Connect with us

Kerítésen innen

Lázár, a mázlista – Ő tudja, hogy ‘legrosszabb esetben’ 2026-tól mihez kezd: földművesnek áll

Lázár, a mázlista - Ő tudja, hogy 'legrosszabb esetben' 2026-tól mihez kezd: földművesnek áll
Megosztás

Nemhiába tartják Lázár Jánost fineszes fideszesnek, a miniszter levéve a narancssárga szemellenzőt tovább lát a 2/3-adnál és van elképzelése -ha nem is életszerű- a választók többsége bizalmának elvesztése esetére is. 

Már az beszédes, hogy felvetődik….

A népes eltartott-sereg fejében nem tudni, hogy mekkora százalékban, de minden bizonnyal kimondatlanul is megfogalmazódik az eddig teljességgel elutasított, kinevetett, komolytalannak tartott kérdés:

mi lesz, ha vége a kitartottságnak?

Egy részük anyagilag annyira megtámogatódott, hogy ha leadja a „jó élet” árának kamatát a megfelelő helyekre, akkor is élete végéig -esetleges büntetése lejárta után is- lesz mit a tejbe aprítania, de mi lesz a nagy többséggel? Akik elhitték, hogy

„ez az éjszaka soha nem érhet véget”,

meg, hogy a cucc addig tart, amíg végérvényesen nem nyernek és nem spejzolt, amíg volt miből. Persze, ez az ő gondjuk-bajuk, ha még marad pszichológusra, lesz esélyük feldolgozni és a munkaközvatítőknél álló sorokban optimistán nézni a jövőbe. Na és a hívők, a „vuduzottak”, akik a felvázolt esetben gyűlöletben fulladozva hörögnek majd tovább csalásról, külföldi befolyásról…., hát nekik nem lesz kellemes az egészségügy mai állapotából kiindulva.

<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>

Vissza Lázár Jánoshoz

Lázár János közlekedési és építési miniszter szerint a közlekedési reformok már most is túlmutatnak az elmúlt évtizedek eredményein. A miniszter célja, hogy a MÁV szolgáltató vállalatként működjön, az utasok érdekeit szem előtt tartva. A változások között szerepel a panaszkezelés javítása és az utasok bevonása a szolgáltatások ellenőrzésébe.

„Az utasról szóljon ez a történet, ne a közlekedési szakemberek nünükéiről”

– hangsúlyozta Lázár az év végi interjújában, kiemelve, hogy a tarifareform már önmagában is jelentős előrelépés.

Nocsak….

A miniszter úgy véli, a valós problémák megoldására kell összpontosítani, nem csak a látszatpolitizálásra. Lázár János elismeri, hogy a közlekedés és az építésügy területei konfliktusokkal teliek, de őt ez nem frusztrálja. Sőt, úgy érzi, Orbán Viktor éppen azért bízta meg ezzel a feladattal, mert képes a valóság megváltoztatására. A miniszter a minőségi építésügyi szabályozásokat is előtérbe helyezi, korlátozva az ingatlanfejlesztők haszonkulcsát.

Jövő?

Lázár reménykedik abban, hogy

sok aktív éve van még, bár azt nem tudja, hogy a kormányfő 2026 után is számít-e a munkájára,

de azt mondta,

nincs félnivalója, hiszen a tudását a politikán kívül is tudja majd használni: „legrosszabb esetben” földműves lesz.

Kapcsolódó

lázár

Szerző