Kerítésen innen
A ‘dokumentumfilmes’, akinek smafu a tényellenőrzés – Skrabski Fruzsina esete a like-vadászattal és az IKEA-vak

Skrabski Fruzsina közösségi oldalán így határozza meg önmagát: „Minden nap rácsodálkozom a világra! Dokumentumfilmeket készítek. Bűn és büntetlenség, Elhallgatott gyalázat, Áldozatok 2006. Három Királyfi, Három Királylány Alapítványt vezetem” -azt kihagyta, hogy Novák Katalin korábbi köztársasági elnöki tanácsadója volt- és mint ilyen termetes bakit lőtt nagy „megfeleltében”.

A nagy falat…
A Magyar Nemzet, a Mandiner, az Origo és e portálokból élő többi a hölgy posztja alapján azzal a felütéssel számolt be egy szivárványos IKEA szatyorról, hogy a cég kihátrált a Pride mögül. Az Origo -mégis „komoly lap”- rögtön Donald Trump megválasztásával és a Pride betiltását célzó törvénymódosítással kötötte össze a dolgot.
„Az IKEA igyekszik megszabadulni szivárványszínben pompázó árucikkeitől”
– írták. Az alapot Skrabski Fruzsina bejegyzése szolgáltatta:
„Gyorsan alkalmazkodnak az új trendhez…”
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
A valóság egy kicsit más színekben pompázik
A Telex újságírója is tapasztalta a múlt héten a budaörsi áruházban, hogy rá van írva a szivárványos szatyrokra, hogy kifutó termék, az Örs vezér téren ugyanakkor most sem szerepel rajtuk ez a címke, az online shopban sincs erre utaló jelzés. Egy IKEA-ban dolgozó forrástól úgy hallották a kisebb méretet kivezetik, a nagyobbat nem. Ők Skrabski Fruzsinával és a többi orgánummal szemben megkérdezték a céget, mi a helyzet a szivárványos szatyrokkal, kivezetik őket, vagy sem? Ha nem, miért szerepel a budaörsi áruházban a szatyrokon az említett címke? Ha igen, csak Magyarországon, vagy külföldön is, és van-e ennek a lépésnek köze ahhoz, hogy a magyar kormány hadat üzent az „LMBTQ-propagandának”? Nos a válasz röviden:
nem tűnik el a szivárványos szatyor, nem hátrált ki az IKEA a Pride mögül.
IKEA-társadalmi szerepvállalása
A cég azt írta, hogy az
„Utolsó lehetőség, hogy megvásárold – Ezt a terméket már nem gyártjuk” feliratú tájékoztatást kizárólag a budaörsi IKEA-ban helyezték ki a három budapesti áruház közül. A STORSTOMMA táskák rendelkezésre álló magyarországi készlete limitált, terveik szerint jövőre folytatják a termék értékesítését.
Hozzátették:
„az IKEA célja, hogy jobbá tegye a mindennapokat az emberek többsége számára. Hiszünk abban, hogy mindenki megérdemli a tiszteletet – függetlenül attól, hogy honnan származik, hogyan él vagy hogyan fejezi ki önmagát. Az egyenlőség, a sokszínűség és a befogadás nemcsak vállalati kultúránk szerves része, hanem üzleti döntéseinket is vezérli. Ez az, ami segít nekünk abban, hogy egy még jobb IKEA-t építsünk – munkatársaink, vásárlóink és a társadalom egésze számára”.

Szerző
Friss
- Zavar Amerikában, az ígéret földjén, zavar a nagyvilágban, zavar Európában!
- Hiányérzet-orvoslás Rogán-minisztérium módra: ezért kell elfogadnunk a tuti számaikat a Voks2025-ről
- Ki mondhatta kinek? „Az alapvető tényismeretek hiányában arcpirítóan hazug kijelentésre ragadja magát egy felelősnek gondolt parlamenti döntéshozó…”
- Égiháború, drámai változás az időjárásban
- Magyar György: visszatérhet a Hazafias Népfront és majd jól megmondják mindenkinek, hogy ki indulhat?
- 7 évig „jól muzsikált”, most Pintér miniszter menesztette a NEAK-főigazgatót – BM: „a felmentést a munkáltatónak nem kell indokolnia”
- „Pszichiátria – Segítség vagy megtévesztés?” – Megrázó kiállítás nyílik a pszichiátriai jogsértésekről
- A horoszkóp szerint ez a 4 legtöbbet hűtlenkedő csillagjegy – avagy kivel vigyázz, ha a hűség fontos neked
- Lehúzás, vagy bevett gyakorlat a fizetős diplomaosztó?
- Bruck András: Hadházy Ákos esete Magyar Péterrel