Azt eddig is tudni lehetett, hogy Tiborcz István -Orbán-vő- fő profilja a szállodaipar környékén keresendő és az sem titok, hogy egy magára valamit is adó vendégváró helynek kell egy húzónévvel megáldott séf, esetünkben Krausz Gábor. És láss csodát….
Új kihívás elé néz Krausz Gábor, Tóth Gabi exférje. Ő lesz a Hilaris Hotels szállodalánc executive séfje
– írta a Bors.
A Tiborcz-szál
A szállodákat a Peter’s Consulting Kft. vásárolta meg Tiborcz István cégétől, a BDPST Grouptól. A Peter’s Consultingot az a Zentai Péter vezeti, aki a Vlagyimir Putyinhoz közel állónak tartott orosz milliárdos, a Magyarországon élő Megdet Rahimkulov cégeit is irányítja.
„Már régóta, múltbéli projektekből ismerem azokat, akikkel belevágunk ebbe a kalandba. Eddig azért váratott magára az együttműködés, mert én egy saját éttermet szerettem volna, de úgy gondolom, az egyelőre korai lenne. […] Az én feladatom az lesz, hogy összefogjam a szállodák konyháinak működését, kitaláljam a koncepciót és én legyek úgymond a gasztronómia arca”
– mondta a Borsnak Krausz Gábor. Mivel a hotelek közül több Ausztriában van, a séf ingázni fog Magyarország és Ausztria között.
Szia uram! Megyünk a Tiborczhoz "exkluzív klubbozni"?
A „csomag”
A muraui sírégióban található 43 szobás Hotel Alpenblicket és a 91 szobás Relax Resort Hotel Kreischberget év elején vásárolta meg a BDPST-től Zentai Péter. A két síszálloda mellé augusztusban megvásárolta a szintén Tiborcz tulajdonában álló négycsillagos Lifestyle Hotel Mátra szállodát is.
A Turizmus.com azt írja, a Peter’s Consulting a szállodákat önálló márkanév alatt, Hilaris Hotels néven alakítja szállodalánccá.
A muraui Relax Resort Kreischberg, az Alpenblick Kreischberg és Waldschlössl hotelek, a felújítás alatt álló Seppenwirt hotel és rendezvényház, valamint a Mátrában található LifeStyle Hotel Mátra az induló brand első tagjai.
Direkt36: Tiborcz megszerezte a BDPST nevű milliárdos ingatlancég túlnyomó részét
Krausz-kreációk….
Az új szállodalánc gasztronómiai koncepciójának kidolgozására kérték fel Krausz Gábort, aki executive séfként fogja össze a szállodalánc gasztronómiáját.
A tervek szerint a brand minden szállodája egyedi konyhát visz majd, amelyek ötvözik a helyi gasztronómiai hagyományokat, a lokális alapanyagokat és az egészségtudatos táplálkozási trendeket.
Tiborcz Orbánvő a turizmus kapcsán: Magyarország vonzereje nem lehet az, hogy olcsó - Ez kipipálva, és még?