Kerítésen innen
Vitézy: ‘ha a hozzá nem értés fájna, Lázár János megállás nélkül ordítana’
„A közlekedés múltja és jövője egy helyen – megszületett a Közlekedési Múzeum ötletpályázatának eredménye” – adta hírül Lázár János büszkén közösségi oldalán, hogy ki tudja miért, de milliárdokat -mibű?- szán a regnáló arra, hogy Budapest központi helyéről Debrecen külsőre kerüljön a Közlekedési Múzeum.
Emlékeztetőül…
„Személyesen én azt gondolom, hogy néhány éven belül Debrecen olyan város lehet Magyarországon, mint amilyen Németországban Hamburg vagy München, lehet, hogy legalább olyan gazdag vagy gazdagabb is, mint a főváros”
– mondta 2024 októberében Lázár János építési és közlekedési miniszter Debrecenben hizzátéve:
A kormány Debrecenre mint társfővárosra tekint, és továbbra is részt vesz a fejlesztésében, aminek eredményeként a város Európa 30 legnagyobb ipari központja közé léphet.
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
Lázár látványos, ám konkrétummentes bejelentése
„A közlekedés múltja és jövője egy helyen – megszületett a Közlekedési Múzeum ötletpályázatának eredménye. A modern, jövőbe mutató épületegyüttes 3D mozitermet, éttermet, konferencia- és rendezvényteret, valamint oktatási központot is magában foglal majd. Célunk egy emblematikus, a legmodernebb múzeumtechnológiai követelményeknek megfelelő, világszínvonalú intézmény megteremtése a vidék fővárosában, Debrecenben.”
-került ki vasárnap a lázári közösségi oldalra.
Képernyőkép
Vitézy Dávid: „ha a hozzá nem értés fájna, Lázár János megállás nélkül ordítana”
„Ha a hozzá nem értés fájna, Lázár János megállás nélkül ordítana. A pusztán Budapest-gyűlöletből eredő rombolási vágyának újabb torzszüleménye: a 126 éves Közlekedési Múzeum elköltöztetése erőszakkal Budapestről Debrecenbe, de ott se akárhová: egy mindentől távoli kies autópálya-csomópontba, ahol még tömegközlekedés sincs. Ez a helyszín egy kamionpihenőnek talán alkalmas lenne, országos múzeumnak biztosan nem.
Ebből is láthatjuk, mennyit ér az építészeti törvényük, amire nemrégiben Lázár államtitkára is hivatkozott a Portfolió-vitánkban. A törvény szerint ugyanis tilos zöldmezős beruházást csinálni, ha van alkalmas barnamezős terület – itt aztán van, a tervek is készen vannak, hogy az Északi Járműjavító gyönyörű történeti csarnokaiban kapjon helyet a múzeum.
De nem, csak azért sem, mert a lényeg, hogy Budapest és a fővárosiak tanulják meg, hol a helyük – még akkor is, ha mellékhatásként ezzel mondjuk egész Nyugat-Magyarország is megtanulja, hisz az ország feléből a bécsi múzeum közelebb lesz, mint a debreceni. Szánalmas és szégyenteljes – sajnos Lázár Jánosnak kommentben már nem tudom megírni, mióta letiltott, de szerintem lesz, aki megteszi.”
Szerző
Friss
- Irán lassan magára marad az Izrael folytatott háborúban
- Iránymutató, fejtetőre állított költségvetés – kockás papíron számolva
- Orbán lecserélte Nagy Imrét Csurkára – Hétközi Lendvaiságok…
- Nagy Márton hiába kekeckedett: a kincstár visszautalta Budapest pénzét
- Kásler Miklóst Lezsák Sándor fideszes országgyűlés-alelnök lánya váltja a Magyarságkutató Intézet vezetői székében, de a kezét nem engedik el
- Orbán-kormány: ‘fogjatok le mert dolgozom’ – Tényleg ez a legnagyobb gond Magyaroroszágon?
- Novák Katalin ‘pokoli elmúlt másfél évéről’ beszélt – Eljött a rehabilitáció-idő?
- Magyar György: az ideológiai vérhányás helyett maradjunk a tények talaján: Deutsch Tamás hazudik
- Juszt László: olyan politika-kinevezett főbírónk van, aki egy egyszerű munkajogi pert is el tud veszíteni
- Lázár György: HungaroFest Toronto 2025 – leforgathatták volna statisztákkal az etyeki Korda stúdiókban is