Újpesten szeptember 24-én, azaz ma új Lidl áruház nyitott és szokás szerint a nyitásra óriási kedvezményeket hirdettek.
A Görgey utcában tele a parkoló és tele a bolt is. Végre valami izgalom. Egymás hegyén, hátán a vásárlók.
Akció! Akció! Csak itt! Csak most!
Emlékszem, amikor 1996-ban megnyílt a Pólus Center és benne az ország első Tescója az első napon olyan óriási tömeg volt, hogy arra is másfél órát kellett várni, hogy valaki kosárhoz vagy bevásárlókocsihoz jusson. A biztonsági őrök csak akkor engedték be.
Ma már más idők járnak?!
De ahány ilyen boltnyitási akciót meghirdetnek, biztosak lehetünk benne, hogy aznap óriási tömeg fog összeverődni.
Kérdés, hogy a Lidl Magyarország nem gondolt arra, hogy a koronavírus-járvány idején nem kellene óriási nyitási kedvezményeket hirdetni?
Nem számítottak tömegre és arra, hogy így esélyük sem lesz a vásárlóknak távolságot tartani?
Erről jut eszembe, tegnap a Magyar Nemzet cikkírója is büszkén hirdette, hogy a Ráckeve-FTC Magyar Kupa mérkőzésen ő is ott volt a sűrű tömegben, de nem tartott semmitől, boldog volt és ha ez így van a szervezet is ellenálló.
Hofival szólva: „Tessék mondani ezt a koronavírusnak is megmondták?”
Érdemes lett volna csak csendben, nyugodtan üzletet nyitni, akár még az első napokban limitálhatták is volna a vásárlók számát.
Itt volt az alkalom, hogy a Lidl példát mutasson abból, hogy valóban törődik a vásárlókkal és nem csak a profit érdekli…
Lidl! Légyszi adj drágábban mindent, hogy „mimagyarok" is versenyképesek lehessünk!
Ki fizeti a Tesco, Lidl, Spar Orbán-különadóját? - a cég, a beszállítók, vagy mi, vásárlók?