Facebookosok! Van egy hírünk – Mire készül Zuckerberg
Megosztás
Csak semmi pánik! Marad kedvenc közösségioldalunk, szó sincs arról, hogy megszűnne, sőt éppen ellenkezőleg a tovább bővül Facebookot üzemeltetőcég, és ennek az új tevékenységnek jobban megfelel egy új integráló név. Már csak néhány nap és ami ma még találgatás alighanem bizonyossággá válik, mert kiderül mi Mark Zuckerberg legújabb álma.
Csak semmi pánik! Marad kedvenc közösségioldalunk, szó sincs arról, hogy megszűnne, sőt éppen ellenkezőleg a tovább bővül Facebookot üzemeltetőcég, és ennek az új tevékenységnek jobban megfelel egy új integráló név. Már csak néhány nap és ami ma még találgatás alighanem bizonyossággá válik, mert kiderül mi Mark Zuckerberg legújabb álma.
Mire készül Zuckerberg
A Facebook azt tervezi, hogy a jövő héten megváltoztatja cégnevét, hogy tükrözze a metaverse építésének fókuszát – állítja egy forrás, aki közvetlen ismeretekkel rendelkezik az ügyben. A közelgő névváltoztatásról, Mark Zuckerberg vezérigazgató a cég október 28 -i Connect konferenciájánakar először a nyilvánosság előtt beszélni.
De mi lesz a Facebookkal?
A váltást azzal indokolják, hogy a technológiai óriás törekvése, hogy a közösségi médián túl is ismert legyen. Az új márka valószínűleg a kék Facebook alkalmazást a sok termék egyike közé sorolná egy olyan anyavállalat alá, amely felügyeli az olyan csoportokat, mint az Instagram, a WhatsApp, az Oculus és így tovább. A Facebook szóvivője nem kívánta kommentálni a történetet.
Variációk techcégekre
A Facebook nem az első jól ismert techcég, amely ambíciói bővülésekor megváltoztatja cégnevét. 2015 -ben a Google teljes egészében átszervezte az Alphabet nevű holdingtársaságot, részben jelezve, hogy már nem csak keresőmotor, hanem terjeszkedő konglomerátum, amelynek vezető nélküli autókat és egészségügyi technológiákat gyártó cégei is vanna, nemcdsak az érdekeltségi körében, de a tulajdonában is. A Snapchat pedig 2016 -ban újra gondolta a Snap Inc. -t, ugyanebben az évben kezdte magát „fényképezőgép -társaságnak” nevezni, és bemutatta fényképezőgép -szemüvegét.
Megjött a Metaverse
A helyzetet bonyolítja, hogy bár a Facebook az elmúlt hetekben nagymértékben népszerűsítette a metaverse ötletét, ez még mindig nem egy széles körben megértett fogalom. A kifejezést eredetileg Neal Stephenson sci-fi regényíró alkotta meg, hogy leírja azt a virtuális világot, amelybe az emberek elmenekülnek egy disztópikus, valós világ elől. Most a világ egyik legnagyobb és legellentmondásosabb vállalata fogadja el, és meg kell magyaráznia, miért érdemes saját virtuális világába merülni.
Varga Ádám
2021.10.21 15:01 at 15:01
Ezzel haza fogja vágni az oldalt több éves népszerűsége ezután vége!