Újabb kánikulai hétvége most sem kímélte a vonat-vonalakat és persze a még bennük bízó utazóközönséget. Ugyan belengette Hegyi Zsolt, akit jelenleg a MÁV-csoport vezérigazgatójaként tartunk el, hogy beindult kísérleti jelleggel az „olasz meló”, vagyis „próbát teszünk egy mediterrán módszerrel: Magyarországon először sínfestéssel védjük a pályát a túlmelegedéstől”, de persze ez nem volt hatással a jelenre.
Intercity-k az aszfalton….
„A képen a Kék Hullám InterCity-t pótló “retró mentesítőbusz” – klímás pótlóbusznak picit erős, de legalább van rajta függöny, és kétségtelenül egy gyönyörű darab. Végülis: ez Magyarország, itt mindig előkerül egy kétszázas Ikarus, ha nagy a baj”
-írta Vitézy Dávid közösségi oldalán.
<< Olvassa cikkeinket a Facebookon, az Instagramon, a Linkedinen, a Truth-on és a Google hírei között is! >>
Tényleg ott tartunk, hogy Lázár miniszter első számú teljesítménye a valós idejű vonatinformációk elrejtése?
Ha azt hiszi, már mindent látott…
Szintén a várospolitikus tollából:
„A retróhétvége egész váratlan újdonságokat is hozott: délutánra a Faros is beállt hivatalos vonatpótlóba a késő Fenyves expresszvonat helyett – nem a retróhétvége programjai keretében, hanem a távolsági vonat utasait szállítani. Mondjuk nem mindenki volt ettől elragadtatva, hisz azért egy Faros forró élmény tud lenni. Mindenesetre egy biztos: a Közlekedési Múzeum Lázár álmai szerint eljutott vidékre, a klímás pótlóbuszok helyett a nosztalgia Ikarusok álltak helyt a hétvégén, nem is csak egyszer.”
Szabadon felhasználható 'autóbusz-tartozék' a buszvezető!? - reagálta egy kommentelő Lázárék busz-fiaskójára