Budapesti hétköznapok
Bemutatta új vezérigazgató-helyetteseit a Magyar Turisztikai Ügynökség
Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója bemutatta két új helyettesét a szakmának.
A turizmus-vendéglátás ágazat szakmai szervezetei, a Magyar Turisztikai Ügynökség kiemelt partnerei is meghívást kaptak arra a kötetlen találkozóra, amelyen Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója bemutatta két új helyettesét a szakmának.
Kettéosztották a szakmai munkát
A Magyar Turisztikai Ügynökségtől négy év után távozó Könnyid László turizmusszakmai vezérigazgató-helyettes felügyelete alá tartozó területeket kettéosztották, Jakab Zsófia marketing- és kommunikációs vezérigazgató-helyettesként, Bődi Ivett a turizmusstratégia megvalósításáért felelős vezérigazgató-helyettesként segíti a jövőben az MTÜ célkitűzéseinek megvalósítását – tájékoztatta Guller Zoltán a megjelenteket a Párisi Udvar Hotelben tartott szűk körű rendezvényen.
A vezérigazgató Könnyid László munkájára a jövőben is számít külső tanácsadóként.
„Zsófi feladata, hogy vendégeket hozzon, Ivett dolga a szakmai terület irányítása lesz” – tette közérthetővé Guller Zoltán a jövőbeni munkamegosztást.
Bődi Ivett felügyeli a turizmusszakmai igazgatóságot, benne a termékfejlesztést, a minősítéseket, a vendéglátást, a Tourinfom-koordinációt, továbbá a turisztikai üzletfejlesztés szakterületet. Jakab Zsófiához tartozik az értékesítés, a marketingtevékenység, a kommunikáció és a kutatásfejlesztés.
Bődi Ivett közel húsz éve dolgozik a szakmában
13 évig a Mellow Mood Hotelsnél szerzett szakmai tapasztalatokat különböző területeken, majd a Ramada by Wyndham Budapest City Center szállodaigazgatója lett. 2020-ban került a Magyar Turisztikai Ügynökséghez, ahol eddig a szálláshely és vendéglátás igazgatóságot vezette programigazgatóként.
Elmondta: nagy elismerésnek tekinti, hogy vezetőként koordinálhatja a Turizmus 2.0 stratégia által előremutató gondolkodással, egy átfogó stratégia mentén, innovatív eszközök alkalmazásával kijelölt utat. A jövőben nagy hangsúlyt kap a vendéglátás, az egészségturizmus, az üzleti és konferenciaturizmus, a szakmai képzés és az oktatás fejlesztése. Mérföldkőnek értékelte a turizmustörvény tavalyi módosításával életbe lépett fontos változásokat, köztük a szálláshelyek osztályba sorolásának egységesítését.
Jakab Zsófia öt évvel ezelőtt került a Magyar Turisztikai Ügynökséghez, amikor felkérték a divatipari stratégia megalkotására
Az elmúlt négy évben a Magyar Divat és Design Ügynökség vezérigazgatójaként dolgozott, mely pozícióját a MTÜ vezérigazgató-helyettesi kinevezése mellett is megtartja.
Elmondta, hogy a Turizmus 2.0 stratégiában a fejlesztésközpontú gondolkodás mellett a jövőben a marketing és az értékesítés kapja a fő hangsúlyt. A stratégiai cél az adatvezérelt ágazatirányítás, célzott marketingtevékenységgel, adatelemzéssel fogják támogatni a szakmát és az iparágat. Már a 2021-es nyári és az őszi kampány is adatvezérelt volt (mindenkihez célzottan a számára legrelevánsabb információk jutottak el), többek között ennek is köszönhető az, hogy a 2021-es nyári időszak minden idők legjobb belföldi szezonja lett a magyar turizmusban.
Forrás: Turizmus.com
Turizmus-bukta, a pandémia megfertőzte az ágazatot is!
Szerző
Friss
- A Millenáris könyvfesztivál-mentes övezetté vált: 2025-ben nem engedi be az eseményt
- Juszt László heti matekja: az aktuális kormányadósság főszáma cirka 150.000.000 Euro
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
- Elfüstölt egy villamos – Óriási közlekedési káosz Budapesten
- Orbán és Matolcsy, „két férfi egyeset”
- A horoszkóp ígérete szerint…
- (Nagyon)kisnyugdíjasunk felveszi a kesztyűt: a Mikulásgyár jár a gyerekeknek