Figyelem! – Változások a védettségi igazolvány körül!

Már időpontfoglalás nélkül lehet a kártyával kapcsolatos ügyeket intézni a kormányablakokban. Hétfőtől nem kell időpontot foglalni a kormányablakokban, ha valaki a védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügyeket intézne – tájékoztatta az operatív törzs az RTL Híradóját.

Megkapták a vakcinát, de az igazolást nem

A csatorna azt követően kereste fel a törzset, hogy több néző is arra panaszkodott, hogy hiába kapták már meg régen az oltásukat, a kártya még mindig nem érkezett meg. A legtöbb kormányablakban egyébként alig lenne időpont a védettségi kártyával kapcsolatos ügyintézésre: sok helyen csak május közepére lehetett volna foglalni.

Védettségi igazolványt azok kapnak, akik beoltatták magukat, igazoltan átestek a fertőzésen vagy fertőzést igazoló ellenanyag-vizsgálaton vettek részt. Az igazolványt a kormányhivatal állítja ki, azt az érintettek az első oltástól vagy a kérvény beadásától számított körülbelül két héten belül kapják kézhez. Az igazolvány pótlása iránti kérelmet a kormányhivatalok elektronikus űrlapjain keresztül vagy bármelyik kormányablakban személyesen lehet benyújtani. Ha a védettségi igazolvány nem érkezett meg, ezt a vedettsegiigazolvany@1818.hu e-mailcímen, valamint ügyfélkapuval a magyarorszag.hu oldalon lehet jelezni. (infostart)

Nem éri meg hamisítani!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük