Kerítésen innen
4 nap, 29 hirdetés, minimum 10 525 000 forint = Megafon
Több mint tízmillió forintot tapsolt el a Megafon a kormányzati narratívát támogató hirdetésekre a pedofilbotrányt követő lemondások után – írta a Political Capital kedden a közösségi oldalán.
Február 10-étől máig, azaz mintegy 4 nap alatt, 29 hirdetést indítottak, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek
A közlés szerint szerint ez az alábbi módon oszlott meg a kormánypárti megmondóemberek közösségi oldalai között:
- Szarvas Szilveszter: 2 850 000 Ft
- Bohár Dániel: 2 300 000 Ft
- Trombitás Kristóf: 1 600 000 Ft
- Apáti Bence: 1 575 000 Ft
- Déri Stefi: 1 100 000 Ft
- Deák Dániel: 775 000 Ft
- Korondy Tamás: 325 000 Ft.
Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, ez a szám folyamatosan nő – állapította meg a független politikai elemző cég.
Megafon, ami állítja: nem közpénzégető
Legalább 8 milliárd forint érkezett az elmúlt években a kormánypárti influenszereket foglalkoztató, illetve a Fidesz érdekében kampányokat folytató szervezetekhez úgy, hogy az összeg forrásáról semmi sem deríthető ki
– írta a 24.hu. A lap a hivatalos bírósági beszámolók alapján összeszedte, hogy mennyi beazonosíthatatlan forrás érkezett az utóbbi években a Fidesz-közeli Civil Összefogás Fórumához (CÖF), a Megafonhoz és pár kisebb Facebook-oldalhoz. A körülöttük gyülekező csapatnak óriási a hatása. Úgy alakíthatják a közbeszédet, lephetik el a plakátra rakott üzeneteikkel a köztereket és a Facebook hírfolyamát, befolyásolhatják a választások kimenetelét, hogy a hozzájuk érkező milliárdok háttere rejtve marad.
Gyere, meglátod: jó lesz!
„Mi a Megafonnal azon melózunk keményen, hogy a baloldali hálózattal szemben meg tudjuk védeni nemzeti értékeinket és érdekeinket, hogy többé egy patriótának se kelljen hallgatnia az online térben. A Magyarország jövőjéért, a nemzeti szuverenitásunkért folytatott küzdelem a közösségi médiában dől majd el, a nyílt társadalom egész hálózatával szemben kell megvédenünk az igazunkat.
Hogy érezd, nem vagy egyedül a harcban, várunk a négynapos közösségi média képzésünkre, a tuti közösségi élményen felül mi megtanítunk, hogyan legyél profi jobboldali véleményvezér a neten.”
Szerző
Friss
- Vidéki prókátor: Lázár, a Fidesz Gyurcsánya?
- Szanyi Tibor: kracsun = karácsony? – Úgy látszik, a jó hírek csak nem akarnak Orbánhoz kötődni
- Készülj a karácsonyra – 5 jótanács: így díszítsd az otthonod
- Orbán Viktor szerint “Brüsszel” Magdeburgot akar csinálni Magyarországból
- Időjárás, ma havazik, de mi lesz karácsonykor?
- Vasárnapi horoszkóp két nappal karácsony előtt
- Jobb félni? – Nemcsak rendőrök, de civilruhások is figyelnek
- Szoboszlai megy a Real Madridba?
- 10 000 ember az ünnepi asztalnál – idén is lesz krisnás Karácsonyi Szeretetlakoma a Népligetben
- Mit keresett Magyar Péter Lévai Anikó ölében? – Megoszlanak a vélemények az Orbán családban…