Ahogy arról többször beszámoltunk Orbán fővendége a nemzeti ünnepen Recep Tayyip Erdoğan török elnök volt, akivel csak Ők tudják, miért, mindenképpen személyesen kellett dumcsizniuk. Az ittléte rátett egy lapáttal az amúgy is kaotikus dugósúlytotta budapesti közlekedésre, amerre autózott, leállt a forgalom.
Ahogy arról többször beszámoltunk Orbán fővendége a nemzeti ünnepen Recep Tayyip Erdoğan török elnök volt, akivel csak Ők tudják, miért, mindenképpen személyesen kellett dumcsizniuk. Az ittléte rátett egy lapáttal az amúgy is kaotikus dugósúlytotta budapesti közlekedésre, amerre autózott, leállt a forgalom.
Jött, ment….
A török elnök épp csak megérkezett Budapestre, már távozott is: utóbbit elég látványosan. Az RTL egyik nézője felvette, hogy is nézett ki és hány autóból állt Erdogan konvoja.
Megszámoltuk, hogy önnek ne kelljen: több mint 20 jármű kísérte az elnököt.
A számla végösszegét még nem ismerjük,
csak azt tudjuk, hogy a végén a mi zsebünk bánja az ideruccanást. Miheztartás okán -kéretik az inflációt hozzászámolni- 2019-ben
300 millió forintos pluszkiadást okozott
az Országos Rendőr-főkapitányságnak (ORFK) és a Terrorelhárítási Központnak (TEK), hogy egy-egy napra Budapestre látogatott az ősszel Vlagyimir Putyin orosz és Recep Tayyip Erdogan török elnök – tudta meg közérdekű adatigényléssel a Népszava. Az összeg
a személyi juttatásokból,
a járulékokból,
a dologi kiadásokból áll össze.
Recep Tayyip Erdogan török elnök akkori fogadása 176,5 millió forintba fájt. A török delegáció fogadásának alkalmával 271 kocsit kellett máshová szállítani, ennek költsége majdnem 4,8 millió forint volt.
Se előre, se hátra….
A videót készítő olvasó jelezte, hogy hatalmas káosz alakult ki a Rákóczi híd tágabb környékén, mivel Orbán Viktor ünnepi vendégeinek konvojai miatt újra és újra lezárták a környéket. És bár korábban
a rendőrség bejelentette, hogy „dinamikus lezárást” alkalmaznak, azaz csak a legszükségesebb ideig és helyen korlátozzák a forgalmat, ez a helyszínen egyáltalán nem így nézett ki. Látszólag mindenféle ok nélkül zártak le utakat, a környék teljesen megbénult.
Az oda vezető utakon kialakult dugók messze visszatorlasztották a forgalmat, így a Budapestre délnyugatról bevezető utakon (például az Egér úton) is legfeljebb lépésben araszoltak a járművek.
Most komolyan: miért nem lehetett ezt telefonon megbeszélni? - Már, ha igaz az szijjártói változat...