Bulvár
Berezelt a Coca Cola? De nem ám! – Alföldi Róbert reakciójával megspékelve…..

Boldog képviselő – és az őt erre sarkallók – rendesen lebőgtek, amiért nekimentek a multi reklámkampányának, mert a Coca Cola kiállt a Sziget Fesztivál idei témája, a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma” mellett.
Az a fránya demokrácia…..
„Tudta? Végre! Megvan a mimagyarok új ellensége: az Orbán-kormány első számú stratégiai partnere (a megállapodás aláírása: 2012. július 20.)”
Boldog, a cola-bojkott atyja…
Mint arról beszámoltunk, a hétvégén a fideszes Boldog István bojkottálja a kólaivást a Coca-Cola melegbarát plakátjai miatt, a kormányoldal és médiája is felháborodott egyetlen plakát miatt. Elindult egy online petíció, amelyben a plakátok eltávolítását kérik.
A Coca-Cola Magyaroszág hétfőn közleményt adott ki, amiben azt írják az ügyre reagálva, hogy a Sziget Fesztivál idei témája a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma”, amellyel
„a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink. Az ikonikus, több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezi ki, ezen értékek előtt tiszteleg. A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás 0,5 literes Coca-Cola zero termékeket a Sziget fesztivál területén lehet megvásárolni.”
A kampányt városszerte kihelyezett plakátokkal kísérik,
„a háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.”
A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás félliteres Coca-Cola zero termékeket egyébként a Sziget fesztivál területén lehet majd megvásárolni.
Boldog úr és kedves mögötte állók!
Ez nem jött be! Lehet, hogy hozzá kellene szokniuk, hogy ami kerítésen belül működik, az nem a normális reakció és ezzel csak magukról – és közvetve rólunk, magyarokról – állítottak ki szegénységi bizonyítványt. Szóval irány a közeli kisbolt és hajrá Coca Cola!
Stefka nagyöreg István is rárepült a témára:
„Eredetileg nem is akartam írni erről a gusztustalan, provokatív támadásról, amelyet a Coca-Cola cég indított reklámkampányával a magyar társadalom ellen a metró aluljáróiban és más közterületeken. Nem akartam hozzászólni ahhoz az ízléstelenséghez, hogy kiskorú gyermekeink látják közszemlére bocsátva azokat a plakátokat, amelyek azt magyarázzák, hogy a legszebb a férfi-férfi szerelem és a nő-nő kapcsolat. De mégis kénytelen vagyok.”
Alföldi Róbert üzenete:
„Én ugyan nem sok colát iszom mostanában, sem ilyet, sem olyat, de a szerelem, az szerelem! Petíció ide vagy oda. És elég jó plakátok!!!!
„Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!” 2019. Budapest”

Szerző
Friss
- 2025 Tusványos – Margaret Island koncert – Lábas Viki – szivárvány zászló
- Orbán nem a ‘faluvégi kurta kocsmában’, hanem magyar miniszterelnökként: ‘olyan még nem volt a világon, hogy 24 óra alatt egy ország két VB döntőt is elveszítsen’
- Majka nincs egyedül, egy közel sem teljes összeállítás a szponzorukat vesztett művészekről
- Tusványoson az „előzenekar” Fidesz-főfunkciknak a kánikula mellett az agorafóbiával nem kell megkűzdeniük
- Balaton-átúszás vihar okán elnapolva!
- Uborkaszezon helyett ráerősít a ‘kovászos’ választás kampány – Juszt László a 30. héten is kérdez
- 14 éves kor alatt tilos a belépés a Rudas és a Széchenyi Gyógyfürdőbe – Van ötlete, hogy miért? – Frissítve!
- A MÁV-nál megállt az idő – A 2025-ös nyári leállások háttere
- Rendkívüli hőség csapott le Magyarországra – pokoli forróság, özönvízszerű viharok várhatók
- 4 csillagjegy döntéskényszerben – Határidő: szeptember hava