Kerítésen innen
Ami eddig tudható: a Sulyok-Orbán páros hívta meg Magyarországra Hszi Csin-ping kínai államfőt
Sulyok Tamás köztársasági elnök és Orbán Viktor miniszterelnök meghívására állami látogatásra Magyarországra érkezik május 8-án Hszi Csin-ping kínai államfő – közölte Havasi Bertalan, a Miniszterelnöki Sajtóirodát irányító helyettes államtitkár.
Amit jelenleg az orrunkra akarnak köti
Az elnök május 10-ig tartó budapesti programja során tárgyalást folytat a magyar miniszterelnökkel és a köztársasági elnökkel kétoldalú politikai, gazdasági és nemzetközi kérdésekről.
A látogatás célja Magyarország és Kína államközi és gazdasági-kereskedelmi kapcsolatainak további erősítése, valamint az együttműködés kiterjesztése újabb területekre
– írta közleményében a miniszterelnök sajtófőnöke.
Csak úgy….
Április 27-én írtuk: Amíg az 1.000 közmillióért szervezett és emberekkel megtöltött CPAC-n Orbán Viktor ezerrel hangoztatja, hogy a szuverenitásunk, na az baromi fontos és megőrizzük, ha a fene fenét eszik is, addig fű alatt jelent meg az alábbi hír. Elolvasása után döntse el ki-ki maga, hogy mi is a stájsz!
Dióhéjban: megvesznek miket….
A Budapestet délről elkerülő V0-t és a belvárost a ferihegyi repülőtérrel összekötő új vasútvonalat is kínaiak építenék, kínai hitelből és kínai technológiával
Hogy miről is van szó….
A V0 egy olyan kelet-nyugati vasútvonal, amely délről kerülné el Budapestet. A koncepció lényege, hogy a tehervonatok nagy része az új V0-s vonaton a városon kívül haladna, míg a személyvonatok használhatnák a ma is meglévő, városon keresztül vezető vasúti infrastruktúrát.
Az évtizedek óta tervezett V0-ról 2022 február elején Vlagyimir Putyin és Orbán Viktor találkozóján még azt jelentették be, hogy azt az oroszok finanszíroznák – majd kitört a háború.
A vasúti szaklap úgy tudja, hogy a kínaiak a jelenlegi tervek szerint egy,
a MÁV hálózatától elkülönült, jelentős részben betonlábakon, magasvasútként futó pályán futó új vasútvonalat építenének Ferihegy és a belváros közé.
Ez a Telex információi szerint azt jelentené, hogy
egy a MÁV-tól elkülönülve üzemeltetett, egyedi tarifás vasúti szolgáltatás jönne létre.
„Eszeöszáz”, na ne viccelődjünk….
A kormány teljesen lemondott az uniós forrásokról, a magyar államnak pedig semmi pénze, marad a kínai hitel
– nyilatkozta a Telex kormányzati forrása a projektekről. Hogy a repülőtéri gyorsvasút elkülönült pályán, nem pedig a rendes vasúti hálózaton jöjjön létre, az a forrás szerint a kínaiak feltétele.
„Számukra ez azért fontos, mert technológiailag ez hozna nekik uniós referenciát”.
Szerző
Friss
- Keddi Fidesz-rettegtetnivaló: támad az ellenzéki, sötétben bujkáló ‘politikai postaláda-fosztogató’
- Orbán Viktor utódlása, avagy „a népnek joga van elkergetni a kormányt”
- Vidéki prókátor: aki illiberális, az legyen illiberális minden körülmények között, ugye Balázs?
- Ha mást nem, ezt elérte Magyar Péter: újabb ‘isti-bizi’, hogy nem változtat a 2/3-ad a válsztás feltételein
- Az Ön segítségére van szükség: gyűjtés indult a rákkal küzdő Rozs Tamás gyógyulásáért
- Orbán Viktor visszavonulna? – Lehet, hogy mégis volt haszna az indiai csodadoktornak?!
- Lázasan keresgélhet a Rogán-agytröszt a Finkelstein-jegyzetfüzetben, hogy mit lép a Magyar-infón elhangzottak után
- Érdekli, hogy ki (csak nem mi?) finanszírozza a Nemzeti Ellenállás Mozgalmat, ami plakátkampányra készül?
- Orbánék Temu-gazdaságos kínai újításokat importálnak a korrupció elleni küzdelemhez?
- Kezdődik az átadás-átvétel? Mészáros Lőrinc könyvvizsgálója ellenőrzi a Matolcsy-kör összes MBH-s érdekeltségét