Hétfő délelőttre bedőlt a legnagyobb magyar lakossági bank az OTP informatikai rendszere, ha pénzt venne ki az ügyfél, vagy utalna, az most nem fog sikerülni – tudtuk meg egy olvasónktól.
Ne lepődjön meg
Ma reggel az Aldi-ban próbáltam az OTP kártyámmal vásárolni, de nem sikerült, a terminál állandóan újra kérte a pin kódot. Végül fizetem készpénzzel, de nagyon izgatott, mi történt és bementem egy szomszédos boltba „probavásárolni” a kártyámmal, ott ment, mint a karikacsapás. A dolog azonban továbbra sem hagyott nyugodni és megpróbáltam egy automatából pénzt felvenni, ekkor ért utol a teljes összeomlás, ugyanis
a gép bevonta a kártyámat.
Mit mond az OTP?
Nagy ijedtségemben azonnal bementem a bankomba, ahol egy kedves hölgy azzal nyugtatgatott, hogy ők sem tudják mi a baj, de nem működik a rendszer, és kérhetek ugyan új kártyát, de az is pontosan annyi idő alatt jön meg, mint amire a most oktalanul bevont visszaér hozzájuk és újra megkapom.
Addig pedig? Visszatérhetek a készpénzes fizetésekre, mi jöhet még kedves OTP a cserekereskedelem?
Azaz térhetnék, mert ugye pénzt nem tudok jelenleg kivenni a számlámról!
PS: A bank egyetlen felületén sem foglalkozik a dologgal!
Frissítés!
Minderről azóta az OTP Bank is kiadott egy közleményt, amely a honlapjukon érhető el. Az OTP Bank InternetBankon és MobilBankon keresztül indított utalások egy ideig nem teljesültek – írták, hozzátéve, hogy az eddig nem teljesült utalások kiküldése már folyamatban van.
„Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy a szolgáltatás helyreálljon. Kérjük ügyfeleinket, hogy ellenőrizzék utalásuk státuszát a számlatörténetben”
– olvasható a bank honlapjának fejlécénél látható közleményben.
Ezeket olvasta már?
Mosóport, tűsarkút, óvszert az OTP-től? - Indul az online OTP-piactér