A cybersport inspirálja az új készségalapú szerencsejátékokat

Az e-sport térnyerése a szerencsejáték-iparban elindított néhány változást. Az ezredforduló generációjának, az Y és Z generációnak a preferenciái eltérnek az idősebb fogadókétól. A kaszinók pedig természetesen nem szeretnének lemondani erről az új játékosi generációról. Az olyan új szerencsejáték-gépek bevezetése, amelyek készségekre, nem pedig a szerencsére alapoznak, világszerte egyre nagyobb érdeklődésnek örvendenek.

A háttérről röviden

A hagyományos kaszinók mára nem igazán részesítik előnyben az olyan asztali játékokat, mint a blackjack és a póker.

A Blackjack kicsi marginokkal és könnyen legyőzhető koncepcióval rendelkezik, amely a 80-as években érte el tetőfokát, amikor a kártyaszámlálás debütált. A hírhedt Blackjack Team a M.I.T.-től ezt a bizonytalan rendszert még akkoriban teljes mértékben ki is használta.

A helyzet ehhez képest csak akkor romlott még tovább, amikor a kaszinókban a póker lett a kedvenc. Ez tipikusan olyan játék, amelynél gyakran hatalmas mennyiségű pénz cserél gazdát, a ház mégis csak korlátozott százalékot kap. Emellett olyan játék is, amely esetében kell némi szerencsejátékhoz való hozzáértés, logika és stratégia a győzelemhez.

2005-ben a Ladbrokes Poker volt a legkiemelkedőbb online póker weboldal Európában. Ezt követően az üzemeltető úgy döntött, hogy különféle nyerőgép automatákat is felvesz a kínálatába. Ez a póker szempontjából rossz irányba terelte a dolgokat, mert teljesen kiégette a játékosok érdeklődését a póker iránt. A nyerőgépek voltak az új befutó.

Manapság online kaszinók ritkábban kínálnak pókert, mint bármi mást, s akkor is csak mint egy addicionális, kisebb horderejű játékot

A fő hangsúly a nyerőgépeken van. A statisztikák azt mutatják, hogy a nyerőgépek jelentik a fő vonzerőt az online és az offline kaszinókban egyaránt. Egy új fogadási irány kezd azonban lassan egyre népszerűbbé válni, különösen a fiatalabb generáció körében.

E-sportok

Ez az új fogadási irány pedig nem más, mint az e-sportok. Az e-sport az „elektronikus sport” rövidítése, és magában foglalja a videójátékok használatát. Ez a fajta játék az ezredforduló generációinak körében óriási népszerűségnek örvend.

Ez egy olyan készségalapú játék, amely stratégiát, logikát és készségeket igényel.

Las Vegas, a szerencsejáték mekkája egyre több e-sport helyszínt mutat be, például a HyperX eSports Arénát.

Úgy tűnik, hogy a fiatalabb generáció a tiszta szerencse helyett a jó játékosokat jutalmazó játékokat részesíti előnyben. Ez azt jelenti, hogy az üzemeltetőknek most meg kell találniuk a módját, hogy ezt az új játékos populációt is kiszolgálják. Ennek hiánya a profit csökkenését okozhatja, és katasztrófával zárulhat a kaszinók számára.

Ügyességi játék

Az új készségalapú nyerőgép automaták bevezetése a kaszinók számára az első lépés kell legyen a szélesebb demográfiai réteg bevonására.

Mivel a nyerőgépek jelentik a legnagyobb vonzerőt, amelyek a kaszinók belterének több mint felét teszik ki, ennek a lépésnek bizony van értelme. A készségalapú játékok lehetőséget kínálnak a játékosoknak, hogy növeljék kereseti lehetőségeiket a szakértelemre és a tudásra támaszkodó videó- és játéktermi játékok vegyítésével.

Azon videójátékok, amelyek olyan játékokat tartalmaznak, mint a póker, már nem teljesen illenek bele a képbe többé. A játékgépek továbbra is abba a kategóriába tartoznak, ahol a játékosok egyenlő eséllyel indulnak a győzelemért, ez a fiatalabb játékosokat nem vonzza.

Las Vegas 2015-ben mutatott be olyan új játékgépeket,

amelyeknél a játékosok készségeik alapján mérettetnek meg, minél jobbak, annál magasabb jutalmat kapnak. Atlantic City ugyanezt tette, azonban egyelőre egyetlen készségalapú nyerőgép sem nyert nagyobb népszerűséget, mint hagyományos társai.

Ez nem jelenti, hogy a készségalapú játék a közeljövőben nem fogja meghódítani a játéktermeket, mely felvetéssel Boross Örs szerencsejáték-szakértő is egyetért. Örs profilját itt tekintheti meg.

Az új nyerőgépek 2020-ban ugyanezt a struktúrát követik, és egyre inkább tűnnek fel az online és hagyományos kaszinókban egyaránt.

Új nyerőgépek 2020-ban

Napjainkban sok fejlesztőnek van lehetősége új koncepciók bevezetésére. Az olyan nagy tekintélyű, magas minőséget képviselő kaszinó-értékelő oldalak, mint a https://kaszinok.online, új játékgépek beáramlását jósolják 2020-ban.

Vessünk egy pillantást az alábbi fejlesztők munkáira:

● IGT
Ez a fejlesztő a készségalapú játék és a hagyományos nyerőgép játék keverékét alkalmazza. A játékosok szokásos módon élvezhetik a játékgép élményt, majd választhatják a készségalapú bónusz lehetőségét. Játékai között szerepel a Kleopátra flipper és a Fuzzy’s Fortune.

● Gamblit Gaming
Ez a fejlesztő kizárólag interaktív, hagyományos kaszinóhoz készülő játékokat fejleszt. A modern technológiára és a futurisztikus eszközökre összpontosít. Játékai között szerepel a PacMan Cash Cashe és a Deal or No Deal.

● Next Gaming
Ez a fejlesztő elsősorban a különböző szintekből és összetevőkből álló, vonzó játékok létrehozására összpontosít. Játékai között szerepel az Asteroids és a Bust-A-Move.

Konklúzió

A hagyományos kaszinójátékok kizárólagosságának korszaka lassan véget ér. A kibersport az új nagy durranás. A modern technológia és az internet használata a kaszinók esetében azt jelenti, hogy a játékok manapság fejlettebb rendszereket és jobb minőségű grafikát tartalmaznak.

Az ezredforduló generációja inkább a készségen alapuló játékokat preferálja a szerencsével szemben. A kaszinók már megkezdték a készség alapú játékokat kedvelőknek szóló szerencsejáték-gépek bevezetését. Annak ellenére, hogy ezek a gépek még nem lépték túl a hagyomános nyerőgépek népszerűségét, a kaszinó játékok fejlődése érzékelhető mind offline, mind online.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük