Kerítésen innen
Lázár, a mázlista – Ő tudja, hogy ‘legrosszabb esetben’ 2026-tól mihez kezd: földművesnek áll
Nemhiába tartják Lázár Jánost fineszes fideszesnek, a miniszter levéve a narancssárga szemellenzőt tovább lát a 2/3-adnál és van elképzelése -ha nem is életszerű- a választók többsége bizalmának elvesztése esetére is.
Már az beszédes, hogy felvetődik….
A népes eltartott-sereg fejében nem tudni, hogy mekkora százalékban, de minden bizonnyal kimondatlanul is megfogalmazódik az eddig teljességgel elutasított, kinevetett, komolytalannak tartott kérdés:
mi lesz, ha vége a kitartottságnak?
Egy részük anyagilag annyira megtámogatódott, hogy ha leadja a „jó élet” árának kamatát a megfelelő helyekre, akkor is élete végéig -esetleges büntetése lejárta után is- lesz mit a tejbe aprítania, de mi lesz a nagy többséggel? Akik elhitték, hogy
„ez az éjszaka soha nem érhet véget”,
meg, hogy a cucc addig tart, amíg végérvényesen nem nyernek és nem spejzolt, amíg volt miből. Persze, ez az ő gondjuk-bajuk, ha még marad pszichológusra, lesz esélyük feldolgozni és a munkaközvatítőknél álló sorokban optimistán nézni a jövőbe. Na és a hívők, a „vuduzottak”, akik a felvázolt esetben gyűlöletben fulladozva hörögnek majd tovább csalásról, külföldi befolyásról…., hát nekik nem lesz kellemes az egészségügy mai állapotából kiindulva.
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
Vissza Lázár Jánoshoz
Lázár János közlekedési és építési miniszter szerint a közlekedési reformok már most is túlmutatnak az elmúlt évtizedek eredményein. A miniszter célja, hogy a MÁV szolgáltató vállalatként működjön, az utasok érdekeit szem előtt tartva. A változások között szerepel a panaszkezelés javítása és az utasok bevonása a szolgáltatások ellenőrzésébe.
„Az utasról szóljon ez a történet, ne a közlekedési szakemberek nünükéiről”
– hangsúlyozta Lázár az év végi interjújában, kiemelve, hogy a tarifareform már önmagában is jelentős előrelépés.
Nocsak….
A miniszter úgy véli, a valós problémák megoldására kell összpontosítani, nem csak a látszatpolitizálásra. Lázár János elismeri, hogy a közlekedés és az építésügy területei konfliktusokkal teliek, de őt ez nem frusztrálja. Sőt, úgy érzi, Orbán Viktor éppen azért bízta meg ezzel a feladattal, mert képes a valóság megváltoztatására. A miniszter a minőségi építésügyi szabályozásokat is előtérbe helyezi, korlátozva az ingatlanfejlesztők haszonkulcsát.
Jövő?
Lázár reménykedik abban, hogy
sok aktív éve van még, bár azt nem tudja, hogy a kormányfő 2026 után is számít-e a munkájára,
de azt mondta,
nincs félnivalója, hiszen a tudását a politikán kívül is tudja majd használni: „legrosszabb esetben” földműves lesz.
Szerző
Friss
- Hej, ha én gazdasági miniszter lehetnék…!
- Szokjunk hozzá, hogy a fejünkre potyogtatnak? – Hétvégi Lendvaiságok….
- Medvegyev: ‘senki sem garantálja, hogy Kijev megéri május 10-ét’
- ‘Újabb Ferrari Felcsúton’, avagy ‘akinek nincs Ferrarija, az annyit is ér’? – De, hogy száll ki belőle a leggazdagabb magyar? – Frissítve!
- Nagyon izgi, hogy mit találnak ki ‘agytröszték’ Orbán Viktornak anyák napi köszöntőként…. – Frissítve!
- Horoszkóp leendő- és már anyáknak május első vasárnapján
- Pintér ‘mindenminiszter’: ha egy OBI, vagy Spar meg tudja oldani, miért ne menne ez az egészségügynek is?
- ‘Nemrég még komoly politikusnak hitte magát, most meg egy harmad osztályú celeb lett …’ – reakció Orbán szombati ‘jófejkedésére’
- Folyosói pletyus-infó: mivel a Trump-Vucic találkozó meghiúsult, utóbbi ‘inkább megbetegedett’ és hazautazott
- Gulyás -botcsinálta pszichiáter- Gergely ‘díványára’ régi-új alanyt ajánlottak