Connect with us

Kerítésen innen

Az EU-ban állatkínzás, Magyarországon szokásos napi rutin megfőni a metrón

Megosztás

Azok a rohadt európaiak – amik mi is lennénk – ha náluk sem lenne légkondi, nekünk sem hiányozna! Ez a hűtősdi olyan libsi csökevény, nekünk nemzeti Magyaroknak jó, ha izzadtan, büdösen kapkodhatjuk a levegőt utazás közben, kínozzon csak az a metró, mi ezt is bírjuk! Uff!

Megosztás

Azok a rohadt európaiak – amik mi is lennénk – ha náluk sem lenne légkondi, nekünk sem hiányozna! Ez a hűtősdi olyan libsi csökevény, nekünk nemzeti Magyaroknak jó, ha izzadtan, büdösen kapkodhatjuk a levegőt a utazás közben kínozzon csak az a metró,  mi ezt is bírjuk, ! Uff!

Tarlósnak nem kell, ő légkondis autóval jár!

A Magyar Liberális Párt felhívta Tarlós István figyelmét arra, hogy hőségriadó idején a légkondicionáló nélküli 3-as metrón utazni az EU állatvédelmi szabályozása (81. oldal 5/b pont) szerint állatkínzásnak minősülne. Az uniós törvény előírja, hogy csak olyan járműben szállítható állat, amelyben minden élőlénynek 5 és 30 fok közötti hőmérsékletet biztosítanak.

A hármas metró vagonjaiban az elmúlt napokban ennél rendszeresen nagyobb melegben kellett utazni, ráadásul előre láthatóan egyhamar nem is múlik el a forróság.

Tarlós erről azt tartja, hogy:

Lehet ilyeneken szórakozni, hogy legyen klíma, azt is lehetne követelni, hogy legyen büfékocsi is.

Az RTL Klub stábja hőmérővel járta a várost. Megnézték, hány fok van egyes közlekedési eszközökön, egy kórházban, egy panellakásban. 30 foknál sehol sem mutatott kevesebbet a hőmérő.

Miért nem háborognak az érintettek?

Mi lehet a mozgatórugója annak a gondolatnak, hogy nekünk ez is jó? A XXI. században Európa közepén? Nem csak utazás közben, de a munkahelyen és otthon is? Milyen hit az, ami nem háborog, amikor újabb milliárdok elszórásáról olvas, hall?

 

33 fok volt a felújított hármas metró szerelvényeiben, de az orosz kocsik padlójánál még melegebb, több mint 40 fok volt. Az RTL Híradója kereste a BKV-t, de az adásig  nem reagáltak.

Jó, jó ….. régi, meleg és rángat, de különleges! – Egyszerre legalább két helyen tűnik fel egyazon metrókocsink? Frissítve a BKV. Zrt reakciójával!

Tarlós István tavaly márciusban (képünkön), amikor visszakaptuk az oroszoktól a szerelvényt, az izzadó újságíróknak, fotósoknak azt mondta, a hűtés hiánya nem neuralgikus pont, inkább örüljenek.

A bűnös „kocka” hiába mesterkedett, az oroszok felújították az utolsó ezeréves metrókocsinkat is!

A hibákba és kudarcokba könnyen bele lehet kapaszkodni. Elismerem, hogy nem semmitmondók, de könnyen kijavíthatók, és eleve elkerülhetők lettek volna. Ezek egyszercsak véget érnek. Akkor mit kérdeznek majd a 3-as metróról? Hogy miért nincs klíma? Mikor volt a metrón klíma? A metró más, mint a villamos, 25 méterrel a föld alatt nem tűzi a nap, miért lenne feltétlenül szükség klímára akkor is, ha nincs rá pénz?

Tarlós „sikerjelentése” metró-ügyben

 

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük