Kiemelt hírek
Eszeden vagy, Vodafone? – Csak egy kis empátia kellene
Rövid időn belül nem először kell foglalkoznunk a Vodafone meggondolatlan, kicsit sem felhasználóbarát magatartásával. A társadalmi együttélés íratlan szabályai között bizonyára szerepel, hogy nehéz helyzetben nem hozunk olyan, számunkra ugyan kedvező döntéseket, amelyek mások életét megnehezítik és olyan gondokat kell megoldaniuk, amelyek járványhelyzetben a fertőzés veszélyét tovább növelik.
Így lesz és passz!
Ezt az íratlan szabályt rúgta most fel a Vodafone, mikor a korábban magába olvasztott UPC mail szolgáltatását 2021. március 1-jével megszünteti. A mail szolgáltatás megszüntetéséről bizonyára sok ügyfél nem tud, hiszen nem mindenki kapott e-mailben illetve írásban erről tájékoztatást, és nem található a nyomtatott vagy az elektronikus sajtóban sem információ, csupán a Vodafone internetes honlapján van egy eldugott útmutató, amely javasolja, hogy a felhasználók keressenek más e-mail szolgáltatót.
Hogyan tovább?
Az előfizetők döntő részének számítástechnikai tudása nem teszi lehetővé, hogy ezt a váltást saját maguk elvégezzék, hiszen nem csak új e-mail címet kell regisztrálniuk, hanem az elmúlt évek alatt felgyűlt több száz, akár több ezer e-mailjük áthelyezéséről kell gondoskodniuk, nem beszélve a számtalan internetes regisztráció (bankok, egészségügyi szolgáltatások, stb.) megváltoztatásáról (egyes esetekben újra kell regisztrálni).
Az empátia teljes hiányát jelzi, hogy a járvány idején kényszerítenék a felhasználókat arra, hogy számítástechnikában jártas szakember segítségét vegyék igénybe, ami többórás helyszíni jelenlétet igényelne. Ezzel újabb több száz vagy több ezer ember kerülhetne kapcsolatba potenciálisan fertőzött emberekkel. Ugyan odaadhatnák gépüket a feladatok elvégzéséhez, de az érzékeny információkat tartalmazó számítógépet senki sem szeretné másra bízni.
Gondolják újra!!!
- Vajon miért nem ismerik el, hogy ez a változtatás számítástechnikai szakember igénybevétele esetén több tízezer forintos kiadást jelent?
- Nem lehetne a szolgáltatás minőségének csökkentése miatt egyszeri kompenzálást adni az érintetteknek?
- Vajon milyen lelkiismerettel állnak majd a nyilvánosság elé a Vodafone vezetői, amikor e döntésüket kell megindokolni?
Immár tíz hónapja folyamatos járvány veszélyben élünk, nem lenne-e célszerű ezt a döntést visszavonni és akkor érvényesíteni, amikor mindenki nyugodt körülmények között tudná az átállást elintézni?
Szerző
2 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- A Millenáris könyvfesztivál-mentes övezetté vált: 2025-ben nem engedi be az eseményt
- Juszt László heti matekja: az aktuális kormányadósság főszáma cirka 150.000.000 Euro
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
- Elfüstölt egy villamos – Óriási közlekedési káosz Budapesten
- Orbán és Matolcsy, „két férfi egyeset”
- A horoszkóp ígérete szerint…
- (Nagyon)kisnyugdíjasunk felveszi a kesztyűt: a Mikulásgyár jár a gyerekeknek
Kereny Judit
2020.11.28 17:06 at 17:06
Felháborító a Vodafone eljárása, hova lehetne ez ellen protestálni?
Pingback: Hamm bekapja, most a Vodafone-on a sor - A kis gömböc lehet bármilyen csóró, mindig zabál | Városi Kurír