Connect with us

Kerítésen innen

Nagyot lép az OTP jövő tavasszal! – Ez a legtöbb lakossági ügyfelét érinti

Megosztás

Fontos változást hoz a jövő tavasz az OTP Bank mobilbankot használó lakossági ügyfelek számára: 2022. március 1-től a hitelintézet kivezeti a lakossági SmartBank alkalmazást, helyét az új OTP Bank Mobilalkalmazás veszi át – írja az intézet közleményében. Az új mobilalkalmazás az új Internetbankkal együtt tavaly augusztus óta már a teljes lakossági ügyfélkör számára elérhető

lakossági ügyfél
Megosztás

Fontos változást hoz a jövő tavasz az OTP Bank mobilbankot használó lakossági ügyfelek számára: 2022. március 1-től a hitelintézet kivezeti a lakossági SmartBank alkalmazást, helyét az új OTP Bank Mobilalkalmazás veszi át – írja az intézet közleményében. Az új mobilalkalmazás az új Internetbankkal együtt tavaly augusztus óta már a teljes lakossági ügyfélkör számára elérhető- írja a 24.hu.

Az új szolgáltatásra idén októberig már közel 400 ezren regisztráltak

A mobilbankot rendszeresen használók száma az elmúlt másfél év alatt megduplázódott, ma már a letöltők száma meghaladja az 1,5 milliót. Várhatóan jövő tavaszra, elérhetővé válik minden olyan funkció, ami jelenleg a lakossági SmartBankban megtalálható.

A kivezetés után a bank ügyfelei már csak az új mobilalkalmazást használják majd.

A lakossági SmartBank kivezetését követően átmenetileg a bank lakossági ügyfelei továbbra is be tudnak majd lépni az alkalmazásba, de a belépést követően számukra már csak az új Internetbank- és Mobilbank azonosított regisztrációja lesz elérhető az applikáción belül, ezzel biztosítva, hogy minden felhasználó számára könnyen elérhető legyen az új mobilalkalmazás.

A cikk folytatódik a 24.hu-n.

Nincs visszaút

A kutatás a legdinamikusabb változást a pénzügyi alkalmazásoknál jelezte: a banki applikációt használók létszáma bővült legnagyobb arányban az elmúlt évben. A múlt évhez képest szinte másfélszeresére nőtt, ma már a 15-59 éves korosztály csaknem egyötöde használ banki ügyek intézésére mobiltelefonos alkalmazást. A banki alkalmazásokban leggyakrabban használt funkciók az egyenleglekérés, a számlatörténet áttekintése, és az átutalás indítása. A használók nagy többsége aktív pénzügyi művelet végzésére is használja a mobiltelefonos lehetőséget, a számok rámutatnak, hogy tízből heten okos mobileszközön is szoktak átutalást kezdeményezni. (Piac&Profit)

Kapcsolódó!

lakossági ügyfél

 

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük