Kerítésen innen
Lázár, a mázlista – Ő tudja, hogy ‘legrosszabb esetben’ 2026-tól mihez kezd: földművesnek áll
Nemhiába tartják Lázár Jánost fineszes fideszesnek, a miniszter levéve a narancssárga szemellenzőt tovább lát a 2/3-adnál és van elképzelése -ha nem is életszerű- a választók többsége bizalmának elvesztése esetére is.
Már az beszédes, hogy felvetődik….
A népes eltartott-sereg fejében nem tudni, hogy mekkora százalékban, de minden bizonnyal kimondatlanul is megfogalmazódik az eddig teljességgel elutasított, kinevetett, komolytalannak tartott kérdés:
mi lesz, ha vége a kitartottságnak?
Egy részük anyagilag annyira megtámogatódott, hogy ha leadja a „jó élet” árának kamatát a megfelelő helyekre, akkor is élete végéig -esetleges büntetése lejárta után is- lesz mit a tejbe aprítania, de mi lesz a nagy többséggel? Akik elhitték, hogy
„ez az éjszaka soha nem érhet véget”,
meg, hogy a cucc addig tart, amíg végérvényesen nem nyernek és nem spejzolt, amíg volt miből. Persze, ez az ő gondjuk-bajuk, ha még marad pszichológusra, lesz esélyük feldolgozni és a munkaközvatítőknél álló sorokban optimistán nézni a jövőbe. Na és a hívők, a „vuduzottak”, akik a felvázolt esetben gyűlöletben fulladozva hörögnek majd tovább csalásról, külföldi befolyásról…., hát nekik nem lesz kellemes az egészségügy mai állapotából kiindulva.
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
Vissza Lázár Jánoshoz
Lázár János közlekedési és építési miniszter szerint a közlekedési reformok már most is túlmutatnak az elmúlt évtizedek eredményein. A miniszter célja, hogy a MÁV szolgáltató vállalatként működjön, az utasok érdekeit szem előtt tartva. A változások között szerepel a panaszkezelés javítása és az utasok bevonása a szolgáltatások ellenőrzésébe.
„Az utasról szóljon ez a történet, ne a közlekedési szakemberek nünükéiről”
– hangsúlyozta Lázár az év végi interjújában, kiemelve, hogy a tarifareform már önmagában is jelentős előrelépés.
Nocsak….
A miniszter úgy véli, a valós problémák megoldására kell összpontosítani, nem csak a látszatpolitizálásra. Lázár János elismeri, hogy a közlekedés és az építésügy területei konfliktusokkal teliek, de őt ez nem frusztrálja. Sőt, úgy érzi, Orbán Viktor éppen azért bízta meg ezzel a feladattal, mert képes a valóság megváltoztatására. A miniszter a minőségi építésügyi szabályozásokat is előtérbe helyezi, korlátozva az ingatlanfejlesztők haszonkulcsát.
Jövő?
Lázár reménykedik abban, hogy
sok aktív éve van még, bár azt nem tudja, hogy a kormányfő 2026 után is számít-e a munkájára,
de azt mondta,
nincs félnivalója, hiszen a tudását a politikán kívül is tudja majd használni: „legrosszabb esetben” földműves lesz.
Szerző
Friss
- Itt van, megjött 2025 első horoszkópja
- Szombaton is folytatódik a szélcsend -Időjárás itt és most
- …és akkor mi van? Földönállásra vettük 57,5 millió dollárért a kormány-teherszállító repülőt a hungarikum-jegyében
- Szentkirályi Alexandra férje -a honvédelmi miniszter- szerint: fantasztikus 2025-ünk lesz! – Kinek, nektek? – érdeklődött egy hozzászóló
- ‘Ezért a képért megérte beugrani Hatvanpusztáról?’ – hitetlenkedett egy naiv hozzászóló, amikor meglátta az Orbán-kommunikáció friss fotóját
- Újra szívóösvényen a szülők – Ismét gyerekeink jövője a tét
- Vásárhelyi Mária vs.’jótündér’ – Akkor most mitévő legyen az ellenzéki érzelmű honpolgár?
- De hová tűnt Pesty László és az ő korrupciós ügyekkel foglalkozó weboldala? – Mégsem jött be az ‘ius murmurandi’
- Lázár, a mázlista – Ő tudja, hogy ‘legrosszabb esetben’ 2026-tól mihez kezd: földművesnek áll
- Már értem, hogy miért nem adakoznak regnálóék – Kálvária a segítőkészség ellehetetlenítésére