Connect with us

Voks 2024

Ha ezt Orbán tudná! – Az óriásplakát nem csak gyűlöletkeltésre való, hanem…..

我們不會成為殖民地 - így mondják kínaiul, hogy nem leszünk gyarmat - Kommentelők üzentek Orbánnak
Megosztás

Oriásplakát ott és itt? Még az is lehet, hogy az Orbán-kommuikációt Rogánostól teljesen félrevezették, -vagy csak ismeret hiányában csinálják, ki tudja?- amikor meggyőzték őket arról, hogy a milliárdjainkat óriásplakátokra költés egyetlen üdvözítő célja csak az lehet, hogy a politikai ellenfeleket „kinyírják”. Szerencsére ezek átragaszthatóak, tudják, ahogy Fekete-Győr feje helyet cserélt Magyar Péterével!

Fidesz-szagú tacepao?

A szaglószerveket támadja a McDonalds legújabb reklámja, amelynek első fecskéit Hollandiában már láthatják, pontosabban szagolhatják a járókelők. Arról persze nincs hír, hogy Balásy Gyula, a plakátkirállyá tett NER-kiválasztott cégei között szerepel-e olyan, ami bír ezzel a technikával, de ezt biztosan megugorja az eddig nála elkötött közpénzek rovására.

Milyen más, ugye?

A promóvideóból kiderül:

ez az első olyan hirdetés, amelyben maga a szag a reklám, az óriásplakátokon ugyanis sem szöveg, sem kép, sem logó nincsen, csupán egy piros vagy sárga egyszínű felületről van szó.

A közterek közepére kiállított szerkezet belsejébe

egy tálca sült krumplit tolnak be, a ventilátorokkal ellátott hirdetőtábla pedig kis nyílásokon keresztül eregeti a jellegzetes illatot.

A fogyókúrázók szempontjából kicsit alattomos szagtámadás a reklám szerint arra épít, hogy a McDonalds sült krumpliját egyrészt ezerből is felismeri bárki, másrészt nagy eséllyel be is tereli az gyorsétterembe az embereket. Ezek jellemzően az óriásplakátok közelében vannak, így akinél azonnal beüt a krumpliillat, rögtön csillapíthatja is az alattomosan kiváltott nyálelválasztást.

Bizonyított tény, hogy a szag sokkal hatékonyabban kelt tiszta és érzelmes emlékeket az emberben, mint a képek. Azzal hogy belefoglaltuk a népszerűsítésbe ezt az új érzékszervet is, új utat találtunk arra, hogy emlékeztessük az embereket, milyen jó a McDonaldsban

– nyilatkozta az AdWeeknek a cég hollandiai marketingigazgatója, Stijn Mentrop-Huliselan. (forrás)

Csak úgy….

A fenti kampánnyal ellentétben kerítésen belül kikerültek a legújabb kormány-fidesz óriásplakátok a „négy az egyben”-jegyében illatmentesen:

„Ott van ugye középen Ursula Von Der Leyen, aki az ördögi Brüsszelt testesíti meg, Aztán Gyurcsány Ferenc és Karácsony Gergely szinte összesimulva, utalva, hogy a főpolgármesternek ki áll a háta mögött… Aztán immár halálos ellenségként megjelent a diktafonosként, övcsatosként emlegetett Magyar Péter, akit ezzel bepozicionálnak a háború-, és genderpárti, migránssimogató baloldalra. Ráadásul amellé a Dobrev Klára mellé, aki Magyarral együtt nem győzi hangsúlyozni, együtt soha, sehova.”

fotó: Dobrev Klára facebook oldala

Szerző