Kerítésen innen
Lázár, a mázlista – Ő tudja, hogy ‘legrosszabb esetben’ 2026-tól mihez kezd: földművesnek áll
Nemhiába tartják Lázár Jánost fineszes fideszesnek, a miniszter levéve a narancssárga szemellenzőt tovább lát a 2/3-adnál és van elképzelése -ha nem is életszerű- a választók többsége bizalmának elvesztése esetére is.
Már az beszédes, hogy felvetődik….
A népes eltartott-sereg fejében nem tudni, hogy mekkora százalékban, de minden bizonnyal kimondatlanul is megfogalmazódik az eddig teljességgel elutasított, kinevetett, komolytalannak tartott kérdés:
mi lesz, ha vége a kitartottságnak?
Egy részük anyagilag annyira megtámogatódott, hogy ha leadja a „jó élet” árának kamatát a megfelelő helyekre, akkor is élete végéig -esetleges büntetése lejárta után is- lesz mit a tejbe aprítania, de mi lesz a nagy többséggel? Akik elhitték, hogy
„ez az éjszaka soha nem érhet véget”,
meg, hogy a cucc addig tart, amíg végérvényesen nem nyernek és nem spejzolt, amíg volt miből. Persze, ez az ő gondjuk-bajuk, ha még marad pszichológusra, lesz esélyük feldolgozni és a munkaközvatítőknél álló sorokban optimistán nézni a jövőbe. Na és a hívők, a „vuduzottak”, akik a felvázolt esetben gyűlöletben fulladozva hörögnek majd tovább csalásról, külföldi befolyásról…., hát nekik nem lesz kellemes az egészségügy mai állapotából kiindulva.
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
Vissza Lázár Jánoshoz
Lázár János közlekedési és építési miniszter szerint a közlekedési reformok már most is túlmutatnak az elmúlt évtizedek eredményein. A miniszter célja, hogy a MÁV szolgáltató vállalatként működjön, az utasok érdekeit szem előtt tartva. A változások között szerepel a panaszkezelés javítása és az utasok bevonása a szolgáltatások ellenőrzésébe.
„Az utasról szóljon ez a történet, ne a közlekedési szakemberek nünükéiről”
– hangsúlyozta Lázár az év végi interjújában, kiemelve, hogy a tarifareform már önmagában is jelentős előrelépés.
Nocsak….
A miniszter úgy véli, a valós problémák megoldására kell összpontosítani, nem csak a látszatpolitizálásra. Lázár János elismeri, hogy a közlekedés és az építésügy területei konfliktusokkal teliek, de őt ez nem frusztrálja. Sőt, úgy érzi, Orbán Viktor éppen azért bízta meg ezzel a feladattal, mert képes a valóság megváltoztatására. A miniszter a minőségi építésügyi szabályozásokat is előtérbe helyezi, korlátozva az ingatlanfejlesztők haszonkulcsát.
Jövő?
Lázár reménykedik abban, hogy
sok aktív éve van még, bár azt nem tudja, hogy a kormányfő 2026 után is számít-e a munkájára,
de azt mondta,
nincs félnivalója, hiszen a tudását a politikán kívül is tudja majd használni: „legrosszabb esetben” földműves lesz.
Szerző
Friss
- Én már elvesztettem a fonalat, tudja valaki, hogy mennyinél tartunk? – Heti Jusztság…
- A hülyeség nem kifizetődő – Szijjártó ez esetben ‘nem a pénzre megy…’
- Felfoghatatlan: 11-12 éves gyerekek hónapok óta brutálisan bántalmazhatták társaikat – Aki hallgat, bűnrészes…
- Már csak 4 hónapnyit kell aludni és újra ‘támad’ a CPAC Hungary, az alkalom, ahol Orbán újra ‘főszónokolhat’
- Egy a Robert De Niroról terjedő combos, hamis hír nyomában
- Pintérék nem tanulnak semmiből – Hiába volt a bombariadó rossz tapasztalata, marad a mobilszigor az iskolákban
- Magyar György: mini-Dubai ügyben minden út a bírósághoz vezet
- Trump-rendelet visszavonva: a Szabad Média Pályázat nyertesei is fellélegezhetnek
- Frissítve! Összeütközött egy menetrend szerinti repülőgép és egy kiképzésen lévő katonai helikopter, nem tudni hány halott van
- Zarándoklat-vonat a Misszió Tours szervezésében – Soltész államtitkár nem kommunikál Lázár miniszterrel, aki éppen ürülékből épít várat?