Connect with us

Blogbazár

Nem értem a csodálkozást. Hát persze, hogy nő a Nehéz Kő bevétele és Arany szerint „ki tudja, hol áll meg”!

nehéz ko
Megosztás

Borzasztó ez a rosszindulat a sajtó részéről. Hát képesek fönnakadni azon, hogy a miniszterelnök édesapjának szállítmányozó cége: a Nehéz Kő Kft. éves árbervétele 2,9 milliárdra nőtt, ami egy év alatt 600 milliós növekedés.

Ki is vette belőle a tulajdonos osztalékként mind egy szálig a 139 millió adózás utáni profitot

Ezzel egészítette ki többek között azt a 90 milliós nyereséget, amit viszont a Mészáros Lőrincék által bérelt golfpályájából vett ki.

Nem értem a csodálkozást…

Hát persze, hogy nő a Nehéz Kő bevétele! Nem olvasták Arany Toldiját? Világosan le van írva a III. énekben a nehéz kővel kapcsolatban:

„KI TUDJA, HOL ÁLL MEG?”

Szóval nem vagyunk a végén, lesz az az árbevétel még nagyobb is.

Hírfolyam>>>>>>>>>>>>>>>>>>

De legyünk igazságosak

Biztos vagyok benne, hogy a papa cégének érdekében a miniszterelnöknek egy lépést sem kellett tennie. Nem volt egyetlen telefon sem. Minek? Elég a név hatalma. Már megint félreértettek. Dehogy az Orbán névé! Arany Jánosé.

Forrás

Háttér

Megnyugtató évet zárt az Orbán Győző kizárólagos tulajdonában lévő Nehéz Kő Kft. Orbán Viktor miniszterelnök apjának szállítmányozó cége ugyanis rekord árbevételt könyvelhetett el 2019-ben: 2,9 milliárd forintot – írja az Mfor.hu a céges beszámolója alapján. Ez mintegy 600 millió forinttal haladja meg a 2018-as 2,3 milliárd forintot.

A rekord forgalom azonban csak 139 millió forint osztalékot fialt Orbán Győzőnek, jóval kevesebbet, mint a 2018-as 400 millió forint osztalék (amiben 96 millió forint az eredménytartalékból származott).

A céges beszámolóból az is kiderült, hogy a munkavállalói létszám 23-ról 21 főre csökkent. A koronavírus-járvány viszont a miniszterelnök apja szerint nem lesz komoly hatással a társaság működésére.

Orbán Viktor miniszterelnök édesapjának cége

alvállalkozóként kapott munkát korábban a Mészáros-birodalomhoz tartozó R-Kord részvételével zajló hatalmas dél-balatoni vasútfelújításon. Ebből kiindulva nem lenne meglepő, ha az Orbán-cégek felbukkannának majd a (Mészáros-birodalom által kivitelezett) Budapest-Belgrád vasút beszállítói közt. Persze erről nem fog tudni a nyilvánosság, ugyanis az országgyűlés a projekt minden szerződését 10 évre titkosította. (forrás)

hőség

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük