Connect with us

Kerítésen innen

Nyakunkon a gagyi-dömping – népszavazási plakáterdő mérges emojikkal

Megosztás

Az ember jártában-keltében nem tudja hova nézzen, hogy ne rontsa a lelkét az az esztétikai környezetszennyezés, amit kormány propagandának hívunk. Bárhova nézünk ostoba  egy bites szövegű emojik néznek vissza ránk, és ez még csak a kezdet. 

Published

on

Nyakunkon a gagyi dömping - népszavazási plakáterdő mérges emojikkal
Megosztás

Az ember jártában-keltében nem tudja hova nézzen, hogy ne rontsa a lelkét az az esztétikai környezetszennyezés, amit kormány propagandának hívunk. Bárhova nézünk ostoba  egy bites szövegű emojik néznek vissza ránk, és ez még csak a kezdet. 

Jöhet a plakáterdő

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter a legutóbbi a Kormányinfón azt mondta, hogy a miniszterelnök által bejelentette gyermekvédelmi népszavazást az idei év végén, legkésőbb a jövő év elején, január-februárban tarthatják meg. Ez garantáltan azt jelenti, hogy a karácsonyi időszak előtt és alatt is tele lesz az ország politikai plakátokkal. Ellenben azt még nem lehet tudni, hogy a Karácsony Gergely által kezdeményezett népszavazást mikor tarthatják meg, de vélhetőleg még arra is sorra kerülnek a tavaszi választások előtt.

A Magyar Reklámszövetség adatai szerint amúgy csaknem minden média szegmens reklámbevételei jelentősen apadtak 2020-ban. A legnagyobb csökkenést a mozi szenvedte el (-59 százalék), hiszen egyértelműen a Covid-korlátozások miatt 2020-ban az egyik legérintettebb piaci terület. A második legnagyobb csökkenési volumen pedig a rádiós piacon volt tapasztalható (-11 százalék). A rádiós reklámköltések tavaly megközelítőleg 10 milliárd forintra rúgtak, miközben a teljes reklámtorta 240 milliárd forint volt 2020-ban- írja az mfor.

Sehol a mérges emojik

Egyedül a digitális reklámpiacon következett be enyhébb növekedés: A digitális média – az előző évekhez képest megtorpanó mértékben 5,5%-os növekedést tudott felmutatni. Ez elsősorban a globális platformok töretlen népszerűségének köszönhető, hiszen a hazai szereplők felé áramló digitális költések csökkenő tendenciát mutatnak (-0,2%) 2019-es évhez képest. A digitális területen 2020-ban is folytatódott a globális platform szereplők piaci részesedésének emelkedése, így 2020-ban már a hazai online hirdetésekre költött reklámforintok 59%-a landolt a globális szereplőknél (2019-ben 57%, 2018-ban 55%, 2017-ben 53%, míg 2016- ban 51%). az Adatvezérelt Marketing Szövetség szerint.

Kapcsolódó

emojik

 

Szerző

4 hozzászólás

4 Comments

  1. Dotty Eerkes

    2024.10.26 10:42 at 10:42

    Of course, what a great site and enlightening posts, I surely will bookmark your blog.Have an awsome day!

  2. ayuda PFG arquitectura

    2024.11.15 07:08 at 07:08

    You got a very great website, Gladiolus I noticed it through yahoo.

  3. josé ignácio

    2024.11.15 23:56 at 23:56

    I would like to thank you for the efforts you’ve put in writing this blog. I am hoping the same high-grade site post from you in the upcoming as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to get my own blog now. Actually the blogging is spreading its wings fast. Your write up is a good example of it.

  4. huile cbd chien

    2024.11.16 08:26 at 08:26

    I think this web site contains some real good information for everyone. „Loving someone is easy but losing someone is hard.” by Shelby Harthcock.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük