Több mint 583 milliós vesztesége volt 2019-ben a Ripost Média Kft-nek, ráadásul ezt mindössze kilenc hónap alatt szedte össze, szeptember 30-án ugyanis átalakulással megszűnt a cég.
Pedig toltuk bele a közpénzt rendesen….
Több mint 700 milliós bevétellel és 160 milliós támogatással is veszteségesen zárt a Ripost cége, így kénytelen volt megszűnni.
Az újság kiadója átalakulással megszűnt, a lap nem tűnt el
A kormányhoz hű sajtó ugyanis egy nagyon furcsa átalakuláson ment át az elmúlt időszakban, a legtöbb fideszes médiaorgánumot a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványba (KESMA) csomagolták a tulajdonosok, amelyet aztán a kormány gyorsan nemzetstratégiai jelentőségűvé minősített, nehogy a Gazdasági Versenyhivatal elkezdjen kekeckedni a hatalmas piaci erőt egy kézben összpontosító alapítvánnyal.
Mire jó a kormánymédia? Például arra, hogy a kilövésre jelöltről 500-szor leírják, hogy alkalmatlan
Sajtó-vészhelyzetet hirdet a MÚOSZ - választások sajtókontroll nélkül!
Balázs Péter nyelvcsapásai - a "szervilis cikk" kategóriában győzött a Ripost!