Kerítésen innen
Lázárék vitára bocsátották, de nagy oddssal fogadható, hogy újabb gyorsforgalmi utak válnak fizetőssé

Minden fillérre szüksége van a regnálónak ebben az ínséges időben, amikor a Jóteremtő pénze sem lenne elég a választást kisérő kampányához, amiért természetesen az Unió a hibás, mert nem nyomja számolatlanul és a feltételek hiányosan-, vagy egyáltalán nem teljesítése miatt érdemtelenül a kormány szerint nekik járó összeget. „Kézenfekvő”, az utak használatáért való fizetési kötelezettség kiterjesztése….
Itt jegyezzük meg, hogy ez az összeg március végén 477 millió eurónyi, azaz 191 milliárd forint. 357 millió eurót, tehát 143 milliárd forintot vont le eddig a Bizottság. Az elmaradt fizetések után kamatokat is felszámolnak, amelyek egymilliárd forintot tesznek ki.
Ez nem árstopos, Urak?
Társadalmi vitára bocsátotta kedden az építési és közlekedési tárca azt a rendelettervezet, amely értelmében májustól fizetősek lesznek az idén elkészülő gyorsforgalmi utak.
A dokumentum, amit április 8-ig lehet véleményezni, azokat az autópályákat sorolja fel, amelyek használatáért a rendelet megjelenése utáni 31. naptól – vélhetően tehát május első felétől – fizetni kell – írja a 444.
Ezzel az intézkedéssel nagy pofont kapnak a már „megrendszabályozott” áruházláncok, -vagyis a sor végén dekkoló vásárlók- mert minden, ami a szállítást drágítja, az emeli a bekerülési költséget is.
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>

Figyú, indoklást is találtak hozzá
A tervezet indoklásában a minisztérium azt írja, hogy idén
„közel 81 kilométer közút díjfizetési rendszerbe vonása vált aktuálissá”.
A leendő rendelet melléklete
2633 pontban sorolja fel azokat a gyorsforgalmi és főutakat, amelyekért a teherforgalomnak kell a megtett úttal arányos díjat (e-útdíjat) fizetnie, valamint 46 pontban azokat az autópályákat és autóutakat, amely a jogszabály hatályba lépése után matricakötelesek lesznek (például a személyautóknak).
A matricaköteles úthálózat kibővül az idén tavaszra
- Kecskemét és Békéscsaba között teljes szakaszán elkészülő M44-essel,
- valamint az M85-ös utolsó, Sopronnál az országhatárig vezető szakaszával.
A teherforgalomnak emellett fizetőssé válnak
- az 5-ös,
- 53-as,
- 54-es főutak egyes eddigi ingyenes szakaszai, illetve többek között
- a Zsámbéki-medencében vezető 103-as út.
A rendelettervezethez tartozó úgynevezett hatásvizsgálati lap szerint a fizetős úthálózat bővítéséből ebben az évben 1,95 milliárd forintnyi pluszbevétele lehet az államnak.
Friss
- Repülőrajt-KO oka: májusban túl hideg, júniusban túl meleg volt és az eső sem esett
- Könyörgöm, nem Orbán az ellenfél? – írta egy szem- és orrtanú az egyik ‘pártlap’ cikkéhez
- Kocsis Máté szokásos háromhavi köpönyegforgatása, vagy csak egyszerű ‘szálka-gerenda’-eset
- Bruck András: akiknek a vereség a szenvedélyük
- A legjelentősebb drogfogások Magyaroroszágon
- Napokra leáll az MBH
- Ozzy Osbourne – egy élet, ami túl vad volt ahhoz, hogy ne élje túl önmagát – Élete bebizonyította, nem kell tökéletesnek lenni ahhoz, hogy emlékezetes maradj
- Siker, tele-zseb és boldogság – 4 mázlista hónap szülöttei erre számíthatnak!
- Sisi: „a koncertjeimen továbbra is szabad bármilyen hangerővel mocskos fideszezni”
- Szerintem itt valaki hülye. Vagy valaki hazudik. Vagy mindkettő egyszerre!