Kerítésen innen
Mondd a frankót és élethosszra kitiltanak?
Az alábbi történet egyrészről egy milliókat rendszeresen kedvenc szállodájában elköltő hazánkfiáról, másrészről a hotelről szól, ami fittyet hányva a komoly summára, nem kívánatos személlyé nyilvánította emberünket nem csak a konkrét, de a szállodalánc összes egységében. Mondd az igazat?
A nevét is vállaló Dancza Gábor nem érti a döntést, szerinte nem tett semmi olyat, ami indokolhatná ezt. A brit tulajdonú szállodalánc szerint a vendégek és az alkalmazottak egyaránt fontosak, de a férfi kifogásai miatt az alkalmazottak szempontjait kellett előtérbe helyezniük – írja a 24.hu. Évente legalább egymillió forintot költött a balatonfüredi Hotel Annabellában a budapesti vállalkozó, mégis a Danubius Hotels Zrt. vezetősége úgy döntött, kitiltja a férfit mindegyik egységükből.
A vendég szemszöge
Gábortól rendszeresen várták a visszajelzéseket és értékeléseket. Állítása szerint az évek során szoros viszonyt alakított ki a teljes személyzettel.
Az elmúlt év végén levelet kapott a Danubius Hotels Zrt. jogi igazgatójától, hogy nem kívánnak többé szolgáltatást nyújtani neki, foglalásait nem erősítik meg, és törlik a törzsvendégprogramból.
A kitiltás állítólagos előzménye egy levél volt, amelyben
a férfi több szabálytalanságról tájékoztatta a szálloda vezetőségét, beleértve a parkoló rendszerrel való visszaéléseket.
Ahogy mondta
„nem tettem tönkre a bútorokat, nem vertem meg senkit, nem okoztam kárt. Nem hiszem, hogy elkövettem volna olyasmit, amiért ki lehetne tiltani bármelyik szállodából, ehhez alaposabb indokra lenne szükség.”
A hotel nézőpontja
A Danubius Hotels úgy döntött, hogy a vendéggel való kapcsolat lezárása mindkét fél érdekében szükséges volt. Fabriczki Petra, a cég kommunikációs igazgatója kifejtette, hogy
„a megszámlálhatatlan személyes beszélgetés a szálloda munkatársaival, az órákra lefoglalt szobafoglalási központ, és a szállodai munkatársaknak írt rengeteg levél már sokkal inkább a visszaélés kategóriájába esett.”
Végül az általános szerződési feltételek egyik pontjára hivatkozva tagadták meg a szolgáltatást:
„a vendég visszaélő, helytelen, sértő vagy ellenséges magatartást tanúsított, vagy egyéb körülmények ellehetetlenítik a vendéggel való további együttműködést.”
Igazságot tenni persze nem tudunk, figyelemfelkeltőnek szántuk a tudósítást.
Szerző
További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.
Friss
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
- Elfüstölt egy villamos – Óriási közlekedési káosz Budapesten
- Orbán és Matolcsy, „két férfi egyeset”
- A horoszkóp ígérete szerint…
- (Nagyon)kisnyugdíjasunk felveszi a kesztyűt: a Mikulásgyár jár a gyerekeknek
- Szalay-Bobrovniczky-paráztatás: elrendeltem a légvédelmi rendszerek telepítését Magyarország északkeleti részére
- A Black Friday nemcsak a vásárlókat, de a csalókat is vonzza