Kerítésen innen
Visszaveszi az IKEA a használt bútorait!
Nem mondhatjuk, hogy az IKEA nem tesz meg mindent a vásárlóiért. Hatalmas tervekkel vágnak neki a 2020-as évnek. A lakberendezési áruház visszaveszi a megunt bútorait, és garanciával újra eladja, de ez korántsem minden….
„Bútorok második élete”
A cég Magyarországon a tavasz folyamán fogja elindítani a
Bútorok második élete
elnevezésű szolgáltatását:
vásárlóitól visszavásárolja azokat az IKEA-bútorokat, amelyekre már nincs szükségük.
Ezeket a bútorokat év garanciával ezen a visszavásárlási áron értékesíti újra a leértékelt árú termékek részlegében.
Átvételi pontok….
Emellett 2020-ban külső cégek által üzemeltetett átvételi pontok nyílnak az következő városokban: Pécs, Veszprém, Kecskemét, Debrecen.
Így az IKEA több embert érhet el ott, ahol élnek, dolgoznak vagy társadalmi életet élnek
– derül ki a cég közleményéből.
Az Örs vezér téri és a prágai áruházaknál egyaránt önkiszolgáló csomagátvételi pontokat hoz létre
– elképzelések szerint 2020 végéig. Hat különböző méretű tárolószekrény közül lehet majd választani, a vásárlók tehát kis méretű termékeket és nagyobb megrendeléseket is kérhetnek majd ide. A szolgáltatás nagy előnye az elérhetőség, hiszen a hét bármely napján, a nap bármely órájában elvihetik innen a megrendelt termékeket, nem kell bemenniük az áruház területére, és nem kell várakozási idővel sem számolniuk a csomagátvételi pultnál.
A svéd lakberendezési vállalat célkitűzése,
hogy 2030-ra teljes mértékben megvalósítsa a körkörös gazdaságot. Ezért minden új termékét úgy tervezi már a kezdetektől, hogy azok más célból felhasználhatók, helyrehozhatók, újrafelhasználhatók, újraértékesíthetők és újrahasznosíthatók legyenek annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb hulladék termelődjön.
A társaság forgalma Magyarországon 20,5 százalékkal, 90,3 milliárd forintra nőtt. A magyarországi áruházakban több mint 6,7 millió látogató járt, 3,5 millióan vásároltak is. A magyar vásárlók 37,1 millió terméket vásároltak, és átlagosan 21 783 forintot költöttek vásárlásonként. Szintén sikeresek voltak az éttermek, ahol egy év alatt Magyarországon négymillió vásárlót szolgáltak ki. A fő sláger a húsgolyó volt, amelyből egy év alatt egymillió darabot értékesítettek.
Szerző
Friss
- Ki itt a hülye? – Magánlevél a választókhoz bizonyos közügyek tárgyában
- Lázár János, a fideszes reklámfiú
- Ahol valódi és szükséges a szuverenitásvédelem – Grönland ismét beintett Trumpnak
- A kettlebell (oroszul: гиря) ugrott, Orbán Trump-kollégája a golfot favorizálja – Lesz miniszterelnöki ‘sportszakváltás’?
- Ma Fidesz-szülinap van, méghozzá a 37. – Ön mit adna, vagy üzenne nekik?
- Trapézlemez típusok és felhasználásuk: mire figyelj vásárláskor?
- A városvezetés sikerpropagandájától még egyetlen éhes ember sem lakott jól – 150 vendég a debreceni civilek ételosztásán
- Okoskák okoskodnak – avagy kellene megint a Tervhivatal és az Árhivatal!
- Nigériai ‘kis dílert’ fogtak az Andrássy úton – Az MNB alapítványok sikkasztói ugyanakkor szabadlábon
- Nagy János államtitkár zebraügyi megalázása