Nem akarjuk befolyásolni a nagyérdeműt, így nem kommentáljuk előre, mit lát, aki megnézi a Spar legújabb reklámját, amit a közösségi oldalán terjeszt.
Gügyögésre fel!
Le a kalappal a Spar hirdetését kezelők, kitalálók előtt, hiszen a reklámnak az a célja, hogy beszéljenek róla, ez pedig bejött!
Ezek a sparos fiúk tudnak valamit….
„⚡ VILLÁMKÉRDÉS ⚡
Már a hétvégi menün gondolkoztunk, és a ? „csiripöri” ? ellen senkinek sem volt kifogása, de abban már nem tudtunk megegyezni, hogy ✳uborkasalátával vagy ✳ kovászos uborkával az IGAZI. ? Megkérdeztük a mi Árpinkat, de ő sem tud dönteni. Szerintetek? :D”
Szemezgettünk a kommentekből:
„Beszéljünk már normálisan magyarul!!! Mit várunk a fiataloktól a szép beszédet illetően ha a reklámokban is idióta szövegeket látnak! ?”
„Miért kell ez a borzalmas sok hülye rövidítés? Nincs időnk rendesen kimondani?”
„Ez nektek csiripöri? Én börcsi csülinek nézem. Azt pedig tarhival szercsi. És parisalcsival. Azt a gügyögős hinyehunyáját. Értelmi fogyatékosoknak nézitek az embereket?”
„Úristen, tényleg ennyi komolykodó, besavanyodott lőrinczelajos él közöttünk? 🙁 Elkeserítő. Mondjuk április 8. óta már semmin se csodálkozom. Menekülni… csak ez maradt.”
„Egyáltalán milyen nyelven van írva az étel? Mert én nem ismerek ilyen nevű ételt ha magyar vagy írj és beszélj magyarul! Lassan elveszik szép nyelvünk az ilyen újítások miatt!”