Connect with us

Kerítésen innen

1.500 közmillióba fájt mindannyiunknak az influenszer-utaztatás Budapestre

1.500 közmillióba fájt mindannyiunknak az influenszer-utaztatás Budapestre
Megosztás

Emlékeznek még? Május végén, a kampányfinisben attól volt hangos Budapest, hogy Orbán Viktor nagylánya és az Ő becses ura mit sem törődve a befolyásos papa háborús izgatás-kampányával, celeb-hadsereget toborzott Magyarországra megfűszerezve a hazai erre hajlandókkal és fennen promózták milliókért az országot és benne turisztikai érdekeltségeiket? Most kiderült, mennyi volt az annyi….

Minden közfillérje megérte….(?)

„Úgy számoltunk, hogy a tavalyi évben összesen hatmilliárd forintot költöttünk külföldre, ez az influenszer trip, média trip nagyjából másfél milliárd forintba került”

– mondta a Mandinernek Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a hírhedt májusi programsorozatról, amikor külföldi és magyar influenszerek tették-vették magukat a fővárosban. Guller a videóban arról beszélt, hogy az első számokat nagyon ígéretesnek tartja, állítja, hogy

az esemény óta eltelt három és fél hét alatt 54 százalékkal több amerikai foglalt a fővárosban, mint egy évvel korábban. Az elnök szerint Japánból pedig húsz nap alatt másfélszer annyian foglaltak, mint korábban

-idézte a Telex. (A hírhedtté vált rongyrázós Budapest Influenszer Tripen külföldi és magyar tartalomgyártók is részt vettek, akik hol a Halászbástyán, hol az Operában, hol Tiborcz István luxushoteleiben jelentek meg drága ruhákban, pezsgővel a kezükben.)

Csak úgy….

A meghívott vendégeknek – köztük 100-150 magyar influenszernek – a Halászbástyán tartottak már egy bulit szerdán, a csak külföldieknek tartott nyitó rendezvény a Párisi Udvarban volt, de a meghívottak még pár napig további budapesti helyszínekről posztolnak majd fizetett hirdetésekben. A minden elemében bizarr (bár korunk marketingtrendjeibe valóban illeszkedő) Budapest Influencer Trip csúcsa talán az, hogy

csütörtök este az Operában gyűltek össze az MTÜ vendégei egy kiadós partizásra és posztolásra.

A program információink szerint egy exkluzív elektronikus zenei buli lesz olyan nevekkel, mint az Adriatique. Kefaya Abudayyeh jordán utazási blogger (akit 1,2 millióan követnek az Instagramon) arról tett ki egy sztorit, ahogyan éppen teljes szívből hálálkodva megköszöni a magyar turizmus nem hivatalos nagyasszonyának, Orbán Ráhelnek ezt a szuper kis alkalmat az ingyenluxizásra.

Szerző