Connect with us

Kerítésen innen

Mondd a frankót és élethosszra kitiltanak?

Bibibí, le van maradva a bizarr és vállalhatatlan Másik, és jól lehagyta őket a mi Jóságos Gazdánk - Közvéleménykutató az ilyen?
Megosztás

Az alábbi történet egyrészről egy milliókat rendszeresen kedvenc szállodájában elköltő hazánkfiáról, másrészről a hotelről szól, ami fittyet hányva a komoly summára, nem kívánatos személlyé nyilvánította emberünket nem csak a konkrét, de a szállodalánc összes egységében. Mondd az igazat?

A nevét is vállaló Dancza Gábor nem érti a döntést, szerinte nem tett semmi olyat, ami indokolhatná ezt. A brit tulajdonú szállodalánc szerint a vendégek és az alkalmazottak egyaránt fontosak, de a férfi kifogásai miatt az alkalmazottak szempontjait kellett előtérbe helyezniük – írja a 24.hu. Évente legalább egymillió forintot költött a balatonfüredi Hotel Annabellában a budapesti vállalkozó, mégis a Danubius Hotels Zrt. vezetősége úgy döntött, kitiltja a férfit mindegyik egységükből.

A vendég szemszöge

Gábortól rendszeresen várták a visszajelzéseket és értékeléseket. Állítása szerint az évek során szoros viszonyt alakított ki a teljes személyzettel.

Az elmúlt év végén levelet kapott a Danubius Hotels Zrt. jogi igazgatójától, hogy nem kívánnak többé szolgáltatást nyújtani neki, foglalásait nem erősítik meg, és törlik a törzsvendégprogramból.

A kitiltás állítólagos előzménye egy levél volt, amelyben

a férfi több szabálytalanságról tájékoztatta a szálloda vezetőségét, beleértve a parkoló rendszerrel való visszaéléseket.

Ahogy mondta

„nem tettem tönkre a bútorokat, nem vertem meg senkit, nem okoztam kárt. Nem hiszem, hogy elkövettem volna olyasmit, amiért ki lehetne tiltani bármelyik szállodából, ehhez alaposabb indokra lenne szükség.”

A hotel nézőpontja

A Danubius Hotels úgy döntött, hogy a vendéggel való kapcsolat lezárása mindkét fél érdekében szükséges volt. Fabriczki Petra, a cég kommunikációs igazgatója kifejtette, hogy

„a megszámlálhatatlan személyes beszélgetés a szálloda munkatársaival, az órákra lefoglalt szobafoglalási központ, és a szállodai munkatársaknak írt rengeteg levél már sokkal inkább a visszaélés kategóriájába esett.”

Végül az általános szerződési feltételek egyik pontjára hivatkozva tagadták meg a szolgáltatást:

„a vendég visszaélő, helytelen, sértő vagy ellenséges magatartást tanúsított, vagy egyéb körülmények ellehetetlenítik a vendéggel való további együttműködést.”

Igazságot tenni persze nem tudunk, figyelemfelkeltőnek szántuk a tudósítást.

Friss híreink!

 

Szerző