Voks 2024
Ha ezt Orbán tudná! – Az óriásplakát nem csak gyűlöletkeltésre való, hanem…..
Oriásplakát ott és itt? Még az is lehet, hogy az Orbán-kommuikációt Rogánostól teljesen félrevezették, -vagy csak ismeret hiányában csinálják, ki tudja?- amikor meggyőzték őket arról, hogy a milliárdjainkat óriásplakátokra költés egyetlen üdvözítő célja csak az lehet, hogy a politikai ellenfeleket „kinyírják”. Szerencsére ezek átragaszthatóak, tudják, ahogy Fekete-Győr feje helyet cserélt Magyar Péterével!
Fidesz-szagú tacepao?
A szaglószerveket támadja a McDonalds legújabb reklámja, amelynek első fecskéit Hollandiában már láthatják, pontosabban szagolhatják a járókelők. Arról persze nincs hír, hogy Balásy Gyula, a plakátkirállyá tett NER-kiválasztott cégei között szerepel-e olyan, ami bír ezzel a technikával, de ezt biztosan megugorja az eddig nála elkötött közpénzek rovására.
Milyen más, ugye?
A promóvideóból kiderül:
ez az első olyan hirdetés, amelyben maga a szag a reklám, az óriásplakátokon ugyanis sem szöveg, sem kép, sem logó nincsen, csupán egy piros vagy sárga egyszínű felületről van szó.
A közterek közepére kiállított szerkezet belsejébe
egy tálca sült krumplit tolnak be, a ventilátorokkal ellátott hirdetőtábla pedig kis nyílásokon keresztül eregeti a jellegzetes illatot.
A fogyókúrázók szempontjából kicsit alattomos szagtámadás a reklám szerint arra épít, hogy a McDonalds sült krumpliját egyrészt ezerből is felismeri bárki, másrészt nagy eséllyel be is tereli az gyorsétterembe az embereket. Ezek jellemzően az óriásplakátok közelében vannak, így akinél azonnal beüt a krumpliillat, rögtön csillapíthatja is az alattomosan kiváltott nyálelválasztást.
Bizonyított tény, hogy a szag sokkal hatékonyabban kelt tiszta és érzelmes emlékeket az emberben, mint a képek. Azzal hogy belefoglaltuk a népszerűsítésbe ezt az új érzékszervet is, új utat találtunk arra, hogy emlékeztessük az embereket, milyen jó a McDonaldsban
– nyilatkozta az AdWeeknek a cég hollandiai marketingigazgatója, Stijn Mentrop-Huliselan. (forrás)
Csak úgy….
A fenti kampánnyal ellentétben kerítésen belül kikerültek a legújabb kormány-fidesz óriásplakátok a „négy az egyben”-jegyében illatmentesen:
„Ott van ugye középen Ursula Von Der Leyen, aki az ördögi Brüsszelt testesíti meg, Aztán Gyurcsány Ferenc és Karácsony Gergely szinte összesimulva, utalva, hogy a főpolgármesternek ki áll a háta mögött… Aztán immár halálos ellenségként megjelent a diktafonosként, övcsatosként emlegetett Magyar Péter, akit ezzel bepozicionálnak a háború-, és genderpárti, migránssimogató baloldalra. Ráadásul amellé a Dobrev Klára mellé, aki Magyarral együtt nem győzi hangsúlyozni, együtt soha, sehova.”
Szerző
További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.
Friss
- Hull a hó és ez most (állítólag) nem érte váratlanul az illetékeseket – Mit jósol mára Pártai Lucia + orvosmeteorológia
- A Millenáris könyvfesztivál-mentes övezetté vált: 2025-ben nem engedi be az eseményt
- Juszt László heti matekja: az aktuális kormányadósság főszáma cirka 150.000.000 Euro
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
- Elfüstölt egy villamos – Óriási közlekedési káosz Budapesten
- Orbán és Matolcsy, „két férfi egyeset”
- A horoszkóp ígérete szerint…