Kerítésen innen
A ‘dokumentumfilmes’, akinek smafu a tényellenőrzés – Skrabski Fruzsina esete a like-vadászattal és az IKEA-vak
Skrabski Fruzsina közösségi oldalán így határozza meg önmagát: „Minden nap rácsodálkozom a világra! Dokumentumfilmeket készítek. Bűn és büntetlenség, Elhallgatott gyalázat, Áldozatok 2006. Három Királyfi, Három Királylány Alapítványt vezetem” -azt kihagyta, hogy Novák Katalin korábbi köztársasági elnöki tanácsadója volt- és mint ilyen termetes bakit lőtt nagy „megfeleltében”.
A nagy falat…
A Magyar Nemzet, a Mandiner, az Origo és e portálokból élő többi a hölgy posztja alapján azzal a felütéssel számolt be egy szivárványos IKEA szatyorról, hogy a cég kihátrált a Pride mögül. Az Origo -mégis „komoly lap”- rögtön Donald Trump megválasztásával és a Pride betiltását célzó törvénymódosítással kötötte össze a dolgot.
„Az IKEA igyekszik megszabadulni szivárványszínben pompázó árucikkeitől”
– írták. Az alapot Skrabski Fruzsina bejegyzése szolgáltatta:
„Gyorsan alkalmazkodnak az új trendhez…”
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
A valóság egy kicsit más színekben pompázik
A Telex újságírója is tapasztalta a múlt héten a budaörsi áruházban, hogy rá van írva a szivárványos szatyrokra, hogy kifutó termék, az Örs vezér téren ugyanakkor most sem szerepel rajtuk ez a címke, az online shopban sincs erre utaló jelzés. Egy IKEA-ban dolgozó forrástól úgy hallották a kisebb méretet kivezetik, a nagyobbat nem. Ők Skrabski Fruzsinával és a többi orgánummal szemben megkérdezték a céget, mi a helyzet a szivárványos szatyrokkal, kivezetik őket, vagy sem? Ha nem, miért szerepel a budaörsi áruházban a szatyrokon az említett címke? Ha igen, csak Magyarországon, vagy külföldön is, és van-e ennek a lépésnek köze ahhoz, hogy a magyar kormány hadat üzent az „LMBTQ-propagandának”? Nos a válasz röviden:
nem tűnik el a szivárványos szatyor, nem hátrált ki az IKEA a Pride mögül.
IKEA-társadalmi szerepvállalása
A cég azt írta, hogy az
„Utolsó lehetőség, hogy megvásárold – Ezt a terméket már nem gyártjuk” feliratú tájékoztatást kizárólag a budaörsi IKEA-ban helyezték ki a három budapesti áruház közül. A STORSTOMMA táskák rendelkezésre álló magyarországi készlete limitált, terveik szerint jövőre folytatják a termék értékesítését.
Hozzátették:
„az IKEA célja, hogy jobbá tegye a mindennapokat az emberek többsége számára. Hiszünk abban, hogy mindenki megérdemli a tiszteletet – függetlenül attól, hogy honnan származik, hogyan él vagy hogyan fejezi ki önmagát. Az egyenlőség, a sokszínűség és a befogadás nemcsak vállalati kultúránk szerves része, hanem üzleti döntéseinket is vezérli. Ez az, ami segít nekünk abban, hogy egy még jobb IKEA-t építsünk – munkatársaink, vásárlóink és a társadalom egésze számára”.
Szerző
Friss
- Gulyás Gergely: a luxusnak sokféle fajtája van, nem gondolom, hogy a kirívó gazdagság megtestesítője az egy batidai ház lenne
- Schmidt Máriára sajnos oda kell figyelni, hiszen ő a miniszterelnök rombolásra szakosodott, előretolt helyőrségének parancsnoka
- Magyar Péter: van-e hazugabb, aljasabb a Fideszes propagandistáknál? – Már megint a Bohár…..
- A belvárosi giga-razzia eredménye: 19 elfogás
- Hoppá, most éppen Szájer József gabalyodott Juszt László hálójába
- Vidéki prókátor: mától a szájeri tákolmány már biológiatankönyvnek sem jó, legfeljebb hittankönyvként használható
- A ‘bátrak’ az újdonságok gránitba vésése után sem tétlenkedtek, maradt még feladatuk….
- Újabb cikis ’emberarcúsítási’ kísérlet tett nevetség tárgyává két fideszes közszolgát
- Gábor György: szinte látjuk magunk előtt, amint Orbán épp most jön a templomból és tart a kocsmába
- Miska kancsó Japánban, avagy ha csinálunk valamit, csináljuk jól!