Connect with us

Kerítésen innen

OTP-ügyfelek, figyelem! – Hétfőn éjféltől mindenkit érintő változás!

Megosztás

Hétfőn működik utoljára a megszokott módon az OTP 2011-ben bevezetett mobilbanki applikációja, a Smartbank a lakossági ügyfelek számára. A nem lakossági ügyfelek továbbra is használni tudják a SmartBank minden funkcióját.

Published

on

Megosztás

Hétfőn működik utoljára a megszokott módon az OTP 2011-ben bevezetett mobilbanki applikációja, a Smartbank a lakossági ügyfelek számára. A nem lakossági ügyfelek továbbra is használni tudják a SmartBank minden funkcióját-figyelmeztet meg a Napi.hu.

Jön az OTP MobilBank

A Smartbank helyét az új OTP MobilBank veszi át, amely biztosítja a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciókat. A szolgáltatás használatáért egyelőre nem számít fel külön havidíjat a bank. A lakossági SmartBank alkalmazás március 1. után is elérhető marad május végéig, viszont lakossági ügyfeleink számára csak az új internet- és mobilbank regisztráció funkció, valamint a szelfis számlanyitás lehetőség jelenik meg.

A lakossági ügyfelek keddtől nem érik el a számláikat a SmartBankban, nem tudják QR-kód-beolvasásra és egyéb banki tranzakciókra használni a SmartBankot. Az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása SMS-ben lesz lehetséges, amíg az ügyfél ne regisztrál az új Mobilbankba.

Miért jobb a MobilBank, mint a SmartBank?

A kérdést  Kuhárszki András, az OTP Bank digitális csatornáinak fejlesztéséért felelős vezetője válaszolta meg

– Az OTP Bankban azon dolgozunk, hogy élenjárjunk a minőségi, kényelmes és biztonságos digitális szolgáltatások fejlesztésében ügyfeleink számára. Éppen ezért, amikor elkezdtük az internet- és mobilbanki szolgáltatásaink megújítását, nem egy egyszerű ráncfelvarrást végeztünk el, hanem teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást azért, hogy a digitális felületeinken is ugyanazt a teljeskörű szolgáltatást nyújtsuk ügyfeleinknek, amelyet a bankfiókjainkban már megszokhattak. Az innovatív új funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design pedig segítik majd ügyfeleinket pénzügyeik kézbentartásában, tudatos kezelésében. Meghatározó lakossági bankként a célunk, hogy a gyorsan változó ügyféligényekre a korábbiaknál rugalmasabb reagálást lehetővé tévő megoldásokra építkezzünk, és a korábbiaknál is funkcionálisabb és könnyebben használható alkalmazásokat fejlesszünk. Átgondolt tervezés, letisztult dizájn, modern felületi elemek, érett megjelenés jellemzik új internet- és mobilbankunkat. Az látjuk, hogy ügyfeleink visszajelzései igazolják, jó úton járunk, nyugodtan mondhatom, hogy számos fejlesztésünk közül az idei év egyik legjelentősebb innovációjának minősülnek új platformjaink, illetve az ezekhez kapcsolódó Digitális Szolgáltatási Szerződés (DSZ).

A megszokott szolgáltatások mellett az új InternetBankban és az új MobilBankban számos új funkciót kínálunk már most is, ilyen például a Kiadásfigyelő, OpenBank, állampapír vásárlás mobilon, megtakarítási portfolió, adományozási lehetőség átutaláskor, online személyi kölcsön igénylés- fejezte be a Napi.hu-nak adott válaszát Kuhárszki András.

(Ez történt eddig!)

OTP

Szerző

1 Comment

1 Comment

  1. Géza

    2022.02.26 21:23 at 21:23

    Gratulálok! Sikerült kitalálni Csányiéknak hogy lehet ezért is pénzt szedni a csóró magyartól. Gusztustalan féreg banda. Törlöm a p…ba az egészet.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük