Kerítésen innen
Visszaveszi az IKEA a használt bútorait!
Nem mondhatjuk, hogy az IKEA nem tesz meg mindent a vásárlóiért. Hatalmas tervekkel vágnak neki a 2020-as évnek. A lakberendezési áruház visszaveszi a megunt bútorait, és garanciával újra eladja, de ez korántsem minden….
„Bútorok második élete”
A cég Magyarországon a tavasz folyamán fogja elindítani a
Bútorok második élete
elnevezésű szolgáltatását:
vásárlóitól visszavásárolja azokat az IKEA-bútorokat, amelyekre már nincs szükségük.
Ezeket a bútorokat év garanciával ezen a visszavásárlási áron értékesíti újra a leértékelt árú termékek részlegében.
Átvételi pontok….
Emellett 2020-ban külső cégek által üzemeltetett átvételi pontok nyílnak az következő városokban: Pécs, Veszprém, Kecskemét, Debrecen.
Így az IKEA több embert érhet el ott, ahol élnek, dolgoznak vagy társadalmi életet élnek
– derül ki a cég közleményéből.
Az Örs vezér téri és a prágai áruházaknál egyaránt önkiszolgáló csomagátvételi pontokat hoz létre
– elképzelések szerint 2020 végéig. Hat különböző méretű tárolószekrény közül lehet majd választani, a vásárlók tehát kis méretű termékeket és nagyobb megrendeléseket is kérhetnek majd ide. A szolgáltatás nagy előnye az elérhetőség, hiszen a hét bármely napján, a nap bármely órájában elvihetik innen a megrendelt termékeket, nem kell bemenniük az áruház területére, és nem kell várakozási idővel sem számolniuk a csomagátvételi pultnál.
A svéd lakberendezési vállalat célkitűzése,
hogy 2030-ra teljes mértékben megvalósítsa a körkörös gazdaságot. Ezért minden új termékét úgy tervezi már a kezdetektől, hogy azok más célból felhasználhatók, helyrehozhatók, újrafelhasználhatók, újraértékesíthetők és újrahasznosíthatók legyenek annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb hulladék termelődjön.
A társaság forgalma Magyarországon 20,5 százalékkal, 90,3 milliárd forintra nőtt. A magyarországi áruházakban több mint 6,7 millió látogató járt, 3,5 millióan vásároltak is. A magyar vásárlók 37,1 millió terméket vásároltak, és átlagosan 21 783 forintot költöttek vásárlásonként. Szintén sikeresek voltak az éttermek, ahol egy év alatt Magyarországon négymillió vásárlót szolgáltak ki. A fő sláger a húsgolyó volt, amelyből egy év alatt egymillió darabot értékesítettek.
Szerző
Friss
- Lázár János kampánynyitó víziói
- Izrael megtámadta Iránt -Eszkalálódhat a közel-keleti helyzet
- Észbontó: ez a horoszkóp megmondja, ki voltál előző életedben!
- Infrafűtés szakértő: a jelen és jövő szakmája – Összeszedtük, miért éri meg
- Juhász Péter nyerte a belvárosi előválasztást
- Koraestig kellett várni, de megérte: itt a nap képe!
- Zsinati bíróság vár Balog Zoltánra
- Meghalt Azahriah menedzsere, Ferich Balázs – Legyen könnyű neki a föld….
- Gyerekkórus a CPAC-dzsembori előzenekara, avagy hogy kerülnek a srácok egy politikai rendezvénnyel kapcsolatba?
- Közlöny van róla, de nem pont úgy, ahogy beígérték: ingyen venne fel készpénzt a postán? Majd jövőre!