Boldog képviselő – és az őt erre sarkallók – rendesen lebőgtek, amiért nekimentek a multi reklámkampányának, mert a Coca Cola  kiállt  a Sziget Fesztivál idei témája, a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma” mellett.

Az a fránya demokrácia…..

Tudta? Végre! Megvan a mimagyarok új ellensége: az Orbán-kormány első számú stratégiai partnere (a megállapodás aláírása: 2012. július 20.)”

Boldog, a cola-bojkott atyja…

Mint arról beszámoltunk, a hétvégén a fideszes Boldog István bojkottálja a kólaivást a Coca-Cola melegbarát plakátjai miatt, a kormányoldal és médiája is felháborodott egyetlen plakát miatt. Elindult egy online petíció, amelyben a plakátok eltávolítását kérik.

A Coca-Cola Magyaroszág hétfőn közleményt adott ki, amiben azt írják az ügyre reagálva, hogy a Sziget Fesztivál idei témája a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma”, amellyel

„a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink. Az ikonikus, több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezi ki, ezen értékek előtt tiszteleg. A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás 0,5 literes Coca-Cola zero termékeket a Sziget fesztivál területén lehet megvásárolni.”

A kampányt városszerte kihelyezett plakátokkal kísérik,

„a háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.”

A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás félliteres Coca-Cola zero termékeket egyébként a Sziget fesztivál területén lehet majd megvásárolni.

Boldog úr és kedves mögötte állók!

Ez nem jött be! Lehet, hogy hozzá kellene szokniuk, hogy ami kerítésen belül működik, az nem a normális reakció és ezzel csak magukról – és közvetve rólunk, magyarokról – állítottak ki szegénységi bizonyítványt. Szóval irány a közeli kisbolt és hajrá Coca Cola!

Stefka nagyöreg István is rárepült a témára:

“Eredetileg nem is akartam írni erről a gusztustalan, provokatív támadásról, amelyet a Coca-Cola cég indított reklámkampányával a magyar társadalom ellen a metró aluljáróiban és más közterületeken. Nem akartam hozzászólni ahhoz az ízléstelenséghez, hogy kiskorú gyermekeink látják közszemlére bocsátva azokat a plakátokat, amelyek azt magyarázzák, hogy a legszebb a férfi-férfi szerelem és a nő-nő kapcsolat. De mégis kénytelen vagyok.”

Alföldi Róbert üzenete:

“Én ugyan nem sok colát iszom mostanában, sem ilyet, sem olyat, de a szerelem, az szerelem! Petíció ide vagy oda. És elég jó plakátok!!!!

„Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!” 2019. Budapest”

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét