Nem mondhatjuk, hogy az IKEA nem tesz meg mindent a vásárlóiért. Hatalmas tervekkel vágnak neki a 2020-as évnek. A lakberendezési áruház visszaveszi a megunt bútorait, és garanciával újra eladja, de ez korántsem minden….

“Bútorok második élete”

A cég Magyarországon a tavasz folyamán fogja elindítani a

Bútorok második élete

elnevezésű szolgáltatását:

vásárlóitól visszavásárolja azokat az IKEA-bútorokat, amelyekre már nincs szükségük.

Ezeket a bútorokat év garanciával ezen a visszavásárlási áron értékesíti újra a leértékelt árú termékek részlegében.

Átvételi pontok….

Emellett 2020-ban külső cégek által üzemeltetett átvételi pontok nyílnak az következő városokban: Pécs, Veszprém, Kecskemét, Debrecen.

Így az IKEA több embert érhet el ott, ahol élnek, dolgoznak vagy társadalmi életet élnek

– derül ki a cég közleményéből.

Az Örs vezér téri és a prágai áruházaknál egyaránt önkiszolgáló csomagátvételi pontokat hoz létre

– elképzelések szerint 2020 végéig. Hat különböző méretű tárolószekrény közül lehet majd választani, a vásárlók tehát kis méretű termékeket és nagyobb megrendeléseket is kérhetnek majd ide. A szolgáltatás nagy előnye az elérhetőség, hiszen a hét bármely napján, a nap bármely órájában elvihetik innen a megrendelt termékeket, nem kell bemenniük az áruház területére, és nem kell várakozási idővel sem számolniuk a csomagátvételi pultnál.

A svéd lakberendezési vállalat célkitűzése,

hogy 2030-ra teljes mértékben megvalósítsa a körkörös gazdaságot. Ezért minden új termékét úgy tervezi már a kezdetektől, hogy azok más célból felhasználhatók, helyrehozhatók, újrafelhasználhatók, újraértékesíthetők és újrahasznosíthatók legyenek annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb hulladék termelődjön.

A társaság forgalma Magyarországon 20,5 százalékkal, 90,3 milliárd forintra nőtt. A magyarországi áruházakban több mint 6,7 millió látogató járt, 3,5 millióan vásároltak is. A magyar vásárlók 37,1 millió terméket vásároltak, és átlagosan 21 783 forintot költöttek vásárlásonként. Szintén sikeresek voltak az éttermek, ahol egy év alatt Magyarországon négymillió vásárlót szolgáltak ki. A fő sláger a húsgolyó volt, amelyből egy év alatt egymillió darabot értékesítettek.

Forrás

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét