Kerítésen innen
Lázár, a mázlista – Ő tudja, hogy ‘legrosszabb esetben’ 2026-tól mihez kezd: földművesnek áll
Nemhiába tartják Lázár Jánost fineszes fideszesnek, a miniszter levéve a narancssárga szemellenzőt tovább lát a 2/3-adnál és van elképzelése -ha nem is életszerű- a választók többsége bizalmának elvesztése esetére is.
Már az beszédes, hogy felvetődik….
A népes eltartott-sereg fejében nem tudni, hogy mekkora százalékban, de minden bizonnyal kimondatlanul is megfogalmazódik az eddig teljességgel elutasított, kinevetett, komolytalannak tartott kérdés:
mi lesz, ha vége a kitartottságnak?
Egy részük anyagilag annyira megtámogatódott, hogy ha leadja a „jó élet” árának kamatát a megfelelő helyekre, akkor is élete végéig -esetleges büntetése lejárta után is- lesz mit a tejbe aprítania, de mi lesz a nagy többséggel? Akik elhitték, hogy
„ez az éjszaka soha nem érhet véget”,
meg, hogy a cucc addig tart, amíg végérvényesen nem nyernek és nem spejzolt, amíg volt miből. Persze, ez az ő gondjuk-bajuk, ha még marad pszichológusra, lesz esélyük feldolgozni és a munkaközvatítőknél álló sorokban optimistán nézni a jövőbe. Na és a hívők, a „vuduzottak”, akik a felvázolt esetben gyűlöletben fulladozva hörögnek majd tovább csalásról, külföldi befolyásról…., hát nekik nem lesz kellemes az egészségügy mai állapotából kiindulva.
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
Vissza Lázár Jánoshoz
Lázár János közlekedési és építési miniszter szerint a közlekedési reformok már most is túlmutatnak az elmúlt évtizedek eredményein. A miniszter célja, hogy a MÁV szolgáltató vállalatként működjön, az utasok érdekeit szem előtt tartva. A változások között szerepel a panaszkezelés javítása és az utasok bevonása a szolgáltatások ellenőrzésébe.
„Az utasról szóljon ez a történet, ne a közlekedési szakemberek nünükéiről”
– hangsúlyozta Lázár az év végi interjújában, kiemelve, hogy a tarifareform már önmagában is jelentős előrelépés.
Nocsak….
A miniszter úgy véli, a valós problémák megoldására kell összpontosítani, nem csak a látszatpolitizálásra. Lázár János elismeri, hogy a közlekedés és az építésügy területei konfliktusokkal teliek, de őt ez nem frusztrálja. Sőt, úgy érzi, Orbán Viktor éppen azért bízta meg ezzel a feladattal, mert képes a valóság megváltoztatására. A miniszter a minőségi építésügyi szabályozásokat is előtérbe helyezi, korlátozva az ingatlanfejlesztők haszonkulcsát.
Jövő?
Lázár reménykedik abban, hogy
sok aktív éve van még, bár azt nem tudja, hogy a kormányfő 2026 után is számít-e a munkájára,
de azt mondta,
nincs félnivalója, hiszen a tudását a politikán kívül is tudja majd használni: „legrosszabb esetben” földműves lesz.
Szerző
Friss
- Orbán Viktor: velőre fel! – Ez a pacák nem tud csatakiáltás nélkül még vacsorázni sem?
- ‘Deák Dániel már mehetsz képeket készíteni, hazamentek’ – kommentelték Magyar Péter szegedi ‘tízezrét’
- Alakszai főispán bepipult és sk. döntött: hazavihetik a szülők gyermeküket – Köszi TASZ és Partizán!
- Orbán Viktor -vagyis Ön, meg mi mindannyian- megmenti a Haladás VSE-t – Ha saját számlájáról teszi, akkor bocsesz….
- L. Ritók Nóra: pedagógus továbbképzés – átverés, vagy pénzlenyúlás?
- Nagy Márton szerint, ha már árstop, akkor legyen kövér – A bank a soros?
- 2025-ben 3836 milliárd forintot kell a kormánynak kamatokra kifizetni – Mire jut ennyivel kevesebb?
- Ki hívott, vajon ez miért fontos manapság?
- Ukulele – szabadstrand – Budapest – Karácsony Gergely – Ha kíváncsi, hogy mi ez, olvassa….
- …pedig biztosan be volt készítve a ‘győztünk’-jelentés: Pápán az időközin kiütéssel az ellenzék volt szimpatikusabb