Nem hírlapi kacsa és a hőség sem ment az agyunkra. A hír igaz: új szereplő lép be az e-kereskedelmi piacra. Az OTP csoport hétfőn jelentette be, hogy hamarosan indul a fizz.hu nevű webshopjuk, amit keddtől már tesztelhetnek is a bank munkatársai. Az éles rajt nyár legvégére várható.
Reszkess emag és társai!
„A fizz.hu folyamatosan bővülő szolgáltatásokkal és termékportfolióval rendelkező webshop, nem titkolt célunk pedig az, hogy a jövőben Magyarország egyik legjobb webáruháza legyünk”
– írja a fizz.hu a bejelentés kapcsán.
A forbes.hu úgy tudja,
a fizz.hu a Pepitánál, valamint az Emag Marketplace-nél is jól ismert értékesítési modellben, online piactérként fog üzemelni.
100%-ban OTP
A webshopot az OTP Bank Nyrt. százszázalékos tulajdonában álló OTP Ecosystem Kft. fogja üzemeltetni, ezzel is autonóm működést biztosítva a csoporton belül. Ha minden igaz,
az új webáruház csapatának magja az Emagtól fog érkezni, ügyvezető igazgatót pedig a Moltól igazoltak Szőcs András személyében.
Ő korábban az olajvállalat e-kereskedelmi vezetője volt, előtte öt évet dolgozott a Salling Groupnál, tízet pedig a Tescónál.
Kacsintgattak máskor is….
A hírhez érdekes adalék, hogy 2016-ban az OTP szemet vetett a Tesco régiós láncaira, fel is értékeltették a cégcsoportot, 1000 milliárd forintos tétel lett volna. Az akkor még független lapként működő Figyelőnek az OTP elismerte, hogy a vásárlási szándék felmerült. A lap akkor arról írt, hogy
a bankcsoport tervei mögött nem volt politikai támogatás, mivel a magyar kormány nem akart feszültséget a lengyelekkel (a lengyel Tesco-leány is érintett lett volna az üzletben).
A felfutó online kereskedelem jó ugródeszka lehet a bankcsoportnak, ráadásul a régiós terjeszkedési terveket is megtámogatja egy erős e-kereskedelmi láb – jegyezte meg a 24.hu.
Ön a „háború nemzetközi támogatója" -leánykori nevén OTP- címet viselő bank ügyfele?