Sorting by

×

“… kormány azzal harcol a gonosz libsi f@szbukkal szemben, hogy közpénzbe fojtja” – Súlyos (köz)tízmilliókkal meglökött Megafon-kreálmányok tarolnak a közösségi oldalakon

Rózsaszín arccal adta hírül a Mandiner, hogy “..ezen a héten a Facebookon tovább nyílt az olló a jobboldal és a baloldal között, a Fidesz előretörése minden fronton nőtt, Márki-Zay Péter és a baloldal pedig hiába próbálkozik bármivel is, a lemaradásuk egyre jelentősebb.” Azt nem tették hozzá, hogy a kormánycelebek népszerűsége hány tízmillióba kerül hetente a köznek -vagyis Önnek- és milyen címszó alatt számolnak el vele.

Nem mondod….?!

Orbán Viktor tovább növelte interakciószámait, átlépve a negyedmilliós lélektani határt is a héten. Megállíthatatlannak tűnik a második helyet megszerző Szijjártó Péter is, talán az ő esete a legjobb példa arra, hogy a követőtáborok mennyire meghálálják a rendszeres, aktív jelenlétet a Facebookon. Varga Juditot az elmúlt két hétben számos baloldali politikus és médiatermék támadta, de ezek meg sem ingatták előkelő helyét a politikusi versenyben – ellentétben mondjuk Karácsony Gergellyel, akit a Városháza körül kialakult korrupciós botrányok látványosan visszavetették az interakciólistán….”

-részletezi a cikk az állást grafikonokkal tűzdelve.

…és a futottak még….

“A Megafon véleményvezéreinek és a hagyományos jobboldali mémoldalaknak a kétharmad körüli eredményükkel, illetve trendszerű erősödésükkel eddig sem volt okuk panaszkodni, azonban a 71 százalék felett „bezsebelt” legújabb interakciószám egyértelműen a baloldali kampánygépezet megroppanását jelzi.”

-állapítja meg a cikk szerzője.

Megafon, megafon… mi is az?

A kormánypárti megmondóembereket képző Megafon Központ 2020 nyarán indított először egy képzést, hogy hangosabbra csavarja a kormányzati propagandát a közösségi médiában, 2021-ben pedig újra tréningre hívták a jobboldali influenszereket. Finanszírozásukkal kapcsolatban bőszen mutogatnak adományozóikra, ám hogy a súlyos tízmilliók kitől jönnek be és a központ hogyan gazdálkodik vele, azt sűrű homály fedi. A Megafon indulásakor életre hívójuk, Kovács István, az Alapjogokért Központ kormányzati agytröszt stratégiai kutatója azzal turnézta végig a sajtó egy részét, hogy a központot azért hozzák létre, „hogy senki ne érezze úgy, hogy egyedül harcol a világ ellen”. „A cél az, hogy bebizonyítsuk mindenkinek: ez a lázadás egy győztes harc lehet, harcolni jó, és ha néha veszítünk is, jobb harcban elesni, mint meg sem próbálni” – mondta Kovács tavaly „Csatlakozz a harchoz!” című toborzóvideójában. (forrás)

Déri Stefi, a Jolly Joker(ina)?

A közösségi oldalon találtam egy bejegyzést, (nem a fent emlegetett fizetős fajtából) ami arról tanúskodik, hogy egy aránylag új Megafon-szerzemény, Déri Stefi “sikere” mennyibe fájt a köznek:

fotó: facebook

Lattmann Tamás hozzáfűzte:

“Negyvennyolc MILLIÓ-kilencszázezer forint. Bőven bűncselekményi kategória. (…) A lényeg, hogy a kormány azzal harcol a gonosz libsi faszbukkal szemben, hogy közpénzbe fojtja.”

Ha valaki nem tudná, ki a hölgy, ide kattintva tájékozódhat.

Emlékeznek?

Aki azt gondolja, hogy a hirtelen a semmiből előbújó Fidesz-celebek olyan átütő tehetségek, hogy ha leülnek a számítógépük elé, akkor csak úgy ömlik a fejükből a jobbnál jobb gondolat, amihez párosul a tartalmas, tanulással fűszerezett irdatlan tudásuk és tehetségük és ami kikerül a kezük közül, az mind külön-külön is egy gyöngyszem, azok tévednek. Az, hogy ki fedezi a fent említett hirdetéseket,  sosem derül ki. Az influenszereket a 2020 nyarán indított Megafon Központ is támogatja, amely idén újabb képzést indít a közösségi médiában látható „balliberális túlsúly” ellensúlyozására. A hvg.hu júliusban összegyűjtötte, hogy a Megafon Központ, valamint a velük együttműködő kormánypárti megmondóemberek mennyi pénzt költöttek el eddig Facebook-hirdetésekre:

  • A Megafon Központ a saját Facebook-oldala hirdetésére 990 252 forintot,
  • Rákay Philip 19 964 145 forintot,
  • Bohár Dániel 11 177 061 forintot,
  • Deák Dániel 6 952 209 forintot,
  • Filep Dávid 4 559 553 forintot,
  • Kötter Tamás pedig 450 000 forintot szánt a marketingre.

Összesítve:

44 093 220 forint ment el a hirdetésekre!

A cikkben azt is leírták, hogy az influenszereket ebben javarészt a Megafon támogatta.

Bohár Dániel és Rákay Philip esetében a teljes összeget ők fizették. Ugyanez igaz a többi szereplőre is, azzal a kitétellel, hogy Deák Dániel 34 ezer forintot, Filep Dávid pedig 58 ezer forintot maga finanszírozott a hirdetésekből.

Itt álljunk meg egy pajkaszegi szóra!

Deák Dániel vasárnap tette közzé ezt a sikerjelentését a Facebook-on elért eredményekről. Azt írja a Fidesz-celeb:

“Szuper közösség vagyunk, csak így tovább, hallassuk a hangunkat! Még a kormányellenes Telex.hu is azt írta a friss cikkében, hogy a Megafon „elég sikeresnek” tűnik, miután mindenféle hirdetési pénz nélkül a legnagyobb interakciószámmal rendelkező politikai oldalak között foglaltunk helyet ismét Bohár Dániellel és Rákay Philippel együtt.”

További részleteket a cikkben talál:

"... kormány azzal harcol a gonosz libsi f@szbukkal szemben, hogy közpénzbe fojtja" - Súlyos (köz)tízmilliókkal meglökött Megafon-kreálmányok tarolnak a közösségi oldalakon
átver

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.