Bulvár
Berezelt a Coca Cola? De nem ám! – Alföldi Róbert reakciójával megspékelve…..
Boldog képviselő – és az őt erre sarkallók – rendesen lebőgtek, amiért nekimentek a multi reklámkampányának, mert a Coca Cola kiállt a Sziget Fesztivál idei témája, a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma” mellett.
Az a fránya demokrácia…..
„Tudta? Végre! Megvan a mimagyarok új ellensége: az Orbán-kormány első számú stratégiai partnere (a megállapodás aláírása: 2012. július 20.)”
Boldog, a cola-bojkott atyja…
Mint arról beszámoltunk, a hétvégén a fideszes Boldog István bojkottálja a kólaivást a Coca-Cola melegbarát plakátjai miatt, a kormányoldal és médiája is felháborodott egyetlen plakát miatt. Elindult egy online petíció, amelyben a plakátok eltávolítását kérik.
A Coca-Cola Magyaroszág hétfőn közleményt adott ki, amiben azt írják az ügyre reagálva, hogy a Sziget Fesztivál idei témája a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma”, amellyel
„a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink. Az ikonikus, több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezi ki, ezen értékek előtt tiszteleg. A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás 0,5 literes Coca-Cola zero termékeket a Sziget fesztivál területén lehet megvásárolni.”
A kampányt városszerte kihelyezett plakátokkal kísérik,
„a háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.”
A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás félliteres Coca-Cola zero termékeket egyébként a Sziget fesztivál területén lehet majd megvásárolni.
Boldog úr és kedves mögötte állók!
Ez nem jött be! Lehet, hogy hozzá kellene szokniuk, hogy ami kerítésen belül működik, az nem a normális reakció és ezzel csak magukról – és közvetve rólunk, magyarokról – állítottak ki szegénységi bizonyítványt. Szóval irány a közeli kisbolt és hajrá Coca Cola!
Stefka nagyöreg István is rárepült a témára:
„Eredetileg nem is akartam írni erről a gusztustalan, provokatív támadásról, amelyet a Coca-Cola cég indított reklámkampányával a magyar társadalom ellen a metró aluljáróiban és más közterületeken. Nem akartam hozzászólni ahhoz az ízléstelenséghez, hogy kiskorú gyermekeink látják közszemlére bocsátva azokat a plakátokat, amelyek azt magyarázzák, hogy a legszebb a férfi-férfi szerelem és a nő-nő kapcsolat. De mégis kénytelen vagyok.”
Alföldi Róbert üzenete:
„Én ugyan nem sok colát iszom mostanában, sem ilyet, sem olyat, de a szerelem, az szerelem! Petíció ide vagy oda. És elég jó plakátok!!!!
„Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!” 2019. Budapest”
Szerző
Friss
- Divattippek az idei szezonra – nőknek és férfiaknak egyaránt!
- Időjárás, elindult a változás (jó irányba!)
- Nagy Márton közszolga: „a kiskereskedők kicsit túl nagy árrést alkalmaznak”
- Csillagjegyek az ellazulás útján – Téged mi szabadít meg a stressztől?
- A nagy kaszinó élmény: a hagyományos kaszinóktól a magyar online kaszinó-platformokig
- Fedezd fel a legnépszerűbb online kaszinójátékokat a Frumzi Kaszinóban: nyerőgépek, póker és egyebek
- Kúria: az élet kötelesség, nem jog – Újabb elutasítást kapott Karsai Dániel
- Mi lesz így mivélünk, ha 2Rule-talanok maradunk? – Bezárt a Mészáros-cég?
- Mészáros úr, megvette már a fólia-ágazatot? – Közlöny van róla: minden gyermekeknek készült termékre kiterjesztette a kormány a „könyvfóliázást”
- Redkívüli kormány-döntés az üzemanyagárakról