne szükség.”
A hotel nézőpontja
A Danubius Hotels úgy döntött, hogy a vendéggel való kapcsolat lezárása mindkét fél érdekében szükséges volt. Fabriczki Petra, a cég kommunikációs igazgatója kifejtette, hogy
„a megszámlálhatatlan személyes beszélgetés a szálloda munkatársaival, az órákra lefoglalt szobafoglalási központ, és a szállodai munkatársaknak írt rengeteg levél már sokkal inkább a visszaélés kategóriájába esett.”
Végül az általános szerződési feltételek egyik pontjára hivatkozva tagadták meg a szolgáltatást:
„a vendég visszaélő, helytelen, sértő vagy ellenséges magatartást tanúsított, vagy egyéb körülmények ellehetetlenítik a vendéggel való további együttműködést.”
Igazságot tenni persze nem tudunk, figyelemfelkeltőnek szántuk a tudósítást.
Szerző
További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.
Friss
- Lakást vett és üres a zsebe? Pedig még egy csekkfizetés vár Önre….
- „Ezek mennek mostanában”
- Szívzűr – Így élesztheted újra önmagad
- Hatalmas gazdasági-diplomáciai siker: magyarok gépestették Csádban a tevetej-fejést – A produktumot a miniszteri biztosunk azonnal beszlopálta
- Szanyi Tibor: Mindenhalottak
- Jogi problémája van? Félórás ingyenes konzultáció egy értő ügyvéddel – Pro Bono Nap Budapesten
- Brutál-igaz szívhoroszkóp! A Bikán és a Koson ledöbbensz!
- Müller Péter a halálról-, a gyászról-gondolkodás mestere
- Leállt az ügyeletek által használt egészségügyi szoftver
- Ha a megfigyelőség ára 100 millió dollár, mennyit taksál, ha beveszik Magyarországot -rendes- Türk-tagnak?