Connect with us

Bulvár

Lef*szoztak, majd ebédre hívtak egy vásárlót az IKEA-ban

Megosztás

Lássuk be, nem túl kifinomult viselkedés egy üzletben ügyes-bajos dolgunk intézése közben telefonon trécselni. Ez azonban nem indokolja, hogy a sértett pult mögött álló megbélyegezze az udvariatlan vásárlót, hiszen ezért (is) kapja a fizetését.

Megosztás

Lássuk be, nem túl kifinomult viselkedés egy üzletben ügyes-bajos dolgunk intézése közben telefonon trécselni. Ez azonban nem indokolja, hogy a sértett pult mögött álló megbélyegezze az udvariatlan vásárlót, hiszen ezért (is) kapja a fizetését.

Ki is a „kedves vevő„?

Krisztián egy evőeszköztartót vitt vissza az Örs vezér téri IKEA-ba. Mivel az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, felvett egy telefonhívást, de amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést. Az ügyintézőt bosszanthatta, hogy telefonnal a kezében lépett a pulthoz, Krisztián ugyanis otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a

„telefonáló fasz”

megnevezés szerepelt.

fotó: rtl.hu

Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni

– mondta az rtl.hu-nak Krisztián, aki azért egy online reklamációt elküldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét.

Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy két fős ebédmeghívást ajánlott fel Krisztiánnak az áruház éttermében.

A reklamáló vásárló annyit még hozzáfűzött:

vicces, hogy az éttermi utalványt ugyanannál az ügyfélszolgálati pultnál lehet átvenni, ahol lefaszozták.

Szerző