Connect with us

Ez a nap

66,5 milliárdot szórtak el kormányzati propagandára

Megosztás

Egy év alatt költött majdnem annyit propagandára a kormány, mint korábban négy esztendő alatt. Közben persze a Fidesz-közeli cégekhez folyt a közpénz.

Minden eddiginél többet költött propagandára egy év alatt az Orbán-kormány, saját maga és az elődei eddigi költéseit is megelőzve. Ehhez az is hozzájárult, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda felállításával a kormány bevezette azt, hogy az állami intézmények kommunikációját csak egy szervezeten, a minisztérium alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalon (Nkoh) keresztül lehet lebonyolítani, ez pedig törvényszerűen a költségek növekedésével járt.

A korábbiakhoz képest a helyzet annyiban változott, hogy csak egy kormányközeli szűk körhöz kerültek ezek a költések. A Magyar Nemzet most a hivatal összes 2017-es költését összesítette a közbeszerzési adatbázis és a közbeszerzési értesítő adatai alapján, ebbe már a „sorosozó” kormányzati tájékoztatókampányt is beleszámolták. Számításaink szerint a Rogán Antal vezette minisztérium alá tartozó Nkoh tavaly összesen nettó 66,52 milliárd forint értékben kötött különböző kommunikációs feladatok ellátására szerződéseket, és ennek az összegnek 99,93 százaléka három érdekkörhöz került.

Méghozzá a propagandaminiszter szomszédja, Csetényi Csaba; Szijjártó Péter barátja, Kuna Tibor és az újabban a kormány kedvenc kommunikátorává előlépő Balásy Gyula cégeihez.

(Forrás: Magyar Nemzet)

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük