Connect with us

Kerítésen innen

Ügyfél, fizess és ne kekeckedj!

Published

on

Ügyfél, fizess és ne kekeckedj!
Megosztás

Az általánosítás vádját kerülve kimondhatjuk, nem kirívó eset, hogy amíg leendő ügyfél az ember, addig jár a kávé, üdítő, kedves és biztató szó, miután beadta a derekát és aláírta a szerződést, már csak nyűg.

Mi kéne még?

Az alábbi, portálunkhoz érkezett olvasói levél bizonysága szerint, hiába a sokéves ügyfél-ügyintéző kapcsolat, a bevétel lehetősége, vagy a felsőbb ukáz felülírja mindezt.

„Egy nagy bank ügyfele vagyok, prémium bankárom is van. Rá is beszélt egy – a számlához némi havi díj ellenében (2500 Ft/hó) – egyészségügyi biztosításra. A biztosító vállalja, hogy évi 50 000 Ft értékben ellát BÁRMELY probléma esetén, éjjel-nappal telefonos elérhetést (is) biztosítva.

Műtétre készülök, gondoltam, hogy az előzetesen szükséges vizsgálatokat intézem a biztosítás terhére. Felvettem a kapcsolatot a „céggel” és előadtam kérésemet, kiemelve, hogy hetedik kerületi vagyok, ott szeretném a vizsgálatokat (labor, EKG, röntgen).

Néhány nap múlva vissza is jelentkeztek:

megszervezték a laborvizsgálatokat és az EKG-t a közeli Árkádnál, kilenc órára. Kissé indignálódva kérdeztem, hogy az éhgyomri vizsgálatokat miért ilyen későre tervezik és főleg, hogy kerülök én a tizedik kerületbe. A válasz az volt, hogy csak ott találtak megfelelő helyszínt (?), a vizsgálatot előbbre tették 8:15-re.

A röntgennél közölték, hogy egy bizonyos diagnosztikai hálózat ötödik kerületi központjába szervezték. Kérdésemre, hogy miért nem a hetedik kerületbe (ahol szintén van ilyen hálózat, sőt olcsóbb is) közölték, hogy ott nem volt hely egész augusztusra!!! (Ez színtiszta hazugság, mert első felindulásból felhívtam az általam preferált helyet és BÁRMELYIK dátumot választhattam. Meg is tettem.)

A csúcs azonban az volt, hogy a biztosító közölte, hogy igaz, hogy 50 000 forintos csomagom van, de ők csak 45 000 forintot állnak, az ezen felüli összegről számlát kell kérni és postán megküldeni számukra, majd visszautalják…

Megjegyzem, hogy ez az egyezkedés/intézkedés-sorozat lassan két hete tart, hol itt az azonnali segítség?!”

A helyzet fokozódik….

„További fejlemény: kaptam megközelíthetőbb helyre lehetőséget, most, meg a dátumot nem sikerült eltalálni, hogy 30 napnál NE LEGYEN régebbi a lelet… Vad levelezésben vagyunk… Az lesz a vége, hogy ezt is magamnak intézem, a magam örömére…”

Hányszor lehet az ügyfelet hülyének nézni?

Kérdés, hogy megéri-e egy „jó nevűnek” mondott intézménynek – banknak, biztosítónak – reszkírozni, hogy az évek óta hűséges ügyfelet elveszítheti pár forint azonnali bevétel miatt?

Ha Önnel is megtörtént már hasonló kellemetlenség, írja meg nekünk a szerkesztoseg@varosikurir.hu emailcímre, hátha a nyilvánosság elgondoltatja az ügyfelek iránt ácsingózókat.

Az egészségügyre költött minden száz forintból harminchárom közvetlenül magánforrásból érkezik

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük